Gjest Jennie Skrevet 27. juli 2009 #101 Del Skrevet 27. juli 2009 tittei Altfor lenge siden jeg har vært innom her på besøk Tipper EL nettopp er over for dere denne gangen da! EL-slim med bittelitt blod høres veldig bra ut! man skal visstnok være ekstra fruktbar om det er spor av blod rundt el-tider regner med at det ble nok av , og at en bitteliten Jennie baby koser seg inni magen din! Ha en fortsatt fiiin fin ferie!! Heihei! Dette hørtes meget bra ut! Kan faktisk ikke huske at jeg har hatt bittelitt blod under EL før, men det kan jo hende, for jeg har ikke fulgt så nøye med tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 27. juli 2009 #102 Del Skrevet 27. juli 2009 27.JULI Hjemme fra ferie igjen! Hadde det veldig gøy, skikkelig aktivitetsferie! Bowling, ridning, minigolf, bading, laserskyting, shopping, scrabble osv Jeg var i topp form, så jeg klarte å henge med på det meste. Men det ble ikke så mye , for leiligheten vi bodde i hadde bare ett rom og hems. Ikke mye privatliv Men vi hadde sex den dagen jeg tror jeg hadde EL, så kanskje det klaffet da. Det er jo bare et forsøk som skal til Jeg har hatt littegrann symptomer de to siste dagene, men det er de samme som jeg hadde på PP1, og da var jeg jo ikke gravid. Så jeg slapper egentlig av. Skal ikke teste før IKM, uansett. Men hvis jeg blir gravid denne PP, så får jeg termin i samme måned som jeg selv er født, det hadde jo vært koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 27. juli 2009 #103 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei! Nå har jeg lest gjennom hele denne boken, og kjenner meg godt igjen i utålmodigheten mellom EL og når man venter mens. Etterhvert går det bedre, men jeg håper jo du slipper å prøve så lenge at du blir "vant med det" da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 27. juli 2009 #104 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei! Nå har jeg lest gjennom hele denne boken, og kjenner meg godt igjen i utålmodigheten mellom EL og når man venter mens. Etterhvert går det bedre, men jeg håper jo du slipper å prøve så lenge at du blir "vant med det" da. Ja, det satser jeg også på! Men det går faktisk mye bedre allerede, for på PP1 var jeg jo ekstremt nervøs. Trodde liksom det skulle klaffe med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 27. juli 2009 #105 Del Skrevet 27. juli 2009 Men hvis dere allerede nå vet at samboeren din har dårlig sædkvalitet, må dere likevel vente et år før dere får videre utredning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. juli 2009 #106 Del Skrevet 27. juli 2009 Jennie er tilbake!! :strix: Satser på en liten bebiss i magen selv med lite privatliv rundt EL. Som du sier: Det trengs bare ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 28. juli 2009 #107 Del Skrevet 28. juli 2009 Men hvis dere allerede nå vet at samboeren din har dårlig sædkvalitet, må dere likevel vente et år før dere får videre utredning? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 28. juli 2009 #108 Del Skrevet 28. juli 2009 Jennie er tilbake!! :strix: Satser på en liten bebiss i magen selv med lite privatliv rundt EL. Som du sier: Det trengs bare ett forsøk. Så gøy med skikkelig entusiastisk velkomst Krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 28. juli 2009 #109 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Hva mener du? Eh, nei. Beklager, kan hende jeg blandet deg med noen andre. Har lest så mange prøverdagbøker i det siste. Hadde det for meg at mannen din hadde barn fra før av som var blitt til ved ISCI pga. lav sædkvalitet. Men nå leser jeg i startinnlegget at jeg hadde rett likevel. Hvorfor må dere prøve på egenhånd når dere vet det er fertilitetsproblemer? Endret 28. juli 2009 av Noli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 29. juli 2009 #110 Del Skrevet 29. juli 2009 Eh, nei. Beklager, kan hende jeg blandet deg med noen andre. Har lest så mange prøverdagbøker i det siste. Hadde det for meg at mannen din hadde barn fra før av som var blitt til ved ISCI pga. lav sædkvalitet. Men nå leser jeg i startinnlegget at jeg hadde rett likevel. Hvorfor må dere prøve på egenhånd når dere vet det er fertilitetsproblemer? Jo, det stemmer det. Men datteren hans ti år gammel, så ting kan jo ha forandret seg, håper vi Jeg skrev jo tidligere at han har slanket seg 20 kg og sluttet å røyke. Derfor venter vi et halvt år med å få videre utredning og prøver litt på egenhånd først. Vi vil jo helst at det skal skje av seg selv, så vi slipper alt 'styret'. Men dette er noe vi har valgt helt selv, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 29. juli 2009 #111 Del Skrevet 29. juli 2009 Ok, skjønner! Mannen til søsteren min hadde samme "problemet", fikk påvist dårlig sædkvalitet noen år før de ble sammen. Og de tenkte det samme som dere, at de skulle prøve og håpe den hadde bedret seg. Men da han tilfeldig nevnte det for fastlegen sin fikk han beskjed om at det var bare "tullete", for det var så enkelt å sjekke sædkvaliteten og slippe å kaste bort et halvt til et år om ingenting hadde endret seg. Men skjønner dere godt. Håper det klaffer for dere fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 29. juli 2009 #112 Del Skrevet 29. juli 2009 Ok, skjønner! Mannen til søsteren min hadde samme "problemet", fikk påvist dårlig sædkvalitet noen år før de ble sammen. Og de tenkte det samme som dere, at de skulle prøve og håpe den hadde bedret seg. Men da han tilfeldig nevnte det for fastlegen sin fikk han beskjed om at det var bare "tullete", for det var så enkelt å sjekke sædkvaliteten og slippe å kaste bort et halvt til et år om ingenting hadde endret seg. Men skjønner dere godt. Håper det klaffer for dere fort! Det er greit nok at det er enkelt å sjekke kvaliteten, men vet ikke helt om jeg har lyst å vite resultatet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 29. juli 2009 #113 Del Skrevet 29. juli 2009 Ehm.. Når er det testetid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 30. juli 2009 #114 Del Skrevet 30. juli 2009 Ehm.. Når er det testetid?? IKM er 4.august, og jeg har tenkt å vente til da. Tror ikke det blir noe problem, for jeg får så hjertebank av å teste at jeg synes ikke det er noe særlig gøy Jeg er i skikkelig PMS-form i dag, så...Vi får se! I disse influensa-tider er det litt skummelt å bli gravid, må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. juli 2009 #115 Del Skrevet 30. juli 2009 IKM er 4.august, og jeg har tenkt å vente til da. Tror ikke det blir noe problem, for jeg får så hjertebank av å teste at jeg synes ikke det er noe særlig gøy Jeg er i skikkelig PMS-form i dag, så...Vi får se! I disse influensa-tider er det litt skummelt å bli gravid, må jeg si... Ja.. Det er sant. Forbanna svineinfluensa... Jeg er ikke bekymret for å bli smittet selv, men hva med Babymelona?? Vet ikke hva prosedyrene er med slike små jeg?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 30. juli 2009 #116 Del Skrevet 30. juli 2009 Ja.. Det er sant. Forbanna svineinfluensa... Jeg er ikke bekymret for å bli smittet selv, men hva med Babymelona?? Vet ikke hva prosedyrene er med slike små jeg?? :klø: Ikke jeg heller. Men nå tror jeg jammen jeg har blitt smittet i Danmark. Har hatt vondt i halsen siden vi kom hjem, og i dag har feberen bare steget. Nå har jeg ligget på sofaen og sovet, men jeg føler meg helt elendig. Skal ringe til legen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. juli 2009 #117 Del Skrevet 30. juli 2009 Ikke jeg heller. Men nå tror jeg jammen jeg har blitt smittet i Danmark. Har hatt vondt i halsen siden vi kom hjem, og i dag har feberen bare steget. Nå har jeg ligget på sofaen og sovet, men jeg føler meg helt elendig. Skal ringe til legen i morgen. Uffameg da.. Det er kjedelig. Da må de jo nesten bare få tatt en graviditetstest av deg om du har det da, før de eventuelt setter deg på medisinkur. Kjipt å få slikt om du nå skulle være i en tidlig fase av graviditet og helst ikke bruke nesespray eller noe særlig medisiner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 31. juli 2009 #118 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Uffameg da.. Det er kjedelig. Da må de jo nesten bare få tatt en graviditetstest av deg om du har det da, før de eventuelt setter deg på medisinkur. Kjipt å få slikt om du nå skulle være i en tidlig fase av graviditet og helst ikke bruke nesespray eller noe særlig medisiner... Heldigvis ser det ut til at det går fort over, jeg er mye bedre i dag. Har hatt bare litt feber hele dagen, og har tatt det helt med ro. Legen sier bare at jeg skal holde meg hjemme og slappe av. Så det gjør jeg Har avlyst alle avtaler ei uke fram, vil jo ikke smitte noen... Tviler sterkt på at jeg er gravid da, jeg har lagt på meg den obligatoriske PMS-vekta, fått to kviser og har vannvittig lyst på snop...Men kanskje jeg bør ta en test i morgen for sikkerhets skyld? Får se hva slags form jeg er i i morgen tidlig. Edit: det er jo egentlig for tidlig å teste uansett, så det er vel ingen vits i... Endret 31. juli 2009 av Jennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. august 2009 #119 Del Skrevet 1. august 2009 Aldri for tidlig. Jeg testet jo positivt 3+1 tror jeg det var.. Så det er jo mulig. Og typisk PMS-vekt, kviser og snopesjuke kan like gjerne være graviditetssymptomer. Ømme pupper da? Nei, du får bare vente og se da vettu... Og det er godt å høre at du er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 2. august 2009 #120 Del Skrevet 2. august 2009 Aldri for tidlig. Jeg testet jo positivt 3+1 tror jeg det var.. Så det er jo mulig. Og typisk PMS-vekt, kviser og snopesjuke kan like gjerne være graviditetssymptomer. Ømme pupper da? Nei, du får bare vente og se da vettu... Og det er godt å høre at du er bedre! Hehe, jeg utsetter testing så lenge som mulig nå...Første PP ble jeg så nervøs av testingen, jeg fikk sånn hjertebank at jeg trodde jeg skulle besvime (bokstavelig talt!), så jeg kommer ikke til å bli noen testetøs... I dag har jeg absolutt ingen PMS-symptomer! Er ikke oppblåst i det hele tatt, vekta har gått ned igjen, kvisene er borte, har ikke lyst på snop, er ikke deppa...Har ikke ømme pupper heller, da Så nå får jeg bare vente og se. Er fullstendig innstilt på at jeg skal begynne å spotte i dag, skal IKKE skru opp forventningene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå