Saeria Skrevet 26. februar 2010 #1001 Del Skrevet 26. februar 2010 Innom og titter i all OL-galskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2010 #1002 Del Skrevet 27. februar 2010 Mocci Vi også liker oss hjemme i lykkelig tosomhet, selv om vi kan være veldig sosiale når vi vil også Men vi er jo et "gammelt" ektepar da, i forhold til dere Jeg har alltid drømt om å finne en hjemmekjær mann, og når jeg traff Ulvemannen var han drømmemannen også på det området Hadde vært gøy om Pusla og TanteBrun ble så nysgjerrige at de ko på FB I går fant jeg ut noe nytt Mocci. Du kan faktisk trykke på tilpass på bildene dine og skrive inn navn på de du ikke vil skal ha tilgang til album. Veldig kjekt for meg, for jeg har fått et par venner som jeg ikke kjenner(som er venner av andre). Disse godtok jeg p.g.a----spill selvfølgelig Ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. februar 2010 #1003 Del Skrevet 27. februar 2010 Mocci Vi også liker oss hjemme i lykkelig tosomhet, selv om vi kan være veldig sosiale når vi vil også Men vi er jo et "gammelt" ektepar da, i forhold til dere Jeg har alltid drømt om å finne en hjemmekjær mann, og når jeg traff Ulvemannen var han drømmemannen også på det området Trodde jeg sa noe om det i går, men det glemte jeg visst... Vi er også tosomme her også, OnkelBlå og jeg. Jeg trives ekstremt og kanskje altfor godt i mitt eget selskap, men kan være særs sosial når jeg først er det. Han er og sier selv at han ikke er sosial, men har et ønske om å være det, men vil det heller ikke. Forstå det den som kan :klø: Ellers har vi fra dag en vært som et gammelt ektepar hva småkjegling angår. Har til og med fått kommentarer på det Hadde vært gøy om Pusla og TanteBrun ble så nysgjerrige at de ko på FB Jeg ER nysgjerring, men ikke nok, har jo ennå ikke gjort noe med det. . . . Frist meg... : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1004 Del Skrevet 27. februar 2010 Aha! :pekefinger: I knew it ! OL er gøy :ler2: You got me good Kanei! Javisst OL kan være gøy det. Mye FB-snakk ja... Jeg er nysgjerrig, men ikke noe mer nn jeg har vært i det siste. Er du nå helt sikker på det? Innom og titter i all OL-galskapen. Sååå koselig å se deg her Saeria, takk for titten. Jeg har alltid drømt om å finne en hjemmekjær mann, og når jeg traff Ulvemannen var han drømmemannen også på det området Hadde vært gøy om Pusla og TanteBrun ble så nysgjerrige at de ko på FB I går fant jeg ut noe nytt Mocci. Du kan faktisk trykke på tilpass på bildene dine og skrive inn navn på de du ikke vil skal ha tilgang til album. Veldig kjekt for meg, for jeg har fått et par venner som jeg ikke kjenner(som er venner av andre). Disse godtok jeg p.g.a----spill selvfølgelig Ååååå så herlig å høre at dere passer så godt sammen du og Ulvemannen. Ja det hadde vært kjempeartig hvis både Pusla og Tante Brun tok til fornuften. Men helt seriøst, det hadde vært kjempestas! Takk for tips om bildealbum, kanskje jeg må ta en sensur på hvem som har tilgang til bildene mine. Jeg ER nysgjerring, men ikke nok, har jo ennå ikke gjort noe med det. . . . Frist meg... : hehehehee pretty please Tante Brun, du aner ikke hva du går glipp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. februar 2010 #1005 Del Skrevet 28. februar 2010 Hadde vært gøy om Pusla og TanteBrun ble så nysgjerrige at de ko på FB Det er mye som kunne vært gøy, men det betyr ikke at alt blir noe av fordet Skjønnemannen og jeg er masse i lykkelig tosomhet vi og, men det skjer oftere at han foreslår at vi ber noen hit enn meg, for å si det sånn Jeg må jo pushe meg litt på det området, men det hende jeg setter ned foten og. For det koster jo meg mer å være sosial enn det gjør for han. Men for det meste så finner vi en grei balanse OL er snart over og det synes jeg er helt greit. Du er vel fornøyd med det du og, mocci? Greit å få de gode programmene tilbake Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1006 Del Skrevet 1. mars 2010 OL er snart over og det synes jeg er helt greit. Du er vel fornøyd med det du og, mocci? Greit å få de gode programmene tilbake Heh faktisk så syns jeg det er litt vemodig at OL er slutt, who would have thought. Men samtidig veldig greit å få tilbake normal tv hverdag også. -------------------------------------------------------------------- Da har vi bikket mars og jeg som trodde våren var i anmarsj i og med tøvær i helgen, tok skammelig feil der gitt. Våknet opp til 8 kalde blå idag. Ser ikke ut til at det hjalp det minste å si opp snø abonnementet mitt via FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1007 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmmmmm ser ut som vi er flere her som lar dagboken forvitre etter at FB tok over livene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 2. mars 2010 #1008 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmmmmm ser ut som vi er flere her som lar dagboken forvitre etter at FB tok over livene våre. Hm, jeg er virkelig skeptisk til alt av spill og tilleggsting på FB, men du kan anbefale dette altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 2. mars 2010 #1009 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmmmmm ser ut som vi er flere her som lar dagboken forvitre etter at FB tok over livene våre. Jeg klarer visst det helt fint uten FB jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. mars 2010 #1010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmmmmm ser ut som vi er flere her som lar dagboken forvitre etter at FB tok over livene våre. det har jeg også merka. Kanskje jeg savner dere så mye at jeg kommer tuslende jeg og Men jeg prøver å holde stand da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1011 Del Skrevet 3. mars 2010 Hm, jeg er virkelig skeptisk til alt av spill og tilleggsting på FB, men du kan anbefale dette altså? JAAAAAAAAAAAAAAAA det er så morro! I utgangspunktet tar det ikke all verdens tid heller, litt sånn småpusling :)Jeg tar gjerne imot flere naboer I Farmville, Fishville og Yoville, er disse spillene jeg spiller. Hvis du mot formodning ikke skulle like spillene så er det en enkel sak å fjerne/blokkere spillapplikasjonene. Jeg klarer visst det helt fint uten FB jeg da.. Oida, hehehehehhehe det har jeg også merka. Kanskje jeg savner dere så mye at jeg kommer tuslende jeg og Men jeg prøver å holde stand da JAAAAAAA Pretty please Pusla. Du må jo se what all the fuss is about. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. mars 2010 #1012 Del Skrevet 3. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1013 Del Skrevet 4. mars 2010 Mer FB snakk comin up: Ser ut til at jeg har driti på draget når det gjelder blokking av you know who. Jeg har skrevet en del kommentarer inne på veggen til en felles kollega og you know who oppdaget at hun plutselig ikke kunne lese hele tråden, vår felles kollega hadde nemlig skrevet en tilbakemelding til meg hvor blant annet navnet mitt ble nevnt. You know who fortalde dette til vår felles kollega og de kom jo frem til at det måtte være noe med innstillingene mine.........Dette fortalde vår felles kollega til meg igår og jeg tenkte bare SHIT SHIT SHIT etterhvert som jeg forstod i hvilken retning samtalen gikk. Heldigvis var det bare oss to tilstede. Men det er jo min egen feil som ikke har tenkt over dette, jeg burde jo ikke legge igjen kommentarer hos vår felles kollega, men hun er så koselig og vi har kjempekontakt derfor tenkte jeg ikke så langt. Huffa jeg blir helt paranoid av dette opplegget. Det var akkurat dette scenarioet jeg fryktet og en av grunnene til at jeg har holdt meg langt unna FB tidligere. I og med at jeg har blokkert you know who så kan hun ikke se noe av det jeg foretar meg, verken min profil eller kommentarer jeg legger igjen hos andre. Jeg kan heller ikke se hennes kommentarer. Etter den samtalen igår har jeg ikke skriblet noe på veggen til min kollega, hun forstår nok ingenting i og med at jeg var ganske aktiv der tidligere. Hun forstår nok heller ikke at mine skriblerier ikke er tilgjengelig for alle, foreløpig tror hun bare at jeg har sperret for venners venner.......og selvsagt ser hun ikke noen grunn til at jeg skal sperre for you know who. What a freakin mess!