Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hu hei hvor dagene flyr, i denne tilstanden av "valpetåke" klarer jeg ikke å holde styr på dagene. :ler: Jeg har hatt problemer med å skille hverdager og helligdager *flaut*.

Nå skal dere endelig få vite hva som virkelig overrasket meg i påsken - min svigerinne på 40 venter barn, en jente som kommer med storken fra Danmark bokstavlig talt. :) Jeg er virkelig glad på hennes vegne og syns det er utrolig tøft gjort å ta et slikt valg i og med at hun er enslig. Rett og slett beundringsverdig! Jeg er ganske så sikker på at jeg selv ikke ville gjort det samme, kunne ikke tenke meg å ha eneansvaret for et barn. Etter planen skal Snoppen bli sjonkel i Oktober. Vi ble ganske så sjokka i og med at svigerinnen min ikke har virket til å være særlig interessert i barn...men der tok vi grundig feil gitt. ;) Hun hadde visst tenkt på barn i flere år allerede og kunne ikke vente lenger med tanke på alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at behandlingen virket da. Det er jo ikke som om man er på øyden fertilitetsmessig når man er 40. Tøft er det allikevel. Å velge å bli aleneforsørger, men forståelig om barneønsket har vært der i mange år alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner de jeg. Har en venninne som gjorde akkurat det samme og fikk tvillinger. Og livet er ikke alltid så enkelt at man finner en partner som "egner" seg som far, og da er det bedre, vil jeg tro, å få et barn alene.

Tror jeg kunne gjort noe slikt selv, men jeg ville heller ha adoptert enn å få de selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei, nå er det lenge siden. :vinke:

Jeg er virkelig dårlig til å oppdatere dagboken for tiden og bloggen har jeg ikke gjort noe med enda..... :flau: Men jeg har da ikke fått den letteste valpen i hus, hun som var tilsynelatende rolig hos oppdretter har virkelig tatt av i det siste, makan til herjing og opponering hvis hun ikke får viljen sin. :blink: Helt ulik vår forrige hund. Jeg håper inderlig at det bare er valpefakter som vil gå over etterhvert. Hun er jo så søt også da så mange ganger må jeg bare le av henne, men det går jo en grense for hvor morsomt det er å bli bitt i tåa og andre kroppsdeler. :fnise: Jammen gjør det virkelig vondt også, sylskarpe tenner.

Samtidig er hun eksemplarisk når det gjelder å sove alene om natta, kjøre bil, gå i bånd, hjemme alene trening. Hun er også helt uredd når det gjelder å møte andre hunder, i utgangspunktet veldig positivt helt til hun setter inn terroristgiret og jager de andre hundene rundt, selv store hunder er redd henne. :ler2:

Litt av en diva vi har fått i hus ja. :)

Ellers har det gått mye i Eurovision song contest i det siste, jeg er jo blondfan må vite. :sjenert: Jeg har vel enda ikke helt kommet over at Sverige røk ut, jeg elsker den sangen! :hjerte:

Tyskland var også en av mine favoritter, er jo fornøyd med at den tok showet hjem til Berlin. :)

Av andre høydepunkter kan nevnes saksofonistsolo til Moldova (interessante moves) :ler2: , finalens pauseinnslag samt proffe verter/programledere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare-bare med valp i hus skjønner jeg :ler:

Det høres veldig sjarmerende ut med litt bølle-fakter, men er nok ikke så morsomt i lengden. Krysser fingrene for at hun vokser det av seg :jepp:

Så på MPG jeg og, mye rart å se på av kostymer og danser! Sangene har faktisk kommet seg endel de siste årene, og Tyrkia sitt innslag var min favoritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innom her. Una ser kjempeskjønn ut!! :rødme: Så utrolig bra at dere fikk en ny hund så raskt forresten!

Så du skrev litt om prøving tidligere her.. Er dere såkalt "aktive prøvere" nå, eller har du fortsatt ikke fått go fra legen? Jeg husker ikke hva du har sagt om det... Og ikke bekymre deg om for om du blir sist - som du har fått med deg kan ting snu seg ufattelig fort... :tristbla: Plutselig starter i hvert fall jeg på scratsj igjen.. :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg forresten spørre om hvordan din abort utartet seg? Mulig du har skrevet mye om det før men.. Blødde du mye og hadde vondt?? Du trenger ikke svare hvis det er sårt eller for privat altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg forresten spørre om hvordan din abort utartet seg? Mulig du har skrevet mye om det før men.. Blødde du mye og hadde vondt?? Du trenger ikke svare hvis det er sårt eller for privat altså.

Jeg har svart deg i din dagbok. :) Det gjør ingenting at du spør meg om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Jeg også likte den tyske. Så helt greit at den vant når Norge ikke vant :jepp: Var ikke året for ballader, men Didrik fortjente ikke å komme så langt bak synes jeg.

Likte ikke den svenske jeg, men den danske var fin. Irland, Island, Spania(faktisk) og Portugal likte jeg veldig godt+ noen jeg ikke husker.

Ha en fortsatt fin dag Mocci :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for søstern og hennes tvillinggutter som fyller år idag! :bursdag: :bursdag: Jupp, hun fødte guttene på sin egen bursdag for 3 år siden, jeg syns det fortsatt er veldig spesielt. :) Søs må nok finne seg i å dele dagen med guttene, det blir jo helst dem som står i fokus da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven dagene flyr altså...

Nå er det slutt på "mammaperm" for denne gang. ;) Lille bøllefrøken har bestått alene hjemme testen, hun er så flink atte. :) *stolt*

Jeg er allikevel spent på hvordan det går de første dagene, da jeg ikke har vært borte så mye fra morgenen av pga hjemmekontor. Men hun liker definitivt å sove frempå på morningen så det bør jo helst gå bra. :)

Her har feriepengene strømmet inn på konto og like greit strømmet ut igjen. :fnise: Jeg kjøpte meg kamera igår, et lite kompaktkamera. :foto: Jeg har ikke hatt eget kamera siden en gang på 90 tallet, så dette var absolutt på tide. :ler:

Jeg har jo begynt å ta mer og mer bilder i det siste, men mobilkamera er jo ikke all verdens kvalitet, spesielt innomhus blir det veldig kornete bilder. Dette har jeg sett meg litt lei på og nå da jeg liksom er en blogger også så må jeg vel ha bilder av noenlunde anstendig kvalitet. :)

Akkurat nå har bøllefrøken en liten pust i bakken, hurra! :) Ellers går det i hundre og ett, favorittaktivitet er å bite seg fast i buksebenet akkompagnert av knurring......En aktivitet som vi tobeinte ikke er så udelt begeistret for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror lille bullefrøkna klarer seg kjempefint alene hjemme, jeg! Men sikkert trist for deg at hjemme-tida er over, for det er jo veldig gøy å være hjemme med en valp.

Henging i buksebeina mens vi gikk var favorittsysselen her også :fnise: Han elsker fortsatt å spenne bein på oss, så vi må være litt påpasselige.

Herlig med feriepenger ja, gikk fort ut endel her og :fnise: Gøy med kamera da og det blir jo artig når du skal legge ut i bloggen og sånt :jepp:

Ha en flott søndag og ha det fint på jobb igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror lille bullefrøkna klarer seg kjempefint alene hjemme, jeg! Men sikkert trist for deg at hjemme-tida er over, for det er jo veldig gøy å være hjemme med en valp.

Eh jeg har faktisk sett frem til å begynne på jobb igjen. :sjenert: Det er nemlig ikke så lett å konsentrere seg jf hjemmekontor og samtidig holde et øye med valpen som er høyt og lavt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...