Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Håper du er bedre nå, men om du f.eks har sopp, eller er i begynnelsen på å få det, så kan du få sånne smerter etter sex. Jeg vet det, for jeg sleit med sopp i mange år. Heldigvis lenge siden nå.

God bedring Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søta :)

håper du er bedre idag :klemmer: legger igjen masse masse tanker og :klem: til deg!!!

du....har du facebook? :sjenert: eller har jeg spurt om det før?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig å ha det sånn.

Håper det formen har bedret seg utover ettermiddagen og kvelden og du er mye bedre nå, Mocci.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle klemmene fra dere, you girls are the best! :helen: Jeg er heldigvis mye bedre, skal fortelle mer imårra, er så klar for senga nå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at det står til liv og at du er mye bedre!! :hug:

Håper du og Snoppen ellers har fine feriedager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk tror jeg tok gledene på forskudd....idag er smertene tilbake for fullt.... :tristbla:

Jeg hadde noen smertefrie perioder igår og trodde som sagt at det hele var over.....men dengang ei.....

Hvis dette ikke avtar, kommer jeg til å ta kontakt med lege, jeg blir så bekymret av å gå rundt med disse smertene uten å ane hva de skyldes.

Jeg og søstern skulle egentlig på dagstur/kosetur/shoppingtur :shoppe: til Kristiansand igår, men i min tilstand orket jeg ikke å dra på tur. Kjempesurt med allerede kjøpte togbiletter (billigbiletter) som ikke kan refunderes.. :sur:

Hele togturen var min ide og jeg fikk virkelig dårlig samvittighet overfor søstern da jeg måtte avlyse turen :sukk: , hun hadde jo ordnet seg med barnepass og det hele (svogeren min tok fri fra jobben for at hun kunne reise på tur). Som plaster på såret tok vi oss en shoppingtur/kosetur her i nærområdet, selv om jeg på langt nær følte meg bra, men da hadde jeg iallefall muligheten til å dra hjem hvis jeg skulle bli helt elendig. Shoppingturen gikk heldigvis bra, søstern fant seg masse fint, blant annet en fotoramme som hun falt pladask for :) Det var bare en stk ramme igjen og det er vel lite trolig at hun hadde fått tak i den hvis vi hadde reist til Kristiansand istedet, jeg prøver iallefall å trøste meg med det :)

Uansett ganske så flaut å fortelle søstern årsaken til mitt turfrafall.....at humpy dumpy med Snoppen førte til smerter....... :rodme: Svogeren min mente jeg burde forlange erstatning for tort og svie fra Snoppen :fnise: i og med at han sannsynligvis påførte meg smertene...Søstern syns jo også det hele er litt komisk da :) Jeg har ikke for vane å legge ut om sexlivet mitt til familien min. :dåne: .....Mamma fikk jo også vite det igår, da hun så meg kjøre søstern hjem. Min søster og mine foreldre bor i tomannsbolig/to hus tett i tett, needless to say går det ingenting "husomforbi" for å bruke et lokalt uttrykk. Skulle sett mamma når jeg fortalde det hele, hun fikk skikkelig latteranfall.......... :ler2: Det er vel en god egenskap å se det komiske i enhver situasjon....right ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen klarer å se humoren i det, men jeg skjønner at det ikke er noe særlig for deg. Tror jammen jeg ville ringt legen. Det er jo en stund siden :humpe: gav deg disse smertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe særlig å gå slik. :hug:

Jeg er ikke den rett til å si dette, for selv venter jeg i det lengste når det er noe; men synes kanskje du burde få sjekket dette. Det er ubehagelig og vondt, og det er "der nede".

Synd med shoppingturen som gikk i vasken, men koselig at dere fikk dere en liten tur ut likevel da... :)

Ellers hadde vel jeg fått "noia" om folk at fått vite hvorfor. Uansett grunn egentlig... :sjenert:

God bedring, Mocci! :klem:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloisen :vinke:

Nå er det bare et par timer til Svigerfar er i hus, han skal ha nok en arbeidscamp hos oss :) Han skal være på besøk i nesten to uker. Heldigvis er formen bedre idag, ser ut som det kan variere mye. Jeg er som deg Tante Brun, utsetter legebesøket lengst mulig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at formen er bedre, Mocci :)

Ellers hadde jeg fått noia om svigers, eller mine egne foreldre, for den saks skyld, skulle være hos oss så lenge som du nå skal ha svigerfar i hus. Hadde hatt problemer med å slappe av tror jeg. Og min mor jeg holder sammen maks en overnatting, ellers går vi i strupen på hverandre. Men det er oss. :)

Ellers ang det med å vente med å gå til legen - jeg tror at man kanskje i mange tilfeller holder seg frisk hvis man ikke flyr til legen hvis det er noe. For jeg har sett flere ganger at når noen først får en sykdom, så faller man litt sammen og noen ganger gir opp. Gjelder ikke mange, men at det er noen av dem er jeg overbevist om.

Og som jeg leste på en eller annen nettavis for noen år siden, før gikk man til legen når man virkelig var syk og ikke hadde noe valg, nå går man til legen for bekrefte at man er frisk. Ligger noe i det kanskje? :vetikke:

Hmmm, kanskje det siste er gjentagelse av noe jeg har sagt før..? Beklager det i så tilfelle.

Men jeg er litt opphengt i den der... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett ikke noe bedre selv, men jeg er flink å formane andre da. :ler:

Så bra :ler:

Ellers hadde jeg fått noia om svigers, eller mine egne foreldre, for den saks skyld, skulle være hos oss så lenge som du nå skal ha svigerfar i hus. Hadde hatt problemer med å slappe av tror jeg. Og min mor jeg holder sammen maks en overnatting, ellers går vi i strupen på hverandre. Men det er oss. :)

Det er faktisk ganske uproblematisk å ha svigerfar på et lengre besøk, han er som Snoppen - veldig sympatisk, snill, rolig, et arbeidsjern uten like :)

Hvis jeg skal sette fingeren på noe, må det være at han lett blir rastløs hvis han ikke har noe å foreta seg, derfor blir det alltid workcamp på han når han er her, i motsetning til slaraffenliv. Men det er slik han helst vil ha det, så da kan ikke jeg nekte han :) Dessuten er vi evig takknemlig for all hjelpen han har gitt oss / gir oss :)

Men svigermor er en helt anna story, hun er et skikkelig rivjern og nåde den som ikke mener det samme som henne..... :sukk: Jeg skal vel kanskje være glad for at hun ikke kan besøke oss grunnet sin dyrehårsallergi......

Og som jeg leste på en eller annen nettavis for noen år siden, før gikk man til legen når man virkelig var syk og ikke hadde noe valg, nå går man til legen for bekrefte at man er frisk. Ligger noe i det kanskje? :vetikke:

Heh jeg har ikke tenkt på legebesøk på den måten før, tror absolutt det har noe for seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Bra du føler deg bedre nå, men jeg synes absolutt du skal oppsøke lege hvis det blir verre.

Jeg er også av den oppfatning at man ikke skal løpe til legen for den minste ting, men er det noe så går jeg. :)

Ulvemannen er mer sånn at alt går seg nok til. Noen ganger gjør det det, men andre ganger blir det verre før han kommer seg til legen, og dermed tar det lenger tid å bli frisk. Tror mannfolk er andreledes enn oss der---der også :ler:

Synes det er kjekt å få besøk av venner og familie jeg også, men 4-5 dager holder i massevis for meg. Da er det deilig å være alene igjen.

Ha en strålende fredag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg en fin og frisk helg, Mocci!

:klemmer:

PS! Håper ikke noen tok ille opp det jeg sa om å gå for fort til legen.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en rask hilsen og ønsker deg god helg :klemmer: Lykke til med arbeidscampen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloisen girlies :vinke:

Idag er faktisk første dagen jeg ikke merker noe til smerter fra underlivet , kanskje det endelig har gitt seg :hoppe: Fikk klar formaning fra mamma idag om å få en legetime snarest for å sjekke opp forholdene "down below" :) Det er vel kanskje det lureste :enig:

Nå har jeg huset for meg selv, noen få timer da Snoppen og Svigerfar er på shopping/befaring etter materialer o.l som trengs til dreneringen og platting/terasse bygging. Svigerfar lurte på om jeg ville være med dem, uhm aldri i livet om jeg gidder å være med på slike gubbdagis steder :ler: Uansett jeg hadde unnskyldningen klar: egne ærender og matinnkjøp :) Det er jo jeg som er innleid kokke for anledningen :ler2: en særdeles dårlig en også om jeg skal si det selv :blush:

Ikveld får vi besøk av svigerinna mi og jeg satser på en spillkveld med Bezzerwizzer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...