Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Alice123 skrev:

I ditt tilfelle hadde jeg bare tatt det på rådhuset og hatt en vennemiddag etterpå.

Edit: Når jeg skriver "bare tatt det på rådhuset" så mener jeg ikke "bare" som negativt. Jeg hadde et slikt bryllup selv og de fleste vennene mine har gjort det sånn.

Kan dere lage dere en egen tråd og diskutere der i stedet for å ødelegge denne tråden med uvesentligheter?

Anonymkode: e2067...d61

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.9.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev:

savner mange morsomme historier av beste/verste bryllup nå at sommeren er over!  Seriøs..ingen sladder??!!  😝

Anonymkode: c58f7...f1c

Joda, massevis av historier. Men nå har det seg slik at alle historier som relateres til tråden får minimum en etterfølgende side med svada, synsing, avsporinger med innblanding av selvpåførte krenkede følelser og tull.

Anonymkode: c4de0...ba3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2018 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Joda, massevis av historier. Men nå har det seg slik at alle historier som relateres til tråden får minimum en etterfølgende side med svada, synsing, avsporinger med innblanding av selvpåførte krenkede følelser og tull.

Anonymkode: c4de0...ba3

inkludert denne... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var nok når bruden hadde den fineste kjolen jeg har sett, og bryllupskoene hennes var hvite sneakers med røde drager på... var frustrerende, for de syntes så godt! 

Anonymkode: 3a8a0...355

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av bruden til onkelen min å synge en sang. To dager før bryllupet skifta hu mening om sangen, så jeg måtte lære meg helt ny tekst på en sang jeg aldri hadde hørt før. Såklart var jo sangen dedikert til brudgommen, så det satte jo ekstra press. På andre refreng klarte jeg å glemme teksten og skrek faen i mikrofonen, men henta meg kjapt inn igjen da.

Anonymkode: 3a8a0...355

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middag fra 17-22, flere taler der merparten mest var intr i egen stemme. Klokka 23 kom kaka, og etter dette brudevals... Klokken 01 stengte det. Godt man enda rakk en del glass med champagne, ellers hadde jeg vel daua av kjedsomhet. Verste var at det var leid in egen DJ og greier, stakkarn fikk knappe 1-1,5 time, etter venta på at alt annet skulle bli ferdig.

GJESP! 

Anonymkode: 3ca47...489

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Beste: 
Brud og brudgom hadde vært kjærester i 15 år, siden de var på ungdomskolen. Forholdet deres var sterkt preget av alt fra kreft, døfødt barn og en ulykke som gjorde brudgommen lam. Da de giftet seg rullet brudgommen ned kirkegulvet, og de siste 5 meteren reiste han seg fra stolen og gikk bort til bruden sin. Hun visste ikke at han ikke var lam alikevel, og at han hadde trent i nesten to år for det øyeblikket. Hun knakk sammen i lykketårer, og hele kirken gråt med. Dette paret elsker hverandre virkelig, og det er ikke måtepå hvor mye dritt de har vært igjennom. De har i dag to sunne barn, og han bruker kun rullestolen når familien skal på lenger turer ❤️ 


Verste:

Fyll ex til mannen buset inn på festen (hun var ikke invitert). Det har seg sånn at mannen var homofil, så det var to brudgommer den dagen. Exen skjønte ikke hvorfor han ikke villle være sammen med henne, og laget ett helvettes spetakkel. Han prøvde å forklare for Nte gang at han ikke var seksuelt tiltrukket av vaginaer, og derfor var det en dårlig match. Hun, full og frodig, sa klart og tydelig at hun skulle operere på seg en penis for å være sammen med han. jaja, sånn går nu dagan. 

Anonymkode: cd607...0df

Måtte jammen tørke en liten tåre jeg også. Så fantastisk!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste: 
Brud og brudgom hadde vært kjærester i 15 år, siden de var på ungdomskolen. Forholdet deres var sterkt preget av alt fra kreft, døfødt barn og en ulykke som gjorde brudgommen lam. Da de giftet seg rullet brudgommen ned kirkegulvet, og de siste 5 meteren reiste han seg fra stolen og gikk bort til bruden sin. Hun visste ikke at han ikke var lam alikevel, og at han hadde trent i nesten to år for det øyeblikket. Hun knakk sammen i lykketårer, og hele kirken gråt med. Dette paret elsker hverandre virkelig, og det er ikke måtepå hvor mye dritt de har vært igjennom. De har i dag to sunne barn, og han bruker kun rullestolen når familien skal på lenger turer ❤️ 

Anonymkode: cd607...0df

Dette var rørende lesing❤️ Håper alt går på skinner for dem i fremtiden. 

Anonymkode: 8b645...724

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Dette hendte en gang på 70 tallet i hjembyen min.

En lokal skjønnhet hadde vært sammen med omtrent alle guttene på sin alder i bydelen hun vokste opp. Og noen ganger var hun sammen med to gutter samtidig. Da hun passerte 30 ble hun forlovet med en rikmannssønn fra Voss og skulle gifte seg.

Da rigget noen av exene hennes seg opp på en gangbru over en vei brudeparet måtte kjøre etter vigselen når de skulle til festlokalet. Da de så bilen med de nygifte kom mot dem dro de ut et banner på utsiden av brua med denne påskriften:

GRATULERER MED BRUDEN DU KJEKKE FRA VOSS. MEN OM NOEN ÅR STÅR DU HER OPPE MED OSS. 

Og banneret lot de henge til hele brudefølge var forbi.

Brudeparet flyttet til Oslo rett etterpå der bruden etter noen år skilte seg fra vossingen og ble gift med en gresk restaurantkonge. Men det får bli en annen historie👍

 

Anonymkode: c4de0...ba3

Sykt frekt, men også ganske morsomt :fnise:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i en av mine da bestevenner bryllup, for noen år siden. Vielsen var grei nok, den foregikk på rådhuset. Og selskapet var dagen etter vielsen. Og her starter drama. 

For det første var selskapslokalet trangt og lite, med for mange gjester til plassen. Det ble servert koldtbord hvor brudens mor hadde laget all maten. Maten var god nok, men alt for lite kaker ( jeg sto for ene kaken) Det var bittelitt billigvin til maten og det var det. Vinen og maten ble servert av tre unge og ganske uengasjerte jenter. Talene var fine, men det var mye dødtid og folk kjedet seg mye! Brudens foreldre ønsket å dra hjem tidlig fordi de aldri kom i humør overhørte jeg. Og de dro i 22 tiden og skylde på vondt i hodet. Bruden drakk seg drita på drikke hun hadde tatt med til seg selv og beskylde plutselig brudgommen  for å ha sett på tanten hennes flørtende, mens brudgommen prøvde å forklare at han mest sannsynlig bare hadde streifet blikket over rommet, og at bruden hadde missforstått når hun så på han. Tanten skjønte ikke noe. Det endte med at bruden skrek av all sin kraft masse fæle banneord og at hun ville skilles, og styrtet ut. Der kastet hun ringen, og det var bekmørkt. Alle gjestene måtte hjelpe til å finne ringen når hun endelig hadde roet seg ned, og etter lang tid med intens leting så fant noen faktisk den. Flaks. Bruden fortsatte da som ingenting, ikke en gang en beklagelse- og skrudde på musikk fra Spotify og drakk mer av drikke som kun var til hun. Jeg var klineedru, og orket ikke mer da klokken var blitt 12 og takket for meg. Fikk såvidt et hadet, for hun danset og sto i. 

Legger også til at da de pakket opp de dyre gavene hun hadde nesten krevet ved å snakke om at folk måtte KUN gå ut ifra den dyre gavelisten hennes, fikk man såvidt et takk, og det kom heller ikke noe takkekort i ettertid. 

De var gift i kun 6 mnd før hun endte med å være utro og skilte seg fra mannen sin for å være med den andre mannen. Ektemannen satt såret igjen med bare masse gjeld hun hadde ordnet han.

Idag er det et par år siden vi har snakket sammen. Jeg orket ikke mer etter selv å ha vært der for hun i mange år og aldri fått noe tilbake, og det var vanskelig å stå på sidelinjen å se hvordan hun behandlet andre. Ikke hjalp det å prøve å si noe heller, da ble det bråk... 

 

Anonymkode: 77b55...9e4

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Jeg var i en av mine da bestevenner bryllup, for noen år siden.*snip*

 

Anonymkode: 77b55...9e4

Hvordan ender noen mennesker opp så til de grader rablende gale...? 😨

Endret av Anoia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Jeg var i en av mine da bestevenner bryllup, for noen år siden. Vielsen var grei nok, den foregikk på rådhuset. Og selskapet var dagen etter vielsen. Og her starter drama. 

For det første var selskapslokalet trangt og lite, med for mange gjester til plassen. Det ble servert koldtbord hvor brudens mor hadde laget all maten. Maten var god nok, men alt for lite kaker ( jeg sto for ene kaken) Det var bittelitt billigvin til maten og det var det. Vinen og maten ble servert av tre unge og ganske uengasjerte jenter. Talene var fine, men det var mye dødtid og folk kjedet seg mye! Brudens foreldre ønsket å dra hjem tidlig fordi de aldri kom i humør overhørte jeg. Og de dro i 22 tiden og skylde på vondt i hodet. Bruden drakk seg drita på drikke hun hadde tatt med til seg selv og beskylde plutselig brudgommen  for å ha sett på tanten hennes flørtende, mens brudgommen prøvde å forklare at han mest sannsynlig bare hadde streifet blikket over rommet, og at bruden hadde missforstått når hun så på han. Tanten skjønte ikke noe. Det endte med at bruden skrek av all sin kraft masse fæle banneord og at hun ville skilles, og styrtet ut. Der kastet hun ringen, og det var bekmørkt. Alle gjestene måtte hjelpe til å finne ringen når hun endelig hadde roet seg ned, og etter lang tid med intens leting så fant noen faktisk den. Flaks. Bruden fortsatte da som ingenting, ikke en gang en beklagelse- og skrudde på musikk fra Spotify og drakk mer av drikke som kun var til hun. Jeg var klineedru, og orket ikke mer da klokken var blitt 12 og takket for meg. Fikk såvidt et hadet, for hun danset og sto i. 

Legger også til at da de pakket opp de dyre gavene hun hadde nesten krevet ved å snakke om at folk måtte KUN gå ut ifra den dyre gavelisten hennes, fikk man såvidt et takk, og det kom heller ikke noe takkekort i ettertid. 

De var gift i kun 6 mnd før hun endte med å være utro og skilte seg fra mannen sin for å være med den andre mannen. Ektemannen satt såret igjen med bare masse gjeld hun hadde ordnet han.

Idag er det et par år siden vi har snakket sammen. Jeg orket ikke mer etter selv å ha vært der for hun i mange år og aldri fått noe tilbake, og det var vanskelig å stå på sidelinjen å se hvordan hun behandlet andre. Ikke hjalp det å prøve å si noe heller, da ble det bråk... 

 

Anonymkode: 77b55...9e4

Billigkjerring med billigbryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.12.2018 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Jeg var i en av mine da bestevenner bryllup, for noen år siden. Vielsen var grei nok, den foregikk på rådhuset. Og selskapet var dagen etter vielsen. Og her starter drama. 

For det første var selskapslokalet trangt og lite, med for mange gjester til plassen. Det ble servert koldtbord hvor brudens mor hadde laget all maten. Maten var god nok, men alt for lite kaker ( jeg sto for ene kaken) Det var bittelitt billigvin til maten og det var det. Vinen og maten ble servert av tre unge og ganske uengasjerte jenter. Talene var fine, men det var mye dødtid og folk kjedet seg mye! Brudens foreldre ønsket å dra hjem tidlig fordi de aldri kom i humør overhørte jeg. Og de dro i 22 tiden og skylde på vondt i hodet. Bruden drakk seg drita på drikke hun hadde tatt med til seg selv og beskylde plutselig brudgommen  for å ha sett på tanten hennes flørtende, mens brudgommen prøvde å forklare at han mest sannsynlig bare hadde streifet blikket over rommet, og at bruden hadde missforstått når hun så på han. Tanten skjønte ikke noe. Det endte med at bruden skrek av all sin kraft masse fæle banneord og at hun ville skilles, og styrtet ut. Der kastet hun ringen, og det var bekmørkt. Alle gjestene måtte hjelpe til å finne ringen når hun endelig hadde roet seg ned, og etter lang tid med intens leting så fant noen faktisk den. Flaks. Bruden fortsatte da som ingenting, ikke en gang en beklagelse- og skrudde på musikk fra Spotify og drakk mer av drikke som kun var til hun. Jeg var klineedru, og orket ikke mer da klokken var blitt 12 og takket for meg. Fikk såvidt et hadet, for hun danset og sto i. 

Legger også til at da de pakket opp de dyre gavene hun hadde nesten krevet ved å snakke om at folk måtte KUN gå ut ifra den dyre gavelisten hennes, fikk man såvidt et takk, og det kom heller ikke noe takkekort i ettertid. 

De var gift i kun 6 mnd før hun endte med å være utro og skilte seg fra mannen sin for å være med den andre mannen. Ektemannen satt såret igjen med bare masse gjeld hun hadde ordnet han.

Idag er det et par år siden vi har snakket sammen. Jeg orket ikke mer etter selv å ha vært der for hun i mange år og aldri fått noe tilbake, og det var vanskelig å stå på sidelinjen å se hvordan hun behandlet andre. Ikke hjalp det å prøve å si noe heller, da ble det bråk... 

 

Anonymkode: 77b55...9e4

Med sånne damer (eller menn) så burde det jo ha vært litt varsel lamper tidligere enn et bryllup. Jeg er sikker på at brudens foreldre kjenner datteren sin godt nok til å vite at de burde dra før hun ble full. 

Anonymkode: 6dd2f...35f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 16.57, AnonymBruker skrev:

 

GRATULERER MED BRUDEN DU KJEKKE FRA VOSS. MEN OM NOEN ÅR STÅR DU HER OPPE MED OSS.

Og banneret lot de henge til hele brudefølge var forbi.

Brudeparet flyttet til Oslo rett etterpå der bruden etter noen år skilte seg fra vossingen og ble gift med en gresk restaurantkonge. Men det får bli en annen historie👍

 

Anonymkode: c4de0...ba3

De fikk da rett, så hva er så galt med banneret? De prøvde bare å advare han mot tøsa.

Anonymkode: 96198...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fikk da rett, så hva er så galt med banneret? De prøvde bare å advare han mot tøsa.

Anonymkode: 96198...40a

Forstår godt at hun forlot ham når han har slike patetiske "venner"

Anonymkode: 04788...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår godt at hun forlot ham når han har slike patetiske "venner"

Anonymkode: 04788...73d

Hold dere til temaet i tråden!

Anonymkode: e2067...d61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...