Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Haoisen :vinke:

En liten romjuls oppdatering hadde gjort seg nå kjenner jeg. :) Jeg har vært en smule sløv med å oppdatere boken. :sjenert:

Idag våknet jeg kl 7 og fikk ikke sove, så jeg kavet i sengen til halv ni og da var det nok. :jepp: Stod opp til 12 blå!!! :sjokkbla: og en Bullefrøken som hadde bæsjet inne....*yuk* stakkars liten, ser ut til at hun har fått magetrøbbel i løpet av natten.

Nå koser vi vårs i stua med fyr i ovnen for å få litt varme i dette ishuset, deilig med en morgenstund, de pleier jeg som regel å sove bort når jeg har fri.. :sjenert:

Ellers har romjulen bestått av mye familie selskap hvorpå flere med brettspill involvert, utrolig kjekt! Dessuten har det også blitt tid til en del pc spilling, kostymedrama på tven og dvd samt generell avslapping. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som om dere har hatt en riktig så koselig jul og romjul - selvom stakkars bullefrøken har vært litt dårlig i magen ;)

Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år! Håper 2010 blir ett fantastisk år :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig og koselig med julefri :Nikke:

Har vært helt sløv selv jeg, deilig å være det og da. :)

Her var det 16 blå i morges og i skrivende stund er det 18,9 - DET er kaldt det... :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom på denne nyttårsaftens formiddag for å ønske

Godt Nytt År !!!

Håper du får en fin feiring, markering eller fest eller hva du nå enn gjør :)

:klem:

Endret av -TanteBrun-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse GODT NYTTÅR til dere alle! :klemmer:

Tusen takk for at dere har følgt meg så langt og håper dere vil følge meg inn i 2010! You are the best ever!!

Kvelden skal tilbringes hos søstern hvor hun skal lage ribbe for første gang, det kan jo bli interessant. :nigo: Ikke for det, jeg syns hun er tøff som prøver, jeg har ikke kommet så langt en gang. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert kjempegodt, det eneste tricky er svoren, men den bryr jeg vi her oss nor særlig om. Hadde tenkt å lage det idag, men nå skal vi jo til svigers i stedet. Jaja, den har ikke vondt av å ligge en dag til.

Kos dere masse!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haloisen, da har hverdagen innhentet oss igjen :( og jeg som var så lykkelig i min lille boble. :)

Snoppen har kommet hjem og alt er bare fryd og amen ;), men holder på å fryse meg i hel :fryser::fryser::fryser: , har slitt med det i flere dager nå, kjipe greier. Etter at gradestokken bikket 10 blå, så har jeg slitt!

Tror jeg må ut og hamstre meg noen ullundertøy longs og langermet genser, skal jeg overleve denne vinteren.

Uffa, kjedelig å være tilbake på jobb igjen og ikke minst stå opp på umenneskelig tider igjen, er vel det siste jeg sliter mest med. ;) Hmm det var da fælt så mye jeg skulle slite med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår mocci!

Her slites det også med å stå opp tidlig, har alltid vært glad i å sove mye (a-menneske om kvelden og b-menneske om morgenen :ler: )

Men enda godt vi har en jobb å stå opp til, og en mann å komme hjem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men enda godt vi har en jobb å stå opp til, og en mann å komme hjem til :)

Ja det har du helt rett i. :jepp: Jeg pleier å prise meg lykkelig for at jeg har fast jobb og kjære Snoppen, men første dag etter en slabbedask ferie så er det ikke det første jeg tenker på. ;) Det vil si, praktisk talt så kommer jeg vel hjem til Bullefrøken da Snoppen ikke er hjemme før utpå kvelden (han har sin egen versjon av fleksitid). :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag er og blir mandag, og spesielt etter ferie blir mandag nesten en blåmandag. :overrasket:

Skjønner deg veldig godt jeg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og jeg fryser fortsatt. :fryser::ler2:

I ettermiddag skal jeg rydde bort jula, har ikke tatt meg tid til det før, det blir vedmodig å fjerne stakene, det er så koselig med lys i vinduene :rødme:

Ellers har jeg styrt med research av feriehus til leie i Danmark, søstern har nemlig invitert meg, Snoppen og Bullefrøken på en ukes ferie til Danmark sammen med hennes samboer og 2 barn (tvillinggutter). Det er første gang vi skal feriere sammen, gleder meg masse. :) Jeg har ikke vært i utlandet på flere år grunnet mine mageproblemer, jeg er veldig usikker på hvordan formen kommer til å være foran denne turen også, men jeg tar sjansen og håper på det beste.

Jeg har også ringt veterinæren idag for å sette igang rabies vaksine prosedyre for Bullefrøken. Hun har nemlig ikke denne fra før og den er en nødvendighet for i det hele tatt å kunne medbringe hund til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O'hara
Tirsdag og jeg fryser fortsatt. :fryser::ler2:

I ettermiddag skal jeg rydde bort jula, har ikke tatt meg tid til det før, det blir vedmodig å fjerne stakene, det er så koselig med lys i vinduene :rødme:

Ellers har jeg styrt med research av feriehus til leie i Danmark, søstern har nemlig invitert meg, Snoppen og Bullefrøken på en ukes ferie til Danmark sammen med hennes samboer og 2 barn (tvillinggutter). Det er første gang vi skal feriere sammen, gleder meg masse. :) Jeg har ikke vært i utlandet på flere år grunnet mine mageproblemer, jeg er veldig usikker på hvordan formen kommer til å være foran denne turen også, men jeg tar sjansen og håper på det beste.

Jeg har også ringt veterinæren idag for å sette igang rabies vaksine prosedyre for Bullefrøken. Hun har nemlig ikke denne fra før og den er en nødvendighet for i det hele tatt å kunne medbringe hund til utlandet.

Da bør du få det gjort så snart som mulig. I verste fall kan det ta laaaaaaaaang tid å få henne rabiesgodkjent. I beste fall bare ca 3 måneder :)

Men det er en enkel prosedyre sånn ellers :)

:hopper: for Danmarksferie! Det er et flott land! Hvor tenker dere at dere skal dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Ja er det ikke isende kaldt om dagen. Skal ikke være sånn her :riste:

I dag var det 15 minus når vi våknet og så sier værmannen i lokalen at det skal bli kaldere :sjokk:

Ferie i Danmark er kjempebra :jepp: Vi var en vennegjeng som pleide å reise dit hvert år i mange år. Før jeg flyttet hit. Nå er de fleste spredd for alle vinder, har familie o.s.v

Vi pleide å reise til Blockhus vi da.

Ha en fin kveld Mocci :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm vet ikke om det blir danmarkstur på meg til sommeren allikevel, isåfall må jeg utsette bebisprøvingen til etter sommern og akkurat det har jeg liten lyst til, har jo utsatt prøvingen flere ganger allerede. Søstern forstod ikke helt hvorfor jeg må utsette prøvingen ved eventuell ferie, man kan da reise på ferie som gravid? :klø:

Ja alle andre kan, men ikke jeg, tar rett og slett ikke sjansen da jeg ikke aner hvordan kroppen min kommer til å reagere på en graviditet. Kroppen min reagerer allerede utrolig lett på helt irrasjonelle situasjoner, selv kan bare tanken på middagsselskap med familien gjøre meg fysisk dårlig, selv om jeg har verdens beste familie. Forstå det den som kan. :sukk:

Det er spesielt situasjoner som involverer mat som lager de største problemene for meg, i og med at jeg ofte får magevondt/kvalme etter måltidene. Men jeg er blitt veldig flink til å skjule problemene mine slik at selv min egen familie ikke tenker på meg som syk, selv om de kjenner til mine problemer.

Snoppen har uttrykt bekymring overfor stadige prøve utsettelser, han er ikke så lysten på utsette ting sånn særlig mye lenger, og jeg forstår han, av og til sier han at han har mistet troen på at jeg noensinne vil bli gravid :tristbla:

Derfor føler jeg at prøvingen har første prioritet, har ikke lyst til utsette den til neste høst men har ikke lyst til å såre søstern heller ved å ikke kunne bli med på ferie......uffa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...