Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor er bruden da? 

Anonymkode: b1ab6...2d9

Sovende i bryllupssuiten 

Anonymkode: 67e0a...657

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2025 den 13.31):

Var i et bryllup som var veldig fint, men bruden ble sminket i samme salong hun fikk satt opp håret. Hun som sminka henne kunne virkelig ikke sakene sine, hadde ikke øye for hva som kledte bruden som var en godt voksen dame. Hun satte på henne to tykke tynne streker som ble øyenbryn, og en veldig uflatterende knallblå øyenskygge. Det så virkelig ikke pent ut og brude følte seg ikke vel med sminken. Men hun var redd for å såre den som hadde sminket henne så hun gikk likevel slik hele dagen og når bildene skulle taes

Anonymkode: 6d661...109

Ble hun ikke prøvesminket på forhånd? Jeg ble det da jeg var brud. Hårfrisyre og prøvesminking ca en uke tidligere. 

Anonymkode: 85497...e01

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Løfter denne :) 

Anonymkode: ce6e9...49f

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenkte jeg litt…Jeg har bare vært i to bryllup, til broren min og til eksens søster. 
Ja, det sistnevnte var helt ok til vi kom hjem og han nye mannen hennes slo henne i ansiktet foran alle andre. 
De var gift i et par år og så skilte seg. 

Anonymkode: 2a559...e9c

• 4 uker senere...
Skrevet

Bruden klippet av seg håret på festen etterpå 😳 husker ikke om det var før eller etter middagen, men plutselig satt de en stol midt i hesteskoen der vi satt og en frisørvenn klippet henne kort. Veldig merkelig seanse, folk ble litt brydd og visste ikke helt hva de skulle si. Lang tid tok det også, så ble en lang klein pause og stemningen slet litt med å ta seg opp igjen etterpå. For å toppe det hele ble det masse hår på den polstrede stolen som faren til bruden eller brudgommen (husker ikke hvem) styrte veldig med å klare å børste av etterpå. Deilig for neste gjest på bygdehuset å sitte i den stolen og spise middag.

Anonymkode: bf4fc...464

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Har vært i et par rotbløyte-bryllup hvor det har vært unger. Helt forkastelig.

Heldigvis er slike bryllup-som-påskudd-for-fyllefest enn utdøende greie.

Anonymkode: 52110...eef

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til bryllupsfest i morgen! Håper for brudeparet sin skyld at det blir bra, men hadde jo vært gøy med noen artige historier å dele her også! :nigo:

Anonymkode: f10a0...7cb

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden var i et bryllup der bruden var gravid, vi var få som visste om det. Men det kom fort fram da bruden gikk opp kirkegulvet og kjolen klistra seg rundt magen. Det ble mye tisking for og si det sånn. Etter de var fotografert venta vi alle i lokalet. Bruden ville ikke ha champagne, ikke informert personalet, men satt og nirøykte hele festen. Den gang var det lov og røyke inne. Bruden yngre bror, under 18 år ble skitfull. Han hadde ikke lov og drikke men hadde klart og snike til seg uten andre merka det. Ble skikkelig krangel. Begge foreldrene til bruden hadde litt alkohol problemer så man kan jo tenke seg resten selv. Jeg var glad festen slutta tidlig, det skled egentlig ut av seg selv. Tåpelige leker og en toastmaster fra en annen planet, for og bruke et finere ord. I det minste så var jo maten god da. 

Anonymkode: e64f0...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...