Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen


mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ohh, i det noen sier "operativsystem" så skjer det en automatisk kortslutning i hjernen min :fnise: Godt det er noen som kan sånt. Jeg blir småfrenetisk bare når enkle oppdateringer tar litt lenger tid enn vanlig og får lyst til å ringe noen og/eller bruke svenskeknappen... :sukk:

Hyggelig å se deg igjen Miss O'Hara. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er særs fornøyd med mitt nye leketøy. :jepp: Alle spillene flyter utrolig bra og jeg liker det nye interfacet for Windows 7, litt uvant i begynnelse, andre løsninger for menyoppsett o.l, men forholdsvis lett å sette seg inn i. :)

Nå er det bare å vente på at skattepengene skal rulle inn slik at jeg får betalt for herligheten. ;) Burde vel kanskje brukt skattepengene mer fornuftig men men........ :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du skal bli tante igjen :hoppe: Da er det bare å kaste seg rundt selv :ler:

Håper det nye leketøyet står til forventningene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med at du skal bli tante igjen :hoppe: Da er det bare å kaste seg rundt selv :ler:

Mange takk!. :) Ja ikke sant, Bingen her I come! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det jammen St.Hans feiring igår som feires skal uansett vær......... :regn: :regn:

De siste årene er det jeg som har invitert til grillings her hjemme men denne gang hadde jeg tenkt å avlyse pga været. Men dengang ei, mine foreldre skulle grille no matter what. Pappa ble stasjonert ute som grillmester i oljehyre mens vi andre satt inne. Bespisningen foregikk også innomhus. Det ble en riktig så koselig kveld med den nærmeste familie. Til og med voffse fikk besøk av bestehundekompisen sin (min foreldres boxer) men de herjet så mye inne at vi måtte fjerne voffsefrøken (opphavet til herjinga) fra stua og legge henne på gangen. Hun ble rett og slett helt vill og nektet å la boxeren få ligge i fred. Han var så flink til å legge seg for å hvile mens voffsefrøken nappet i han hele tiden.....

Jeg hadde i grunnen ikke forventet annet fra henne da det var første gang hun har en hund inne sammen med seg. Ikke rart hun ble så oppspilt at hun gikk ut av sitt gode skinn. Hun vet vel ikke at det er noen forskjell på å leke ute og å leke inne.......;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lære henne forskjellen på innestemme og utestemme. :fnise: "Voffsefrøken, hva har jeg sagt? Iiiinnestemmmeee!"

Høres ellers koselig ut, vi kunne også finne på og grille i regn og spise inne når jeg vokste opp. Er det sommer så SKAL det grilles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med enda et tantebarn på vei! :) KOse deg i helga med det nye leketøyet, og det gamle som må jobbe for å få deg på tjukka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epla.no er mitt nye yndlingssted, utrolig hvor mye fint folk lager! :jepp:

Ja, jeg har også oppdaga epla.no :jepp: Masse fint der :)

Og grattis med nytt tantebarn på vei :5: Får håpe det snart blir klaff hos dere og da, så du rekker litt permisjon med søstra di :tommel:

Her elsker vi å grille og dårlig vær er ingen hindring. Sambo griller ute med en stor paraply i den ene hånda også spiser vi inne, rett som det er :)

Ha en flott helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Her var det også en slik St.hans feiring :regn: Rart å sitte inne å drikke kakao på selveste St.hans :fnise:

Herlig med grillings da!

Min vet heller ikke forskjell på ute og inne, og blir helt vill når vi får andre hunder hit. Hun tror visst at alle sammen kommer for å besøke henne og leke med henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer så mye med tantebarn på vei!

Synes det er stor stas å være tante jeg, koser meg skikkelig!

Og godt å høre at det nye leketøyet er på plass og fungerer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må lære henne forskjellen på innestemme og utestemme. :fnise: "Voffsefrøken, hva har jeg sagt? Iiiinnestemmmeee!"

:hoho:

Den var goe! :) Innestemme/utestemme er helt ukjente begreper her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med enda et tantebarn på vei! :) KOse deg i helga med det nye leketøyet, og det gamle som må jobbe for å få deg på tjukka. :ler:

Takker! :) og litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også oppdaga epla.no :jepp: Masse fint der :)

Og grattis med nytt tantebarn på vei :5: Får håpe det snart blir klaff hos dere og da, så du rekker litt permisjon med søstra di :tommel:

Takker! :)

Jepp, er daglig innom Epla jeg for å snuse litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min vet heller ikke forskjell på ute og inne, og blir helt vill når vi får andre hunder hit. Hun tror visst at alle sammen kommer for å besøke henne og leke med henne :fnise:

Ja det er da helt opplagt! *Bullefrøken nikker bestemt*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer så mye med tantebarn på vei!

Synes det er stor stas å være tante jeg, koser meg skikkelig!

Og godt å høre at det nye leketøyet er på plass og fungerer :nigo:

Takker! :) Ja det er kossshlig å være tante. :rodmer:

Leketøyet duger enda ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multisitering funker dårlig i dag *gaaah*

Jeg har hatt en herlig helg, har hovedsaklig stasjonert meg foran skjermen med spill, spill og spill. ;) Har fått helt dilla...igjen... :sjenert: Håper jeg ikke spiller for mye slik at jeg går på en smell, blir drittlei og orker ikke å spille på flere mnd.....;)

Voffsefrøken har også fått seg et nytt halsbånd hvor navnet hennes er påført. :) Kjempefint er det! Har kjøpt det på Epla faktisk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt halsbånd, det er så stas å kjøpe nye ting til de små. :rodmer:

Ellers var jeg ikke i spillhumør denne helga, og neste helg er vi bortreist. Får ta det igjen helga etter det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...