AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1421 Del Skrevet 28. oktober 2018 På 27.10.2018 den 14.41, AnonymBruker skrev: Tviler på at dette stemmer. Her har nok brudgommen gitt en alternativ forklaring for å dekke over den egentlige grunnen Anonymkode: cc781...a91 Hvorfor skulle det ikke stemme? Det finnes mange slike mennesker der status betyr alt Anonymkode: 04788...73d 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 Populært innlegg #1422 Del Skrevet 9. november 2018 Ikke så ille i forhold til mange andre her, men noe som gjorde meg irritert i mitt eget bryllup var da en svigerinne hele tiden skulle prate med meg om hva som var vellykket og mindre vellykket. Hun skulle gifte seg året etter, og var åpenbart i planleggingsmodus til sitt eget bryllup. Hun oppsøkte meg stadig under kvelden med innspill av typen "det er fint kakebord dere har, men jeg ser nok at vi vil ha enda mer utvalg i vårt siden ikke alle liker marsipan, og i tillegg skal vi ha ulike typer iskrem". Bare... okei?! Jeg står der i brudekjole i min egen bryllupsfest, og du gir meg en vurdering/terningkast av de ulike aspektene ved selskapet, før dagen min engang er omme? Sykt rart Anonymkode: 6486e...e51 155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frida Skrevet 9. november 2018 Populært innlegg #1423 Del Skrevet 9. november 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så ille i forhold til mange andre her, men noe som gjorde meg irritert i mitt eget bryllup var da en svigerinne hele tiden skulle prate med meg om hva som var vellykket og mindre vellykket. Hun skulle gifte seg året etter, og var åpenbart i planleggingsmodus til sitt eget bryllup. Hun oppsøkte meg stadig under kvelden med innspill av typen "det er fint kakebord dere har, men jeg ser nok at vi vil ha enda mer utvalg i vårt siden ikke alle liker marsipan, og i tillegg skal vi ha ulike typer iskrem". Bare... okei?! Jeg står der i brudekjole i min egen bryllupsfest, og du gir meg en vurdering/terningkast av de ulike aspektene ved selskapet, før dagen min engang er omme? Sykt rart Anonymkode: 6486e...e51 Ikke bare sykt rart, men uhyre uhøflig og ufint og alt annet som begynner på u! 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1424 Del Skrevet 9. november 2018 Akkurat nå, Frida skrev: Ikke bare sykt rart, men uhyre uhøflig og ufint og alt annet som begynner på u! Enig, det er rett og slett bare uhørt, über bridezillaen Anonymkode: 09e49...3d9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1425 Del Skrevet 9. november 2018 På 21.9.2018 den 6.11, AnonymBruker skrev: Ble litt klein stemning da regningen kom, og brudeparet ville ikke betale noe. Men, da kom det klar beskjed om at regningen gikk til inkasso. Og vennegjengen ellers var krystallklar på at oppførselen til brudeparet var fullstendig uakseptabel. Så begynte en heller uverdig oppførsel dessverre. Brudeparet betalte 1000 kroner og ventet på hva som skjedde. Så kom en regning på 6500, der det ble betalt 500 kroner. Sånn fortsatte det med småbeløp helt til regningen ble betalt. Paret som sendte regningen sa i ettertid at hadde de blitt spurt skulle de ha stilt opp gratis og fått med andre til å hjelpe. Men denne hendelsen var så ufin at de ble forbannet. Anonymkode: c4de0...ba3 En liten digresjon, men det er ulovlig å sende fakturaer uten avtale om betaling på forhånd, så her kunne brudeparet lett ha droppet å betale. Anonymkode: aa736...2ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1426 Del Skrevet 10. november 2018 En kollega fortalte at i hennes bryllup fikk veteranbilen de leide motorstopp fra kirka. Bilen nektet å starte og tilslutt ga sjåføren opp. Dette er en amerikansk gammel bil og eieren er medlem i AmCar miljøet i byen. Så sjåføren ringte rundt og innen 20 minutter dukket det opp en nypolert og stilig Chevrolet med soltaket nede. Bruden ble kjørt til fotografen og da hun skulle videre ville ikke denne bilen starte. De hadde fått liv i den første bilen som hentet brudeparet og kjørte dem til festlokalet uten problemer. Toastmasteren fikk greie på dette og fleipet om at når de skulle hjem fra festen bør de ringe NAF og be de holde seg i beredskap😊 Anonymkode: c4de0...ba3 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #1427 Del Skrevet 11. november 2018 Min bror giftet seg i sommer. De hadde lagt mye tid i planlegging, og alt så veldig bra ut! Ca et halvt år før bryllupet skulle stå dro meg og mine foreldre på besøk til de(de bor fem timer unna oss) for å møte hennes foreldre og delta i planleggingen. Min mor tok helt styring og skjelte ut den kommende bruden pga de ikke var helt enige om ting (angrer sårt på at jeg ikke sa noe, da moren vår var helt urimelig). Min bror stod så klart opp for forloveden sin. Etter mye om og men så avlyste de bryllupet, dro på tinghuset og dro på en tre uker lang ferie sammen. Foreldre og søsken ble invitert til tinghuset, men mamma nektet å bli med. Anonymkode: e1fe5...7d6 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1428 Del Skrevet 12. november 2018 På 11.11.2018 den 0.05, AnonymBruker skrev: En kollega fortalte at i hennes bryllup fikk veteranbilen de leide motorstopp fra kirka. Bilen nektet å starte og tilslutt ga sjåføren opp. Dette er en amerikansk gammel bil og eieren er medlem i AmCar miljøet i byen. Så sjåføren ringte rundt og innen 20 minutter dukket det opp en nypolert og stilig Chevrolet med soltaket nede. Bruden ble kjørt til fotografen og da hun skulle videre ville ikke denne bilen starte. De hadde fått liv i den første bilen som hentet brudeparet og kjørte dem til festlokalet uten problemer. Toastmasteren fikk greie på dette og fleipet om at når de skulle hjem fra festen bør de ringe NAF og be de holde seg i beredskap😊 Anonymkode: c4de0...ba3 Var det bare bruden som skulle til fotografen??? Stakkars brudgom som ikke fikk lov til å være med Anonymkode: 04788...73d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1429 Del Skrevet 14. november 2018 På 11.11.2018 den 19.39, AnonymBruker skrev: Min bror giftet seg i sommer. De hadde lagt mye tid i planlegging, og alt så veldig bra ut! Ca et halvt år før bryllupet skulle stå dro meg og mine foreldre på besøk til de(de bor fem timer unna oss) for å møte hennes foreldre og delta i planleggingen. Min mor tok helt styring og skjelte ut den kommende bruden pga de ikke var helt enige om ting (angrer sårt på at jeg ikke sa noe, da moren vår var helt urimelig). Min bror stod så klart opp for forloveden sin. Etter mye om og men så avlyste de bryllupet, dro på tinghuset og dro på en tre uker lang ferie sammen. Foreldre og søsken ble invitert til tinghuset, men mamma nektet å bli med. Anonymkode: e1fe5...7d6 De gjorde det eneste rette! Hadde ikke funnet meg i noe sånt.🤬 Anonymkode: 75c6f...caa 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. november 2018 #1430 Del Skrevet 14. november 2018 På 9.11.2018 den 23.42, AnonymBruker skrev: En liten digresjon, men det er ulovlig å sende fakturaer uten avtale om betaling på forhånd, så her kunne brudeparet lett ha droppet å betale. Anonymkode: aa736...2ea Var nok internjustisen i gjengen som fikk dem til å betale. De kunne hurtig ha blitt totalt uten venner hvis de hadde latt være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1431 Del Skrevet 14. november 2018 Ikke i selve bryllupet, men noen dager før, i burdens utrdikningslag. Hun ga 3 gutter blowjobs. Utroskap kaller jeg det, men hun mener det var "innafor" siden det var et utdrikningslag, og det ikke var vaginal sex..... Anonymkode: 6d42e...851 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2018 #1432 Del Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke i selve bryllupet, men noen dager før, i burdens utrdikningslag. Hun ga 3 gutter blowjobs. Utroskap kaller jeg det, men hun mener det var "innafor" siden det var et utdrikningslag, og det ikke var vaginal sex..... Anonymkode: 6d42e...851 For ei tøs! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1433 Del Skrevet 14. november 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke i selve bryllupet, men noen dager før, i burdens utrdikningslag. Hun ga 3 gutter blowjobs. Utroskap kaller jeg det, men hun mener det var "innafor" siden det var et utdrikningslag, og det ikke var vaginal sex..... Anonymkode: 6d42e...851 Hva feiler det folk? 😮 Hadde hun ment det var innafor om hennes forlovede gjorde det samme? Anonymkode: cd476...5e8 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1434 Del Skrevet 15. november 2018 Jeg har ikke kommet lengre enn til å planlegge mitt eget bryllup og selv det gikk jo ikke. Min søster som jeg tok med på litt planlegging har gått rundt å høstet sympati for at hun ikke er velkommen. Bullshit uten like da hun selv har fått være med å velge bordplassering og det hele. Vi fant fort ut at for å ha med alle vi ønsker å ha med så kan vi ikke ha det hjemme på gården. Dette ble vridd om til at eier av gården ikke ville ha enkelte der. Som ble vridd om til at enkelte ikke følte seg velkomne av meg. Jeg fikk etter hvert telefon om dette fra min bestemor om hvor slem jeg var, jeg prøvde å komme til ordet, men der avgjorde hun at hun ikke ville ha mer med meg å gjøre. Min søster som tok dette videre i løgn, men ingen i min familie ville høre hva som faktisk skjedde. Så mye generell drama i min familie gjorde det vanskelig å planlegge bordplassering fordi den og den kan ikke sitte sammen. Det kan ikke de heller, den er jeg usikker på å invitere, etc. Prøvde å holde planlegging for meg selv, men det ble tatt som at de ikke var invitert i det hele tatt. Så her har bryllupet vårt blitt utsatt ca 6 år fordi vi ennå ikke orker mer mas rundt planlegging. Vi hadde ordnet lokalet, kirke og satt dato vi, men jeg bare orker ikke. Anonymkode: 6dd2f...35f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. november 2018 #1435 Del Skrevet 15. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke kommet lengre enn til å planlegge mitt eget bryllup og selv det gikk jo ikke. Min søster som jeg tok med på litt planlegging har gått rundt å høstet sympati for at hun ikke er velkommen. Bullshit uten like da hun selv har fått være med å velge bordplassering og det hele. Vi fant fort ut at for å ha med alle vi ønsker å ha med så kan vi ikke ha det hjemme på gården. Dette ble vridd om til at eier av gården ikke ville ha enkelte der. Som ble vridd om til at enkelte ikke følte seg velkomne av meg. Jeg fikk etter hvert telefon om dette fra min bestemor om hvor slem jeg var, jeg prøvde å komme til ordet, men der avgjorde hun at hun ikke ville ha mer med meg å gjøre. Min søster som tok dette videre i løgn, men ingen i min familie ville høre hva som faktisk skjedde. Så mye generell drama i min familie gjorde det vanskelig å planlegge bordplassering fordi den og den kan ikke sitte sammen. Det kan ikke de heller, den er jeg usikker på å invitere, etc. Prøvde å holde planlegging for meg selv, men det ble tatt som at de ikke var invitert i det hele tatt. Så her har bryllupet vårt blitt utsatt ca 6 år fordi vi ennå ikke orker mer mas rundt planlegging. Vi hadde ordnet lokalet, kirke og satt dato vi, men jeg bare orker ikke. Anonymkode: 6dd2f...35f I dette tilfellet ville jeg bare droppet å invitere disse kranglefantene. Ha en fin fest med dem som vil dere vel og som kan oppføre seg. Det er jo de som har ødelagt forholdene i familien uansett. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1436 Del Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: I dette tilfellet ville jeg bare droppet å invitere disse kranglefantene. Ha en fin fest med dem som vil dere vel og som kan oppføre seg. Det er jo de som har ødelagt forholdene i familien uansett. Lett å si, men det er trist å sitte i sitt eget bryllup å se hvem som mangler. Se at mannen har alle sine og jeg har kanskje 5 stk. Anonymkode: 6dd2f...35f 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. november 2018 #1437 Del Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett å si, men det er trist å sitte i sitt eget bryllup å se hvem som mangler. Se at mannen har alle sine og jeg har kanskje 5 stk. Anonymkode: 6dd2f...35f Ja, forstår jo det ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøvedokka Skrevet 15. november 2018 #1438 Del Skrevet 15. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lett å si, men det er trist å sitte i sitt eget bryllup å se hvem som mangler. Se at mannen har alle sine og jeg har kanskje 5 stk. Anonymkode: 6dd2f...35f Planlegg drømmebryllupet dere vil ha, og send invitasjoner til dem. Da skjønner de kanskje at man ikke må delta i planleggingen for å være invitert?! Ang bordsetting; Det er en vanskelig nøtt å knekke. Kan løsningen være ingen bordsetting i det hele tatt? Folk sitter der de vil selv 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2018 #1439 Del Skrevet 16. november 2018 På 27.10.2018 den 14.41, AnonymBruker skrev: Tviler på at dette stemmer. Her har nok brudgommen gitt en alternativ forklaring for å dekke over den egentlige grunnen Anonymkode: cc781...a91 Hvilken grunn skulle det være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 16. november 2018 #1440 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) På 15.11.2018 den 11.02, AnonymBruker skrev: Lett å si, men det er trist å sitte i sitt eget bryllup å se hvem som mangler. Se at mannen har alle sine og jeg har kanskje 5 stk. Anonymkode: 6dd2f...35f I ditt tilfelle hadde jeg bare tatt det på rådhuset og hatt en vennemiddag etterpå. Edit: Når jeg skriver "bare tatt det på rådhuset" så mener jeg ikke "bare" som negativt. Jeg hadde et slikt bryllup selv og de fleste vennene mine har gjort det sånn. Endret 16. november 2018 av Alice123 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå