Sekretæren Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 20. juni 2009 Pizza på gang!! Jeg vet den kommer til å bli god. Pizzafyllet minner litt om den gryteretten jeg pleier å lage! Min kjære og jeg har stått på kjøkkenet sammen idag, attpåtil med godt samarbeid. Dvs han fokuserte på deigen og jeg på fyllet. !! SULTEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 21. juni 2009 Oppvarming: YTWL x 2 Scap-push-ups Push-ups Div tøying og skulderrotasjon A1: Benkpress 28 kg, 4 sett, 5 reps A2: YTWL 2 kg, 4 sett, 5 reps Mye tyngre enn jeg trodde B1: Floorpress m. frivekter 6 kg, 3 sett, 12 reps Veldig lett, tar mer neste gang B2: Omvendt roing 8 reps 7 reps 6 reps Slet med å komme helt opp. Hadde bena på gulvet. C1: Push-ups m. bena på benk 10 reps 7 reps 6 reps Teknisk slurvete, hadde ikke armene inn til sidene... D: Bicepscurl: 6 kg, 2 sett, 12 reps Bra økt! Det ble 1 time inkl oppvarming og lett tøying. Det er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 21. juni 2009 #43 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvordan ble pizzaen forresten? jeg har vurdert å lage den der selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 21. juni 2009 Fantastisk!!! Stek på varmluft, og nest nederst i ovnen, så blir bunnen sprø og fin! Hvis du liker den slik da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 22. juni 2009 #45 Del Skrevet 22. juni 2009 Høres bra ut! Da skal den testes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 22. juni 2009 Uke 2, dag 1: A1: Knebøy 40 kg - 6 reps 50 kg - 3 sett, 5 reps Vanlig bøy i dag! Var usikker på formen, så jeg gikk ikke opp til 50 med en gang. Gikk greit likevel. A2: Knebøy m. strikk 4 sett, 12 reps. Skaffet meg min egen strikk som funker som den skal. Kjente det godt på sidene av låra B1: Bulgarsk utfall 8+8 kg, 3 sett, 12 reps B2: Sideplanke 3 sett, 30 sek Dette supersettet tar livet av meg! C1: Nordic hamstring 4 sett, 8 reps C2: Planke 3 sett, 45 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 22. juni 2009 #47 Del Skrevet 22. juni 2009 Hvor mange uker skal du kjøre dette programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 22. juni 2009 4 uker. Så er det ny fase. Det er tilsammen 4 faser, blir 16 uker alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 23. juni 2009 Uke 2, dag 2: A1: Negative chins 4 sett, 5 reps, 5-ish sek... *kremt* Brukte smithmaskinen, som Bolledeig tipset om. Ypperlig! Kom greit opp til haka og ble hengende. Tror jeg kan ta et par vanlige chins til under haka neste gang. Så får jeg se om jeg kommer lenger og lenger opp etterhvert. Skal vel opp til kassa? A2: Scap-push 4 sett, 12 reps B1: Stående stangroing 25 kg, 4 sett, 8 reps B2: Push-ups 7 reps 6 reps 6 reps Siden tok meg skikkelig ut på chins i dag, så var jeg allerede grisesliten, og klarte ikke mer C1: Skråbenk m. frivekter 7 kg, 4 sett, 8 reps C2: Band pull-aparts 3 sett, 12 reps D: Bicepscurl m. EZ-stang: 13 kg, 2 sett, 12 reps St. Hans og grillings!! Vi griller hos naboen igjen, og min avocado- og cottage cheesesalat ble requested!! Nu skal jeg ta meg en apetizer, ha en super kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Blir treningsfri i dag. Skal på kurs med jobb og dessuten har jeg treningsverk igjen, i hele kroppen. Fikk litt vondt i skuldrene i går, etter chins og push-ups. Kanskje jeg ikke brukte ryggen godt nok, men belastet skuldrene mer? *fundere* Ha en flott, fin sommerdag! Endret 24. juni 2009 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. juni 2009 #51 Del Skrevet 24. juni 2009 Kos deg med sol, kurs og treningsfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 24. juni 2009 Kos deg med sol, kurs og treningsfri! Takketakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Da jeg kom på senteret i dag, viste velkomstskjermen følgende melding: "Det er kaldt vann i alle dusjene og i miljøbassenget. Vi beklager dette." På en vanlig dag ville jeg jo dratt hjem for å dusje, og bare overlevd å sitte svett og varm på toget. Men denne dagen skulle jeg møte mamma i byen etter trening, hun kom helt fra Tønsberg, og jeg hadde ikke tid til å dra hjemmom. Det ble en meget kald og skjelvende affære. Og gjett om det fikk fart på blodsirkulasjonen. Tror nesten det var litt sunt Anyway, her er dagens logg: Oppvarming Knebøy Tøying (hams og hofte spesielt) 30 kg, 6 reps A1: Markløft 50 kg, 6 sett, 3 reps A2: Glute bridge 4 sett, 12 sett B1: Utfall bakover 7 kg, 3 sett, 12 reps B2: Pallof press 3 sett, 3 reps, 10 sek iso hold C1: Ettbens mark 5 kg, 3 sett, 8 reps C2: Landmines EZ-stang med 10 kg på toppen 3 sett, 6 per side (skulle egentlig ha 8, glemte det....) Digg økt. Etterpå møtte jeg altså mamma og vi trasket rundt i byen. Merket at bena ble veldig slitne, nå er jeg helt gåen. Spiste en veldig god lunch på Kunstnernes hus, teriyakimarinert kyllingspidd, med en veldig god salat til, med to deilige og spesielle dressinger til. Aner ikke hva det var. Den ene var frisk og den andre var heit. Luktet hvitløksfarm av oss etterpå! Deilig!! :gjeiper: Endret 25. juni 2009 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 25. juni 2009 #54 Del Skrevet 25. juni 2009 Hvitløk er sunt og sinnsykt godt, og alle burde spise mer av det! Ser du har byttet navn på boken din, hehe. Jeg vil også bli grisesterk! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 25. juni 2009 Ja, fant ut at det ikke var en selvfølge at gangsta bitches var grisesterke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. juni 2009 #56 Del Skrevet 25. juni 2009 Og jeg som ga deg så fin sang og greier til forrige tittel Hva kan jeg si nå som minner om denne boka da tro :klø: Greased lightning? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 25. juni 2009 Nja..... har ikke Skippern en kul jingle jeg kan adoptere? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 26. juni 2009 #58 Del Skrevet 26. juni 2009 Det åpenbare valget 5x-bUTWTTcs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 26. juni 2009 JAAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 28. juni 2009 Fikk ikke logget i går pga nedetid, så her er fredagens økt! Oppvarming: YTWL Scap-push Push-ups Alle benkene var opptatt da jeg kom, så det ble denne rekkefølgen: B1: Floorpress m. frivekter 8 kg, 3 sett, 12 reps B2: Omvendt roing 8 reps 6 reps 5 reps Uansett høyden på stanga, kommer jeg bare opp til 10 cm over kassa. Der stopper det. A1: Benk 28 kg, 4 sett, 5 reps A2: YTWL 2 kg, 4 sett, 5 reps C1: Push-ups m. bena på benk 10 reps 10 reps 8 reps C2: Stående enarmsroing 8 kg, 2 sett, 8 reps 9 kg, 1 sett, 8 reps D: Bicepscurls m. hantler 6 kg, 2 sett, 12 reps Da er jeg halvveis i første fase, og dette er kjempemorro!!! Et variert program som aldri blir kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg