Gjest imli Skrevet 11. april 2011 #341 Del Skrevet 11. april 2011 Hehe, så vidt eg har fått med meg, er EL eggløysing Mange merkelege "kodar" på reproduseringsfronten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 11. april 2011 #342 Del Skrevet 11. april 2011 Hehe, så vidt eg har fått med meg, er EL eggløysing Mange merkelege "kodar" på reproduseringsfronten Haha, men det er faktisk noe som heter eggløsningsslim da.. fant jeg ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #343 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg lar meg irritere av overskrifter som "den store London tråden". Hvis man først skal lage en "stor" tråd (som vi aldri blir kvitt), så kan man vel gjøre seg litt flid med overskriften? Ellers klør jeg i fingrene etter å kommentere når ihuga rasister av typen "Norge for nordmenn" skriver innlegg på et hårreisende dårlig norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. april 2011 #344 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg lar meg irritere av overskrifter som "den store London tråden". Hvis man først skal lage en "stor" tråd (som vi aldri blir kvitt), så kan man vel gjøre seg litt flid med overskriften? Ellers klør jeg i fingrene etter å kommentere når ihuga rasister av typen "Norge for nordmenn" skriver innlegg på et hårreisende dårlig norsk. Enig og enig. Må alltid le litt av sistnevnte, fordi jeg synes det skinner gjennom at trådstarteren (beklager mine fordommer) neppe er særlig intelligent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 12. april 2011 #345 Del Skrevet 12. april 2011 Hans Bachelorpad Jeg lurte lenge på hvem denne Hans med det noget utradisjonelle etternavnet kunne være. Ikke bare har TS fått en slags "tysk sykdom", med stor bokstav på substantivene, men sannelig så han seg nødt til feilskrive et utenlandsk slanguttrykk også (bachelor pad skal særskrives). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 12. april 2011 #346 Del Skrevet 12. april 2011 En til: Om å få fisken på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2011 #347 Del Skrevet 13. april 2011 Bensin er forbillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #348 Del Skrevet 13. april 2011 - Fødselsdagsfeiring for delebarnet. Delebarn er visstnok en variant av stebarn, bonusbarn etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #349 Del Skrevet 13. april 2011 "Hvilke pupper har du?" var også ein litt spesiell formulering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2011 #350 Del Skrevet 13. april 2011 "Hvilke pupper har du?" var også ein litt spesiell formulering Det kan man si . Jeg hadde svart: "mine egne, uforfalskede". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 13. april 2011 #351 Del Skrevet 13. april 2011 Plastisk kirurgi-der nede? 'kirurgi-der' var litt spesiell :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. april 2011 #352 Del Skrevet 14. april 2011 Fail å si noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. april 2011 #353 Del Skrevet 14. april 2011 Baby alene hjemme med pappa Jaha ja, jeg trodde det var foreldrene som var alene med barna og ikke omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. april 2011 #354 Del Skrevet 15. april 2011 Uforglemmelig bad sex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. april 2011 #355 Del Skrevet 15. april 2011 Uforglemmelig bad sex Denne var tvetydig, må jeg si. Menes det dårlig sex eller sex når man bader? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. april 2011 #356 Del Skrevet 15. april 2011 Denne var tvetydig, må jeg si. Menes det dårlig sex eller sex når man bader? Det er vist 'Bad sex' som i dårlig sex. Selv om jeg leste det som dårlig bad (på badet) sex :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 15. april 2011 #357 Del Skrevet 15. april 2011 Uforglemmelig bad sex Den så jeg også. Er det en som har hatt uforglemmelig sex på badet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. april 2011 #358 Del Skrevet 15. april 2011 "Pille i nesen" Der så jeg for meg en toåring som hadde stappet en pille opp i nesen. Det var visst ikke helt sånn det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2011 #359 Del Skrevet 15. april 2011 Har så lyst på mus Og denne var på generell debatt, og handlet om datamus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2011 #360 Del Skrevet 15. april 2011 Klær som presser Har jeg aldri hørt om før... Høres praktisk ut, i forhold til fødselen: selvpressende klær som gjør jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå