Gå til innhold

Har funnet ut at jeg er "badboy"..


Gjest Badboy

Anbefalte innlegg

Ha ha. Er det virkelig folk som gjør det? Lyver om partneren bare for å booste egoet hans/hennes?

Been there, done that, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gleager
Altså, er det så vanskelig å forstå... Vi liker en nice guy som ser ut som en bad boy. :rødme:

Jeg har lang erfaring med damer, og kan bevise at det faktisk er omvendt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg har lang erfaring med damer, og kan bevise at det faktisk er omvendt..

Er egentlig enig med deg...i at en bad boy ofte ser ut som en nice guy.

Eller som de sa før i tiden, da jeg var ung, like etter 2 vk: "en ulv i fåreklær".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er dere menn også. Later som om dere ønsker et spennende, sexy kvinnfolk dere kan vise frem til kameratene, og gjøre diverse krumspring med, som aldri blir kjedelig. Men innerst inne vil dere bare ha en kjedelig husmor som gjør dagen enkel for dere og støvsuger under føttene deres mens dere ser på fotball og råtner bort i ølflaska.

:ler: true!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er dere menn også. Later som om dere ønsker et spennende, sexy kvinnfolk dere kan vise frem til kameratene, og gjøre diverse krumspring med, som aldri blir kjedelig. Men innerst inne vil dere bare ha en kjedelig husmor som gjør dagen enkel for dere og støvsuger under føttene deres mens dere ser på fotball og råtner bort i ølflaska.

Dama mi er akkurat sånn; spennende, sexy, vakker , intelligent, klok, lager ok mat, kysser meg i stedet for å støvsuge, og jeg elsker det. Både innerst inne og utenpå! Jeg gidder ikke slå på tv-sporten engang! Jeg er ikke badboy,men bra nok allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi er akkurat sånn; spennende, sexy, vakker , intelligent, klok, lager ok mat, kysser meg i stedet for å støvsuge, og jeg elsker det. Både innerst inne og utenpå! Jeg gidder ikke slå på tv-sporten engang! Jeg er ikke badboy,men bra nok allikevel!

Har dere vært sammen lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere vært sammen lenge?

Bare et halvt år, og hun overasker meg stadig positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...