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. mars 2010 #1014 Del Skrevet 4. mars 2010 Mocci Er det ingen som helst mulighet for at du kan snakke med den kolleagen din som er koselig og grei, og forklare henne saken? Er jo veldig synd at du skal få Fb ødelagt for deg p.g.a den kjerringa Og så kan du bare be henne ikke nevne navet ditt i svar og innelgg på veggen som hun andre kan se. Men ikke begriper jeg at hun kjerringa ikke begriper at du ikke vil ha noe med henne å gjøre sånn som hun har oppført seg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 4. mars 2010 #1015 Del Skrevet 4. mars 2010 Å Mocci, skjønner at dette er ekkelt, og som deg, så er sånne ting en av grunnene til at jeg ikke liker FB... Er enig med Ulva, kanskje du kunne snakke med denne kollegaen, fortelle i store trekk hva som er problemet. Men jeg skjønner også om du ikke vil, for sier man først til en får gjerne flere vite... Og at hun ikke skjønner at du ikke vil ha henne der, er også for meg ubegripelig. Men sånne type mennesker ”går vel på samme hvem man denger på” og tror og syns at alt er greit for det og skjønner sikkert ikke at andre ikke syns det. :slår: Ha’kke peiling på hva mer jeg skal si, så jeg nøyer meg med å gi en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1016 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det ingen som helst mulighet for at du kan snakke med den kolleagen din som er koselig og grei, og forklare henne saken? Er jo veldig synd at du skal få Fb ødelagt for deg p.g.a den kjerringa Nei, det er helt uaktuelt å fortelle noen kollegaer om saken og spesielt til min koselige kollega da you know who er hennes sjef! Jeg er faktisk ikke sikker på om noen ville trodd på meg heller i og med at det ser ut til at de fleste her på huset liker you know who. Dessuten er saken svært svært privat for meg, faktisk slik at jeg skammer meg over det hele, selv om det absolutt er andre som virkelig burde skamme seg!! Ja jeg syns også det er veldig dumt at jeg ikke kan utfolde meg slik jeg ønsker på FB, det vil si jeg kan jo men det kan få konsekvenser... Og at hun ikke skjønner at du ikke vil ha henne der, er også for meg ubegripelig. Men sånne type mennesker ”går vel på samme hvem man denger på” og tror og syns at alt er greit for det og skjønner sikkert ikke at andre ikke syns det. :slår: Helt enig, hun har jo selvinnsikt på nivå med en frosk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 5. mars 2010 #1017 Del Skrevet 5. mars 2010 Hm, dette var ikke noe gøy situasjon... Har dessverre veldig få råd å komme med. Hvis kjerringa virkelig har så lite selvinnsikt, kanskje hun ikke skjønner at du har blokket henne (for hvorfor skulle du har gjort det? ) Men du har virkelig ingenting å skamme deg for !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1018 Del Skrevet 8. mars 2010 Hm, dette var ikke noe gøy situasjon... Har dessverre veldig få råd å komme med. Hvis kjerringa virkelig har så lite selvinnsikt, kanskje hun ikke skjønner at du har blokket henne (for hvorfor skulle du har gjort det? ) Men du har virkelig ingenting å skamme deg for !!! Jeg kan jo håpe at hun ikke skjønner noe....... Kanei, har du prøvd noen av FB spillene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1019 Del Skrevet 8. mars 2010 Mandaaaa mårra blueuuueessssss. Utrolig trøtt men slik går det når jeg ikke kommer meg i seng før 00.30.......Har dessuten ikke fått sovet helt ut denne helgen kjenner jeg.....ble en bråvåkning på lørdagsmorgen kl 8 da Snoppen vekket med meg å slippe Bullefrøken opp i senga.... Han selv hadde sovnet i kontorstolen og da han skulle legge seg litt før kl 8 om morgenen, var Bullefrøken allerede i full vigør. Dermed for å unngå masse syting og skraping på dører så tok han Bullefrøken med seg i senga. Det for såvidt greit at Bullefrøken ligger i senga, hender rett som det er men jeg hater å bli vekket tidlig i helgene, spesielt siden jeg ikke la meg før 2 på natta. Vel da vi alle 3 endelig hadde fått sovnet igjen, så ringer dørklokka, da er klokka blitt 9. Utenfor står bonden og en svær tankbil, joda de skal tømme møkkakjelleren og vi må flytte bilene våre da de er i veien. Needless to say så ble det ikke mer søvn den morgenen da å sovne i det bråket fra tankbilen var helt umulig, særlig siden vi har soverommet vendt mot låvesiden hvor møkkakjelleren er. Men det er vel det fine med å bo på gård...... Dessuten har vi også hatt problemer med sanitærforholdene i huset da septiktanken ikke ser ut til å fungere helt som den skal, hver gang vi dusjer flommer det opp kloakkvann i kjelleren, fysjameg for en lukt! Snoppen har prøvd å stake i rørene men kan ikke finne en blokkering, vi forstår fint lite av det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. mars 2010 #1020 Del Skrevet 8. mars 2010 Mocci Har lest mailen din, og det er mulig jeg har en overraskelse til deg Tror du blir glad for den, men det forutsetter at du er flink å holde på hemmeligheter Mailer deg inne på FB Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå