Gå til innhold

Baby edderkopp under produksjon

Frk edderkopp

Anbefalte innlegg

Ja det er veldig spennande no. Vil helst ha prinsesso no med ei gong. Er kanskje ikkje så tolmodig lengre. God helg Enigma! Nyter tida uten baby og sammen med K. Likevell føler vi oss såå klar. No er alle kynnere borte også, mindre vondt i kroppen. Kanskje det er stille før stormen? :fnise: Hosten er i midletid like ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at du har K hjemme hos deg nå!

Vi går noen spennende dager og uker i møte nå. Jeg går bare å kjenner på kroppen og hver en forandring i håp om jeg skal få "beskjed" om at nå begynner det snart... :sjenert:

Håper hosten din blir bedre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

etter å ha ruget i 9 mnd skjønner jeg godt at dere er klare! skulle vel gjerne skjedd i går?

lykke til ihvertfall! sender dere masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::flau:

Har vært fraværende en stund, jeg.

Her er bollen i ovnen fortsatt ser jeg, men det er jo ikke lenge igjen! Åh, det må være så spennende for dere nå! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde skreve langt eg no så forsvant det. Ingen barn forsatt. Er sjuk og har fått bronkitt. Infeksjon og hosting har starta modninga. På mandag fekk jordmor inn ein finger og det var ikkje vondt. Skal inn igjen i morgon og ta nye prøver og sjekka modning. Eg må bli litt frisk før de sender meg og starter med dra der nede + akupunktur. Tar medisin, men sliter forsatt. Blir nesten null søvn på oss. Har kynnere igjen og slim. Men prøver å knipe igjen litt her pga form. Eg tar meg ein runde i bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du skal slite sånn med hoste og bronkitt de siste dagene før vesla kommer da. :klem: Håper du greier å knipe igjen og får hvilt ut litt før det hele starter! :kose:

Endret av Missiw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det oppover. Vetlo trivst trass i formen min. No har mannen laga mat.:hjerte: Han er så god. No får vi sova om natta og. Eg har ikkje gode crp-prøver enda og må nok ta nye på mandag. Masse slim forsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! Forsatt groggy men føler meg litt bedre. Forsatt nokon skikkelige hostekuler og kjenner ein del slim som ikkje komme opp. I natt sov eg iallefall veldig godt, når eg fyrst sovna. Vetlo presser nok ein del på lungene i tilegg. ÅÅÅ eg merker at eg har blitt vesentleg meir surrete den siste tida. Glad at K tar litt styringa. Vi satt med to nye filmar i går som eg ville ha her om dagen. Det viste seg raskt at eg hadde sett begge to :klø:

Eg veit iallefall at vi har alt vi treng til vetlo.

Neste veka har eg bursdag K vil gjerne ut å ete, men trur ikkje eg orkar. Det fristar mest med heimelaga lasange og sjokoladekake :spise::kokk: Då var tanteungen og broren invitert med ett forbehold om at eg må vera i form. Broren ville ha oss med til foreldra mine for å passa tanteungen på kvelden. Eg sa ja med ett forbehold igjen om form.

Eg har allerede fått gave av K. Versace parfyme og ein topp for flat mage med belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med lita babyjente, snuppa!! :)

Syns du må skrive et laaaangt innlegg her snart. Kan ikkje ha graviditetsdagbok og slutte rett før fødsel veit du! :ler: Men du har vel nok å henge fingrane i for tida.

Håpa dokke kosa dokke maaaasse ilag med det nye familiemedlemmet!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vetle jento kom på bursdagen min 27 januar. Fikk så problem med bronkitt og lunger at vi vart send til sjukehuset på tirsdag for igangsetting. Små rier vart registert på tirsdag. På onsdag hadde eg 3 cm opning og fekk ei modningspille.

Kl 12 var eg på fødestova og epuduralen vart bestilt. 1918 var ho ute. Ho var 4085 g og 50 cm. Vi kom heim i går. Har slete med nok melk og veksler mellom amming, nan og pumping. Men no virkar det som melka er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Frk.Edderkopp! :strix: Det var ei stor og fin jente du har fått. Godt å høre at det var greit med igangsetting og at ammingen begynner å stabilisere seg. :jepp:

Lykke til framover, alle tre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...