Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå synes jeg det er veldig spennende å følge med deg her trinemor Krysser fringrene for at TR ikke kommer Takk enatupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 8. juli 2009 Da var det kommet utflod i truseinnlegget...og det er brunt... Da var det tilbake til Og sånn går no dagan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #303 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Endret 8. juli 2009 av Rán Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 #304 Del Skrevet 8. juli 2009 Well spoken Rán! Trinemor, jeg håper det ordner seg med en litten bolle i ovnen hos deg snart jeg.. Og hvis det tar litt tid, må man bare fokusere på andre positive ting!! Som at det snart er helg for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #305 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Da var TR her ... 3 dager for tidlig ... denne syklusen endte jo på bare 25 dager ... hvorfor det ...? Tempen stupte fra 36.26 til 35.53 så da er det ihvertfall ingen tvil ... Er ikke skapt noe ondere en mensen ... Takk til Rán som gir meg noen runder med It keeps me sane! Nå trenger du ikke høre på sytingen min mer (på en stund) da! Takk cypress. Må prøve å finne noen positive ting nå ja. ...Tror jeg må gi meg selv noen runder med for er jo siste dag på jobb idag og så er det ferie! Nå tror jeg Manden ligger å grubler veldig i senga...fortalt han i stad at jeg hadde fått TR. Og selv om han ikke sier det tror jeg han tenker mye på det ... I går sto jeg å gråt over middagen. Og jeg tror nok han skjønte hva det var for han prøvde sitt iherdigste for å trøste meg. Men han sa ingenting etterpå, da jeg var nødt til å krype inn i armkroken hans. Bare holdt meg. Elsker Manden min jeg... :rødme: Pokkers hormoner ... Endret 9. juli 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 #306 Del Skrevet 9. juli 2009 heihei!! *juler opp tanta di som gjør deg så vondt* Ikke så lett med alle disse hormonene, nei. Hvordan føler du deg idag? Måtte solen skinne litt på deg, og at det blir en GOOOD dag for deg og Manden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) heihei!! *juler opp tanta di som gjør deg så vondt* Ikke så lett med alle disse hormonene, nei. Hvordan føler du deg idag? Måtte solen skinne litt på deg, og at det blir en GOOOD dag for deg og Manden *står gladelig å ser på at Aurelia juler på tanta* *ler* Føler meg ganske crappy, for å være helt ærlig. Mens-smerter og ingen bebis. Og den forbanna kjeven gjør vondt. Sol...? *titte* Er tåke her, så ser ikke så lovende ut. Men skal prøve å ha en god dag, er jo siste før ferien!! Takk Aurelia! EDIT: kl 10.02: Kjøpte meg en caffe mocca da jeg kom på jobb. Nesten på pur F.!! Og skal NYTE den! (Jeg får se på det positive ved at TR er her nå, (hører på cypress; finne positive ting!) er den like kort som forrige gang så er den jo borte når ferien har såvidt begynt! Og det er jo bra!) Endret 9. juli 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 9. juli 2009 #308 Del Skrevet 9. juli 2009 Stakar trinemor! MEN det positive med dette er jo at du i motsetning til meg kan ta deg en øl og kjøre masse karuseller\berg og dalbaner i ferien! DU skal se det er noe som fester seg i ferien, da slapper du mer av og er kansje ikke så stressa! Det blir når det blir! tror ikke jeg er helt normal som fikk det til under en måned etter jeg fjerne p-staven.. Men i allefall, snakk masse med manden, kos dere og ikke depp for mye! skulle ønske jeg kunne komme på jobb til deg og gi den en STOOOOOR klem nå. Men det får nøye seg med en her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 9. juli 2009 Jaaa, kom og besøk meg på jobb! Øl?? Hvorfor skulle jeg drikke det da?? Smaker jo Py! Om det ikke blir øl så skal jeg ihvertfall kooose meg! Er egentlig av den oppfatning at selv om man ikke er gravid men man prøver, så skal man holde seg unna slike ting man holder seg unna når man er gravid. Men berg og dal-baner skal jeg ta!! Revolution(verdens KULESTE ride innendørs!), Indiana River (innendørs tømmerrenne!), El Rio, Wildwaterbaan osv osv HERE I COME!! (For de spesielt interesserte: www.bobbejaanland.be) Oh lord, gleder meg bare mer nå da! Du er superfruktbar du enatupp. Del litt med meg da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 9. juli 2009 #310 Del Skrevet 9. juli 2009 Viktig å fokusere på det positive i den situasjonen du er i der og da, og så må du heller bare justere litt på fokuset underveis. Positivt med å ikke være gravid akkurat nå: slipper en baby som har bursdag midt i påsken som ingen er hjemme å kan komme i bursdagselskapDu kan kose deg med en god drink eller to de neste to ukene. Du kan ta ibux hvis du får vondt et sted (den savner jeg!)du kan drikke masse cola, kaffe og teDu har masse energi og en fordøyelse som fungererDu ser smashing ut i bikini i juli! Du slipper at fokuset til alle du kjenner plutselig er på mageregionen din. Savner allerede litt øykekontakt! Du slipper å måtte tisse hele tidaDu slipper å være kvalmDu slipper å spise konstantDu slipper å bruke masse penger på nytt tøy som passer passer en mnd om gangen... Du slipper å måtte spare ferie og skattepenger til vogn og annet utstyr. KOS DEG OG SLAPP AV =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 9. juli 2009 #311 Del Skrevet 9. juli 2009 på TR som måtte dukke opp!! Men som thumbalina sier: kos deg med fri, slapp av og nyt ferien og livet - og vips tenker jeg så sitter spiren der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 9. juli 2009 Thumbalina den vise!! Du har en MASSE gode poeng der! Men cola..hehe..er avhengig av cola zero, vil da aldri slutte å drikke det! Takk for mange, mange kjempegode poeng! Du får meg til å smile! Tenkte faktisk på en annen ting. Var kanskje 'meant to be' at TR kom nå, for jeg skal nå på en penicillin-kur for en verkebyll jeg har ved rota på en tann i overkjeven, som har gjort kjeven min så sabla øm og vond i det siste (som dere sikkert har fått med dere. ) og da er det kanskje for det beste at jeg ikke er gravid nå. Det er en mening med alt, som thumbalina sier! Skal sørge for å slappe godt av jeg mjau-mjau! Tror nok jeg trenger litt mindre stress, er kanskje derfor syklusen min ble kortere denne gangen. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 9. juli 2009 #313 Del Skrevet 9. juli 2009 Se der - det fikk du grunnen din =) Klumpen din ble litt utsatt sånn at du kan få fikset tannklumpen din! Er ikke bra med pencilinkur og babyspirer vettu =) hehe og er ikke bra med for mye koffein når du er gravid vettu - så max en liter cola om dagen - og ikke for mye aspartam er bra heller... =) Så nå kan du kose deg med ubegrensede mengder cola zero i minst to uker til =) Alt skjer for en grunn - vi bare vet ikke alltid grunnen før etterpå =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. juli 2009 #314 Del Skrevet 9. juli 2009 Innom og legger igjen et spor eller to jeg! Kjedelig med TR når man hadde tenkt at den ikke skulle komme... men sånn er det... Jeg har hatt et par lister med fordeler ved å ikke være gravid/ha barn. Bare å "browse" gjennom boka mi... Tror de inkluderte rød, toseters kul sportsbil... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 9. juli 2009 #315 Del Skrevet 9. juli 2009 Uff.Dummet tanta!! Pencillin og babylaging er ikke farlig. Har akkurat gått på det selv, spurte legen og sykepleieren på sykehuset når jeg var der:P hihi:) Så det skulle man ikke bekymre seg over!! Nå har jeg en følelse at dette er siste gang tanta er hos deg på mye over ett år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 10. juli 2009 #316 Del Skrevet 10. juli 2009 Slenger inn en fredags og en ferie Håper du får er riktig fin og avslappende ferie, så håper vi spiren sitter neste gang for TR får ikke komme en gang til STOOOOOR fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #317 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Slenger inn en fredags og en ferie Håper du får er riktig fin og avslappende ferie, så håper vi spiren sitter neste gang for TR får ikke komme en gang til STOOOOOR fra meg Tusen takk for og en stor tilbake til deg også! Så langt er ferien stressende, hater å pakke. Og Manden kan være en skikkelig 10-åring noen ganger! Men når lørdagskvelden kommer så skal det forhåpentligvis roe seg. Satser på at dere alle har rett og at tanta synger på siste verset for ett års tid nå! Dere er skjønne alle sammen!! Endret 10. juli 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 10. juli 2009 Ok ,vet jeg ikke skal fokusere så mye på det denne måneden men: Mamma er litt bekymret for at hun skal få et barnebarn som er "Made in Denmark"! Og om alt går vår vei så kan det faktisk hende hun får det! Min mest fruktbare periode er nok fra dagen vi reiser til Danmark til et par dager etter at vi har kommet hjem! Jaggu, det hadde vært en historie det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juli 2009 #319 Del Skrevet 10. juli 2009 hihihi... made in denmark ja, den var god.. skjønner kanskje ikke helt hvorfor moren din bekymrer seg for det, håper det mest var en spøk.. hihi (og da burde jeg kanskje tatt den?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 10. juli 2009 hihihi... made in denmark ja, den var god.. skjønner kanskje ikke helt hvorfor moren din bekymrer seg for det, håper det mest var en spøk.. hihi (og da burde jeg kanskje tatt den?) "Bekymret" er vel kanskje det riktige å si! Var bare på spøk ja. Er en sånn ting mamma kan gå å si hele tiden det, "Mitt barnebarn er made in Denmark! Har du hørt slikt! Deilig å være norsk i Danmark ja!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå