Gå til innhold

Jennie's spente venting

Gjest Jennie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jennie
Nå da.. Hvordan ligger det an med symptomer? :sjenert: Klarer jo ikke å la være heller... :ler:

Ingen PMS-symptomer, er helt merkelig det her. Men kroppen min oppfører seg jo akkurat som den vil...Jeg venter på spotting, pleier alltid å komme to dager før IKM. Det er i morgen, så det blir vel noe spotting i kveld eller i morgen tidlig. Jeg tør ikke å tro noe som helst, vil ikke bli skuffa. Hvis TR kommer, så er det bare sånn det er. Jeg tror at jeg blir gravid når jeg blir gravid. Og å slippe PMS en måned er jo ganske greit, uansett :gjeiper: Jeg har slitt med ganske mye PMS, så jeg klager ikke :)

Prøvingen er jammen en berg -og dalbane i følelser det også, helt uten PMS, hehe...:)

I dag har jeg vasket alle gulvene i leiligheten, tror det vil si at jeg er helt frisk igjen :) Snart begynner Top Model, det er gøy!

(Og om 8 dager er det snopedag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ingen tvil om at det skjer når det skjer... Håper bare at det er nå jeg da! :fnise: Det er så spennende selv for oss som bare følger med på folk vi ikke vet hvem er. Artig å følge prøvere! :jepp: Du har en god holdning til det hele iallafall, det skal du ha! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Ja, det er ingen tvil om at det skjer når det skjer... Håper bare at det er nå jeg da! :fnise: Det er så spennende selv for oss som bare følger med på folk vi ikke vet hvem er. Artig å følge prøvere! :jepp: Du har en god holdning til det hele iallafall, det skal du ha! :tommelopp:

Takk :)

Ser nå på tickeren min at jeg har tatt feil :flau: Tror ikke jeg telte med første dagen i syklusen eller noe sånt. IKM er i alle fall ikke før i morgen, og i går kveld og i dag har jeg spottet bittelitt, så da er alt som det skal være :( TR kommer sannsynligvis i natt eller i morgen, da....

Så klarte jeg altså å gire meg litt opp denne PP også, denne gangen pga en tellefeil...huffameg...

Jaja, nå er det bare å bestille EL-tester, det er neste punkt på lista. Greit å ha en plan :gjeiper:

(er sikkert i bedre humør neste gang jeg skriver...har akkurat lest historien til Sunny, og jeg kan jo egentlig ikke deppe med 3 PP...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

5.AUGUST

Der kom'a gitt...:kjefte:

Men EL tester er allerede bestilt, bare å brette opp armene og stå på videre :fnise:

Har regnet ut nå at vi har 3 EL frem til jeg har time hos gynekolog igjen. Klarer vi det frem til det, tro? Tenk så gøy det hadde vært å komme dit og si: Jeg er gravid, jeg! *drømme*

Skal bli spennende å begynne å teste og lete etter EL, se hvor nærme vi har vært. Kanskje vi har bommet helt? Neida, syklusen min er jo på nøyaktig 28 dager, så det stemmer vel med 14. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.AUGUST

Der kom'a gitt...:kjefte:

Men EL tester er allerede bestilt, bare å brette opp armene og stå på videre :fnise:

Har regnet ut nå at vi har 3 EL frem til jeg har time hos gynekolog igjen. Klarer vi det frem til det, tro? Tenk så gøy det hadde vært å komme dit og si: Jeg er gravid, jeg! *drømme*

Skal bli spennende å begynne å teste og lete etter EL, se hvor nærme vi har vært. Kanskje vi har bommet helt? Neida, syklusen min er jo på nøyaktig 28 dager, så det stemmer vel med 14. Vi får se!

Sucks! :kjefte:

Men stå på videre. Grunnen til at du ikke ble gravid nå er at da hadde du ikke fått nettopp den bebissen du om en stund kommer til å sitte med i armene! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jennie
Sucks! :kjefte:

Men stå på videre. Grunnen til at du ikke ble gravid nå er at da hadde du ikke fått nettopp den bebissen du om en stund kommer til å sitte med i armene! :rødme:

:rødme: Aw, det var veldig fint sagt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.AUGUST

Har begynt å jobbe! Hadde første dagen i dag. Det er et eksperiment, da. Skal begynne med to timer hver dag, og se hvordan det går. Det er et fleksibelt opplegg der jeg styrer helt selv hva jeg klarer. På en fantastisk arbeidplass, med herlige kollegaer. Håper det går bra og at jeg etterhvert klarer mer, også!! :)

I morgen kommer jeg til å begynne å teste for EL. I følge bruksanvisningen er det for tidlig, men jeg vil være på den sikre siden første gangen. Tenk, nå får jeg i alle fall en slags test med positivt utslag, hehe. Mest sannsynlig, i alle fall :gjeiper:

I morgen er det også SNOPEDAG!!!! Skal spise til jeg spyr, tror jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta
10.AUGUST

Har begynt å jobbe! Hadde første dagen i dag. Det er et eksperiment, da. Skal begynne med to timer hver dag, og se hvordan det går. Det er et fleksibelt opplegg der jeg styrer helt selv hva jeg klarer. På en fantastisk arbeidplass, med herlige kollegaer. Håper det går bra og at jeg etterhvert klarer mer, også!! :)

I morgen kommer jeg til å begynne å teste for EL. I følge bruksanvisningen er det for tidlig, men jeg vil være på den sikre siden første gangen. Tenk, nå får jeg i alle fall en slags test med positivt utslag, hehe. Mest sannsynlig, i alle fall :gjeiper:

I morgen er det også SNOPEDAG!!!! Skal spise til jeg spyr, tror jeg :nigo:

Det er nok litt tidlig å begynne å teste ja, men det er bedre å begynne for tidlig enn for seint :) Så går du ikke glipp av den hvertfall :)

Gratulerer med første dag tilbake på jobb, håper det går greit da! :)

Kos deg med MYE snop! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.AUGUST

DAG 7 I SYKLUSEN: NEGATIV EL-TEST (MEGET SVAK TEST-STREK)

Takk for gratulasjon, Invicta! :)

Det gikk bra på jobb i dag også, jeg storkoser meg! Føler også virkelig at det er bruk for meg, og at jeg gjør en nyttig jobb. Var veldig trøtt etter jobb både i går og i dag, men noen timer på sofaen foran TV-en gjør susen. I går måtte jeg også sove litt, men ikke i dag. Så jeg håper det bare er fordi det er en ny situasjon, og at det går seg til etter hvert. Hvis jeg fortsetter å bruke mange timer på å hente meg inn igjen etter to timer på jobb, så er det ganske bortkastet, syns jeg. Men jeg får bare følge med og evaluere etter hvert.

Som sagt, negativ EL-test i dag, men det var jo som forventet. Uansett en svak strek, det betyr vel at jeg har det hormonet i kroppen, det er vel positivt?

Har ikke blitt så veldig mye snop på meg enda. En sandwich-is, litt chips, litt smågodt og litt smash, så hadde jeg ikke plass til mer. Kanskje jeg får lyst på mer senere i kveld, men akkurat nå er jeg stappmett og litt kvalm. Men det er jo positivt, egentlig. Så frister det ikke så veldig sånn til hverdags :) Litt antiklimaks var det jo, men jeg er jo så lykkelig til vanlig at det betyr ingenting :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel strengt tatt ikke være positivt på dag 7 heller. Eller?? :klø: Spennende ny prøveperiode iallefall.

Håper jeg snart kan hive meg på lasset selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel strengt tatt ikke være positivt på dag 7 heller. Eller?? :klø: Spennende ny prøveperiode iallefall.

Håper jeg snart kan hive meg på lasset selv.. :sjenert:

12.AUGUST

DAG 8 I SYKLUSEN: NEGATIV EL-TEST (MEGET SVAK TEST-STREK)

Nei, det skal ikke være positivt ennå :) Men første PP jeg tester vil jeg være helt sikker på at jeg ikke 'går glipp av' EL. Jada, jeg overdriver nok, men så er det jo gøy å teste også, da ;)

Er du klar for nummer 2, Anamelona? :)

Nå skal jeg snart på jobb! Og nå har jeg ikke mer å skrive om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.AUGUST

DAG 8 I SYKLUSEN: NEGATIV EL-TEST (MEGET SVAK TEST-STREK)

Nei, det skal ikke være positivt ennå :) Men første PP jeg tester vil jeg være helt sikker på at jeg ikke 'går glipp av' EL. Jada, jeg overdriver nok, men så er det jo gøy å teste også, da ;)

Er du klar for nummer 2, Anamelona? :)

Nå skal jeg snart på jobb! Og nå har jeg ikke mer å skrive om ;)

Jeg er klar for nr 2! :Nikke:

Må bare bearbeide Pappameona skikkelig først. :roll:

Jeg drev på med Clearblue fertilitetsmonitor i månedene før vi prøvde. Overdrivelse; ja, men gøy var det! Måttre jo finne ut om jeg hadde EL, og den fant jeg jo ikke.. :sjenert: Men jaggu ble jeg ikke gravid en mnd etter. :fnise:

Du er nok ikke alene om å overdrive, om det er det du vil kalle det. Det er bare sånn mange av oss er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

Det sies at dersom man går på Pergotime, så er det lurt å begynne på EL-testing på syklusdag 8. Det er fordi pergo kan framskyve EL. Men du går jo ikke på det nå, så det er vel for tidlig for EL ennå.

Og så kommer det vel litt an på hvor lang syklus en har også, da.

Det er flott at du trives på jobb, Jennie :) Og ikke minst føler deg nyttig! Jeg håper

du slipper mange timers "rekreasjon" etter arbeidsdagen, men det er vel sånt som må gå seg til. Jeg vil tro det tar noen dager for kroppen å venne seg til det.

Ha en fin kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for nr 2! :Nikke:

Må bare bearbeide Pappameona skikkelig først. :roll:

Jeg drev på med Clearblue fertilitetsmonitor i månedene før vi prøvde. Overdrivelse; ja, men gøy var det! Måttre jo finne ut om jeg hadde EL, og den fant jeg jo ikke.. :sjenert: Men jaggu ble jeg ikke gravid en mnd etter. :fnise:

Du er nok ikke alene om å overdrive, om det er det du vil kalle det. Det er bare sånn mange av oss er. :)

Stå på med å bearbeide Pappamelona :) Hvor gammel er babymelona nå, da?

Når det gjelder EL-testing, så er det bra jeg ikke er den eneste som 'overdriver'. Og så er det greit å fylle den 'dødtiden' som er mellom mens og EL med noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at dersom man går på Pergotime, så er det lurt å begynne på EL-testing på syklusdag 8. Det er fordi pergo kan framskyve EL. Men du går jo ikke på det nå, så det er vel for tidlig for EL ennå.

Og så kommer det vel litt an på hvor lang syklus en har også, da.

Det er flott at du trives på jobb, Jennie :) Og ikke minst føler deg nyttig! Jeg håper

du slipper mange timers "rekreasjon" etter arbeidsdagen, men det er vel sånt som må gå seg til. Jeg vil tro det tar noen dager for kroppen å venne seg til det.

Ha en fin kveld :vinke:

Takk :)

Jeg trives sånn på jobb at jeg har ikke lyst til å gå hjem, en gang :fnise: Er det ikke herlig? :)

I dag gikk jeg rett i seng etter jobb, fordi datteren til mannen min skulle komme i ettermiddag. Så sov jeg en time, og så var jeg i fin form igjen. Så det går seg nok til, dette her! :tommelopp:

Ha en fin kveld, du også :klemmer:

Endret av Jennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13.AUGUST

DAG 9 I SYKLUSEN: NEGATIV EL-TEST (MEGET SVAK TEST-STREK)

Hm..det var det jeg hadde å skrive akkurat nå...natti! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på med å bearbeide Pappamelona :) Hvor gammel er babymelona nå, da?

Når det gjelder EL-testing, så er det bra jeg ikke er den eneste som 'overdriver'. Og så er det greit å fylle den 'dødtiden' som er mellom mens og EL med noe :fnise:

Nesten 6 mnd. Ticker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kult, vi har jo nesten helt lik syklus! ;) TR kom til meg også 5 august. :fnise:

Tester like negativt på EL-tester jeg, som deg! :sukk:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...