Frk edderkopp Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 5. desember 2009 Herlig med helg sammen med K. Eg vurderer stadig om eg skal bli med K til oslo, men eg tror det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 5. desember 2009 #242 Del Skrevet 5. desember 2009 Alt var bra. Dei tok mange blodsukkertester men alle var normale!!!! Er utrolig letta! I midlertid har K fått jobbintervju hos behandlingsreiser. Da har vi kanskje mulighet til å tilbringe 3 månedar frå april i montenegro. Har lyst...Men går det an med 3 mnd gammal baby??? Alt går an!!! Men no er det jo sånn at det kanskje kan vere meir utfordrande for deg å flytte på den måten med ein unge. Eg tenker på om det blir tilrettelagt bra nok, ha folk/hjelp i nærheiten, trening og alt det der? Er jo ein veldig trygghet å ha foreldre, helsesøster som føl opp og sånt ikkje så langt unna. Det gjeld jo for alle. Eg hadde i alle fall vore skeptisk til å reise så langt med ein tre mnd gammal baby, for å vere vekke så lenge. Ikkje for å høyres negativ ut altså... Men som sagt; alt går! Så lenge viljen er der, så vil det gå heilt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 6. desember 2009 ja Samantha eg skjønner kva du meiner og vi har hatt dei same tankane. Synes han kan dra på intervju i allefall. Der nede er vi omkransa av legar, fysioterapautar ol fra Rikshospitalet, så det er jo ganske trygg, men ein del av meg er skeptisk. I natt fekk vi altfor lite søvn, var på do fire ganger og fekk ikkje sove. Hadde vondt i magen i tilegg. Kjenner at ting er tyngre no. Likevell har meg og K kost oss masse i helga. Vi har berre slappa av og ete god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. desember 2009 #244 Del Skrevet 6. desember 2009 Så bra at du har kost deg i helga. Jeg tror jeg ville snakket med helsesøster om en evt. tur jeg, og dere er jo også omgitt av leger osv. der nede, noe som bør være veldig betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #245 Del Skrevet 7. desember 2009 Så bra at du har kost deg i helga. Jeg tror jeg ville snakket med helsesøster om en evt. tur jeg, og dere er jo også omgitt av leger osv. der nede, noe som bør være veldig betryggende. Trur eg skal ta ein prat med ho om han reiser på intervju og blir tilbudd jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. desember 2009 #246 Del Skrevet 9. desember 2009 Trur eg skal ta ein prat med ho om han reiser på intervju og blir tilbudd jobben. Høres ut som en god idè! Greit å få fagpersonell sin mening om dette å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 10. desember 2009 Då blir det ingen tur ned likevel. Ho som hadde ansvar for intervjuene advarte oss mot å dra ned pga at k må jobbe så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 12. desember 2009 Koser meg med besøk, K og helg. Ny undersøkelse på mandag med UL- Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. desember 2009 #249 Del Skrevet 13. desember 2009 Lenge siden jeg har vært innom, ikke så lenge igjen nå! Julen kommer sikkert til å gå kjempefort, og så er dere nesten der! Håper det ordner seg ang. det avisgreiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Lenge siden jeg har vært innom, ikke så lenge igjen nå! Julen kommer sikkert til å gå kjempefort, og så er dere nesten der! Håper det ordner seg ang. det avisgreiene. Hehe du skjønte det var meg!!!! Endelig fikk eg brukt litt av utdannelsen hehe. Ja vi håper på at politikerne vil våkne. Veit ikkje om du såg at saken blir tatt opp i spørretimen på stortinget. Ein facebookgruppe er klar veldig snart. Håper alt er bra med deg? Endret 15. desember 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 15. desember 2009 Starta på ett innlegg men maskinen klikka. Lungene mine er fyllte med slim som ikkje kjem opp. På søndag havna vi på føden med beskjed om å slappe av. Eg hadde kynnere og kasta opp fleire gonger heima. Men alt var bra. Fikk prøvd både riebelte og innvendig undersøkelse. Vi sov på føden den natta. Mandag var vi i Haugesund på UL. Vetlo var 2160 g og ikkje spesielt stor, som vi har hørt tidlegare. Estimert vekt ble antatt til 3500 som jo er på normalen. Eg kasta opp på bilturen begge veier og ser no at turen var ganske bortkasta, lokalsjukehuset kunne fint ha gjort denne undersøkelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 17. desember 2009 #252 Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe du skjønte det var meg!!!! Endelig fikk eg brukt litt av utdannelsen hehe. Ja vi håper på at politikerne vil våkne. Veit ikkje om du såg at saken blir tatt opp i spørretimen på stortinget. Ein facebookgruppe er klar veldig snart. Håper alt er bra med deg? Jepp, skjønte det. Så det var en notis dagen etterpå ja, bra at det er noen som tar tak i det! Nå er det ikke så lenge igjen heller, bare 4 uker, eventuelt 8. Du får nyte siste julen der du kan ligge i ro på sofaen og bli vartet opp. Her er alt bra, mini er i barnehagen og det har gått veldig fint. Det skal bli veldig godt med juleferie nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Jepp, skjønte det. Så det var en notis dagen etterpå ja, bra at det er noen som tar tak i det! Nå er det ikke så lenge igjen heller, bare 4 uker, eventuelt 8. Du får nyte siste julen der du kan ligge i ro på sofaen og bli vartet opp. Her er alt bra, mini er i barnehagen og det har gått veldig fint. Det skal bli veldig godt med juleferie nå! Bra at alt er bra. Tenk at mini er i barnehagen allerede, føler at du nettopp var gravid. Du må kose deg masse i jula! Endret 17. desember 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 17. desember 2009 Endelig ein god dag uten kvalme. Vi sover også godt om natta no. Herlig! Humøret vingler veldig og kjenner at det blir godt at ho kommer ut snart. Tror mannen er litt lei også. No er iallefall masse babyklær vaska, ei korg er på plass, og stellebord er montert. Puppene verker masse, det er min eneste plage akkurat no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 18. desember 2009 Her går det opp og ned. Kasta opp i dag igjen på morningen. Føler en liten økning av kramper og spasmer på morningen i dag. Kjenner godt at eg ikkje vil være åleina men K må på jobb. Men er helt grei no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 18. desember 2009 Koser meg foran tv med K. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er 39 dager igjen ikkje 40 som den dumme tickeren hevder. Er hos mamma og pappa. Vi drog bort på lørdag, då åt me taco med farmor, pappa og broren. Etter det ble det film "Play State". Søndag vart og ein daffedag foran tv og på nett. No skal eg være her til kvelden, då er K ferdig på jobb. Kan A-creme brukes som kuldekrem til baby og? :klø: Kjøpte ein kuldekrem frå babyline hvis ikkje. Dette har eg handla på tøffeliten på nett - Kuldekrem fra babyline - tre tåteflasker fra born free - ein smokk fra born free - ein flaskebørste fra born free Dette må handlast inn frå apotek - A-creme - nesesuger - babyolje (sebamed) - babyshampo (sebamed) - narresmokker - termometer - kompresser,(til engangskluter) Må eg ha sinksalve når eg har a-creme :klø: Æsj eg føler meg så uviten. Trenger eg noko meir?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. desember 2009 #258 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg aner ikke hva du trenger og ikke trenger - er like uvitende som deg. Har ikke tenkt på nesesuger eller termometer engang så du ligger litt lenger foran meg i løypa der altså. Lurer litt på å kjøpe sånne mesoft kluter til å ha i stellebagen når vi er ute på tur, men ellers har svigermor kjøpt veldig gode kluter til babyvask. Og det med sinksalve aner jeg ikke. Har tenkt å investere i potetmel jeg og bruke det - mye bedre enn salveklinet synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg aner ikke hva du trenger og ikke trenger - er like uvitende som deg. Har ikke tenkt på nesesuger eller termometer engang så du ligger litt lenger foran meg i løypa der altså. Lurer litt på å kjøpe sånne mesoft kluter til å ha i stellebagen når vi er ute på tur, men ellers har svigermor kjøpt veldig gode kluter til babyvask. Og det med sinksalve aner jeg ikke. Har tenkt å investere i potetmel jeg og bruke det - mye bedre enn salveklinet synes jeg. Ja husker eg fekk potetmel på vannkoppane mine når eg var lita. Eg har investert i gassklutar og kommer nok til å bruke det når vi er heima. Er ikkje lett å vite kva ein treng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. desember 2009 #260 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja husker eg fekk potetmel på vannkoppane mine når eg var lita. Eg har investert i gassklutar og kommer nok til å bruke det når vi er heima. Er ikkje lett å vite kva ein treng. Nei det er ikke lett, og derfor tenker jeg at vi tar det litt som det kommer - butikkene er jo tross alt åpne etter fødsel også. Får heller bare sende Mannen ut på oppdrag når vi kommer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå