Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos dere her inntil videre.

Uendelig med gale/morsomme historier https://old.reddit.com/r/weddingshaming/

Anbefaler å lage en konto på Reddit. Det ser veldig rotete når man ikke er logget inn. Reddit er helt trygt, og man trenger ikke engang registrere med epost. Bare brukernavn og passord

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
På 8.5.2020 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Kan hende det var bryllupet til min mann og meg du beskriver der. Det var slik, og det er mange bryllup som feires slik, når brudeparet og mange av gjestene er kristne! 

Anonymkode: f3e9b...9e9

Svigermoren min sa det ikke skal være alkohol i bryllupet vårt fordi det «er ikke skikken». Jeg sa jo det skal det være, min side kommer langveisfra og fortjener en feiring.

Det ble som jeg sa, og svigermor fikk oppleve at man kan feire til langt på natt med alkohol uten skandaler og ødeleggelser.
Alle var fornøyde!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var i bryllup i sommer. De reduserte fra 80 til 20 gjester og det var det koseligste bryllupet jeg har vært i. Kjempegøy var det også! 

Kort vielse i rådhuset, båttur til stedet, lunsj med en gang vi ankom, leker slik at alle ble kjent, drinker, bading, middag og dansing rundt bålet. 

De gjorde koronavennlig bryllup til et idyllisk, koselig og morsomt bryllup. 

Anonymkode: a34e3...486

Høres ut som et veldig hyggelig og stemningsfullt bryllup!

Skrevet
På 21.10.2020 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Er invitert i et utenlandkbryllup. Ja, selv under disse tider. Det regnes på hvor mange gjester de har lov å ha, og sender ut oppdateringer og antall. 

Stedet er landsbyen han kommer fra. Hun er norsk. Det er lite direktefly dit så reisetid kommer på mange timer. Så kommer 4 timer med tog og så en drøy time med buss. 

Gaveliste er delt ut. I tillegg må man ordne med selvfølgelig reise og opphold selv og du må ta med deg egen mat og drikke, for middagen skal være i en park. 

Har takket nei og sagt det ikke er aktuelt. Det er for langt, for dyrt + ubetalt karantene fra jobb. Men det er å snakke til døve ører... 

Anonymkode: 40b91...31a

Dette er ekstremt talentløst 🙈

Er nesten så jeg vil du skal dra, bare så du kan komme tilbake hit med en rapport senere 😅

Skrevet
På 21.10.2020 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Vær glad du fikk vite om alle ekstra utgifter før du reiste.

Her reiste vi timer med fly og fikk regninga på maten levert dagen før bryllupet. (Middagen var på restaurant med forhåndsbestilt mat, hvor hver gjest betalte sin del). Etter maten var det dans, en (ja 1) kake og drikken en selv kjøpte.

Anonymkode: eec12...e0e

Helt utrolig!

Fikk de noen klager ?

Skrevet
On 10/21/2020 at 6:18 AM, AnonymBruker said:

Var i ett bryllup da kusinen til brudgommen var plutselig i brudepartiet( er det det det heter? 🤷‍♂️ ).
Hun erstattet ei som plutselig var syk. Og herlighet! Det var helt klart at de andre ikke likte henne, hun vart direkte mobbet!
Kommentarer på at kjolen ikke var fin på henne, og ååå som de ønsket at hun andre var der! ( Bruden hadde sitt å gjøre og var ikke med på mobbingen ) Tror de også sølte noe saus på henne også. Dette var voksne kvinner! har ikke sett noe slikt siden u.skulen. Jeg fant henne ute ved ett tre der hun satt å grein mens de andre spiste middag. Helt absurd!

Anonymkode: 8824f...b83

Og hva gjorde DU mens alt dette oppsto? Som normalt med dere konfliksky nordmenn flest...absolut INGENTING. 

Anonymkode: c58f7...f1c

• Liker 7
Skrevet
På 12.6.2009 den 10.54, LukaFrost skrev:

Jeg har vært i et bryllup der brudgommen flørta i overkant mye med sekretæren sin. Brudeparet var ikke gift så lenge...

Hvorfor gifter folk seg når det er så åpenlyst...håper de at det skal gå over? 

Anonymkode: ec5b6...819

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva gjorde DU mens alt dette oppsto? Som normalt med dere konfliksky nordmenn flest...absolut INGENTING. 

Anonymkode: c58f7...f1c

Det er faktisk ikke lett å gripe inn i mobbing når det er en stor gjeng... Og man vet kanskje ikke hvordan man skal gå frem eller stoppe det. Om man sier, slutt og mobb, kommer de til å si, vi bare tuller, omg. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke lett å gripe inn i mobbing når det er en stor gjeng... Og man vet kanskje ikke hvordan man skal gå frem eller stoppe det. Om man sier, slutt og mobb, kommer de til å si, vi bare tuller, omg. 

Hvis hele bryllupet var vitne til det der og ingen grep inn, så var dere med på mobbingen.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? Det er en unnskyldning på ungdomsskolen at man er redd for hva de andre skal si om man prøver å gripe inn. Et hvert voksent menneske burde klare å gripe inn i en sånn situasjon. Hva har man å tape? Det kan være litt flaut om de sier "vi bare tuller"??? Er det det eneste?

• Liker 12
Skrevet

Det er kjempelett å være etterpåklok, eller stå utenfor og si hvordan man burde oppført seg. Men de fleste av oss er av innstinkt konfliktsky (helt tilbake fra huleboer-tiden, man vil ha fred innenfor stammen). Jeg synes denne personen gjorde rett i å ta seg av den mobbede. Å skape en scene i bryllupet kunne ført til store konsekvenser for henne og hun som ble mobbet. Legg skylda på de som mobber her!

Anonymkode: 6cac3...2e7

• Liker 36
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det er kjempelett å være etterpåklok, eller stå utenfor og si hvordan man burde oppført seg. Men de fleste av oss er av innstinkt konfliktsky (helt tilbake fra huleboer-tiden, man vil ha fred innenfor stammen). Jeg synes denne personen gjorde rett i å ta seg av den mobbede. Å skape en scene i bryllupet kunne ført til store konsekvenser for henne og hun som ble mobbet. Legg skylda på de som mobber her!

Anonymkode: 6cac3...2e7

Amen. 

Anonymkode: 79464...843

• Liker 10
Skrevet
På 30.10.2020 den 3.27, AnonymBruker skrev:

Når jeg var 14 turte ikke jeg å si ifra heller. Det går bedre etterhvert .

Skrevet
På 4.5.2020 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Bryllupet kostet rundt 600 000 lapper og var en helt fantastisk opplevelse. Fant sted i England.

Vielsen ble holdt i en middelalderborg, og en ugle fløy igjennom hallen og fram til alteret med gifteringene. Etter vielsen underholdt ulike artister (flammekastere, sangere,slangemennesker, osv) på forskjellige steder i den gigantiske hagen utenfor vielseslokalet. Bryllupets signaturfarge gikk igjen i alt, og i menyen hadde til og med barna egen vegetarmeny å velge mellom. Sikkert mye mer som jeg har glemt, men det var et fascinerende bryllup!

Anonymkode: a2b94...7f2

Dere hadde dyreplaging i bryllupet deres?

Anonymkode: 04788...73d

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere hadde dyreplaging i bryllupet deres?

Anonymkode: 04788...73d

"Dere"?
Det var vel ikke Anon sitt bryllup?

• Liker 7
Skrevet

Kompisen til mannen min fortalte en historie fra det groveste rånermiljø, tenk dere det ultimate råner bryllup med sørstatsflagg som bordduker, wunderbaum som pynt, og hans egen bil som forlover. Ja du leste rett, han valgte bilen som forlover. 

Anonymkode: 09e49...3d9

• Liker 42
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompisen til mannen min fortalte en historie fra det groveste rånermiljø, tenk dere det ultimate råner bryllup med sørstatsflagg som bordduker, wunderbaum som pynt, og hans egen bil som forlover. Ja du leste rett, han valgte bilen som forlover. 

Man må ha et menneske som forlover hvis vielse og ekteskap skal være gyldig. 

Anonymkode: fc854...f67

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må ha et menneske som forlover hvis vielse og ekteskap skal være gyldig. 

Anonymkode: fc854...f67

Da var det sikkert en person som signerte og alt, men ved vielsen ute så hentet han ringen fra panseret på bilen og det er den som er på bryllupsbildene. 

• Liker 20
Skrevet
På 4.11.2020 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Da var det sikkert en person som signerte og alt, men ved vielsen ute så hentet han ringen fra panseret på bilen og det er den som er på bryllupsbildene. 

Sikkert mer glad i bilen enn i kjerringa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...