Frk edderkopp Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja det er veldig spennande no. Vil helst ha prinsesso no med ei gong. Er kanskje ikkje så tolmodig lengre. God helg Enigma! Nyter tida uten baby og sammen med K. Likevell føler vi oss såå klar. No er alle kynnere borte også, mindre vondt i kroppen. Kanskje det er stille før stormen? Hosten er i midletid like ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. januar 2010 #282 Del Skrevet 16. januar 2010 Så godt at du har K hjemme hos deg nå! Vi går noen spennende dager og uker i møte nå. Jeg går bare å kjenner på kroppen og hver en forandring i håp om jeg skal få "beskjed" om at nå begynner det snart... Håper hosten din blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 19. januar 2010 #283 Del Skrevet 19. januar 2010 etter å ha ruget i 9 mnd skjønner jeg godt at dere er klare! skulle vel gjerne skjedd i går? lykke til ihvertfall! sender dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. januar 2010 #284 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 20. januar 2010 #285 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvordan går det? Ja.. Hvordan går det ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. januar 2010 #286 Del Skrevet 20. januar 2010 Har vært fraværende en stund, jeg. Her er bollen i ovnen fortsatt ser jeg, men det er jo ikke lenge igjen! Åh, det må være så spennende for dere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 20. januar 2010 Hadde skreve langt eg no så forsvant det. Ingen barn forsatt. Er sjuk og har fått bronkitt. Infeksjon og hosting har starta modninga. På mandag fekk jordmor inn ein finger og det var ikkje vondt. Skal inn igjen i morgon og ta nye prøver og sjekka modning. Eg må bli litt frisk før de sender meg og starter med dra der nede + akupunktur. Tar medisin, men sliter forsatt. Blir nesten null søvn på oss. Har kynnere igjen og slim. Men prøver å knipe igjen litt her pga form. Eg tar meg ein runde i bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. januar 2010 #288 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Så synd at du skal slite sånn med hoste og bronkitt de siste dagene før vesla kommer da. Håper du greier å knipe igjen og får hvilt ut litt før det hele starter! Endret 20. januar 2010 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 23. januar 2010 Her går det oppover. Vetlo trivst trass i formen min. No har mannen laga mat. Han er så god. No får vi sova om natta og. Eg har ikkje gode crp-prøver enda og må nok ta nye på mandag. Masse slim forsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. januar 2010 #290 Del Skrevet 23. januar 2010 Kjedelig at du er syk, men godt du er litt bedre. Fortsatt god bedring og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. januar 2010 #291 Del Skrevet 23. januar 2010 Håper du snart er frisk nok til å føde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #292 Del Skrevet 24. januar 2010 Tusen takk jenter! Forsatt groggy men føler meg litt bedre. Forsatt nokon skikkelige hostekuler og kjenner ein del slim som ikkje komme opp. I natt sov eg iallefall veldig godt, når eg fyrst sovna. Vetlo presser nok ein del på lungene i tilegg. ÅÅÅ eg merker at eg har blitt vesentleg meir surrete den siste tida. Glad at K tar litt styringa. Vi satt med to nye filmar i går som eg ville ha her om dagen. Det viste seg raskt at eg hadde sett begge to :klø: Eg veit iallefall at vi har alt vi treng til vetlo. Neste veka har eg bursdag K vil gjerne ut å ete, men trur ikkje eg orkar. Det fristar mest med heimelaga lasange og sjokoladekake Då var tanteungen og broren invitert med ett forbehold om at eg må vera i form. Broren ville ha oss med til foreldra mine for å passa tanteungen på kvelden. Eg sa ja med ett forbehold igjen om form. Eg har allerede fått gave av K. Versace parfyme og ein topp for flat mage med belte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 26. januar 2010 #293 Del Skrevet 26. januar 2010 Kor det går med deg? Håpar formen er fin!! Får du og lisjejenta samme bursdag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2010 #294 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Åh, her var det stille... hva skjer? Endret 29. januar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 1. februar 2010 #295 Del Skrevet 1. februar 2010 Baby på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 2. februar 2010 #296 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer med lita babyjente, snuppa!! Syns du må skrive et laaaangt innlegg her snart. Kan ikkje ha graviditetsdagbok og slutte rett før fødsel veit du! Men du har vel nok å henge fingrane i for tida. Håpa dokke kosa dokke maaaasse ilag med det nye familiemedlemmet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 2. februar 2010 Vetle jento kom på bursdagen min 27 januar. Fikk så problem med bronkitt og lunger at vi vart send til sjukehuset på tirsdag for igangsetting. Små rier vart registert på tirsdag. På onsdag hadde eg 3 cm opning og fekk ei modningspille. Kl 12 var eg på fødestova og epuduralen vart bestilt. 1918 var ho ute. Ho var 4085 g og 50 cm. Vi kom heim i går. Har slete med nok melk og veksler mellom amming, nan og pumping. Men no virkar det som melka er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. februar 2010 #298 Del Skrevet 2. februar 2010 Gratulerer så masse, Frk.Edderkopp! Det var ei stor og fin jente du har fått. Godt å høre at det var greit med igangsetting og at ammingen begynner å stabilisere seg. Lykke til framover, alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. februar 2010 #299 Del Skrevet 3. februar 2010 gratulerer med tulla!! lykke til fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. februar 2010 #300 Del Skrevet 3. februar 2010 Ååååh! Gratulerer! Og velkommen til verden, lille miniedderkopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå