Gjest Ulva35 Skrevet 2. desember 2009 #741 Del Skrevet 2. desember 2009 Mocci Hvordan er det med deg i dag? Håper du blir bedre snart, og at ultralyden kan finne ut av hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 2. desember 2009 #742 Del Skrevet 2. desember 2009 Får håpe de finner ut av magevondtene snart. Kjipt og slitsomt å gå rundt og småhangle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. desember 2009 #743 Del Skrevet 2. desember 2009 Signerer de andre. Håper du får et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #744 Del Skrevet 3. desember 2009 Så rart med disse smertene... Skjønner godt at dere venter med prøvingen før du finner ut av det. Jeg sitter likevel og tenker at du beskriver akkurat de symptomene jeg kjente/kjenner, og du vet jo resultatet ? Har du tatt en test? Ja faktisk det første som slo meg var en mulig graviditet, testet etter 5 dager med smerter men den var negativ. 3 dager senere kom mensen også. Dette var i midten av november og siden den gang har det ikke vært så mye i heimen da jeg ikke har orket grunnet smertene. Det er jo på fjerde uken at jeg har smerter nå, så det har vart en god stund. Onlinespilling høres gøy ut, egentlig. Men tror ikke jeg skal kaste meg ut i noe sånt, internett stjeler altfor mye tid fra meg allerede ... Onlinespilling er kjempegøy! Bare så synd at man blir så hekta. Idag lanseres en ny oppgradering til spillet mitt, begynte å laste ned patchen (tilleggspakken) igår men den var enda ikke ferdig nedlastet imorges (80%) og da hadde den stått på hele natten. Jaja er nok i det minste ferdig til jeg kommer hjem fra jobb. Kjedelig med magesmerter. Kanskje det er en cyste? De går vel stort sett bort av seg selv, men kan gjøre vondt i mellomtida. Håper du finner ut av det. God bedring til dere begge! Ja tanken har slått meg også, at det muligens kan være en cyste. Jeg håper det iallefall for de er normalt sett ganske ufarlige. Jeg får vel en avklaring på ultralyden vil jeg tro. Mocci Hvordan er det med deg i dag? Håper du blir bedre snart, og at ultralyden kan finne ut av hva som er galt Joa det går heldigvis bedre her. Smertene har endret karakter, nå føles det mer som et konstant press down under og livmoren føles som om den er i fritt fall der inne, underlig følelse. Får håpe de finner ut av magevondtene snart. Kjipt og slitsomt å gå rundt og småhangle... Ja kjedelig å ha det slik, det verste er egentlig usikkerheten, at jeg ikke vet hva smertene skyldes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #745 Del Skrevet 3. desember 2009 Da var det jammen dags for 3 luke i kalenderen, tida flyr! Flaxkalenderen har ikke gitt de store avkastninger enda, har ikke helt trua men det burde jeg vel kanskje ha? Bullefrøken ser ut til å være på bedringens vei, igår virket hun til å være tilbake i sitt gode spilloppmakerhumør hvor hun maser, maser og maser på oss for at vi skal leke med henne. Hun er jo 3 år gammel men leke det skal hun fortsatt gjøre, man blir visst aldri for gammel til det. Hun har fått en av Snoppens avdankete boxere og denne elsker hun å rive i fillebiter samt at vi holder i den ene enden og så drar hun alt hun makter, samt rister godt på "byttet". Jammen ser det ut til at det blir nøffevaksine på meg også før jul, hurra! Det skal være en massevaksinasjon den 15 desember, regner med at jeg klarer å kare til meg et stikk da. Det ser jo ut til at prøvingen utgår for denne mnd i og med at det er vel lite sannsynlig at jeg får time til ultralyd før jul og det er vel heller ikke så lurt å starte prøving rett etter at jeg har fått nøffevaksine innabords. Noen som vet om det er noen anbefalinger iforhold til vaksinering og planlegging av graviditet? Jeg vet at det anbefales at man tar vaksine før man blir gravid, er jo en av grunnene til at jeg skal ta den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. desember 2009 #746 Del Skrevet 3. desember 2009 Mocci Bra at du føler deg bedre, men du skal nå bli helt bra da. Du har jo hatt vondter lenge for at Bullefrøken er i fin form igjen Har også lest det vaksinen og graviditet, men har naturlig nok ikke satt meg så veldig inn i det. Sikkert andre som vet mer. Ulvemannen og jeg har hatt Flax kalender i flere år, og den største gevinsten har vært 500 kroner. Har fått 3 nisser alt og det får meg til å tenke på den adventstida da jeg bare manglet en nisse på julaften. Men tror du den siste var nisse du a? Og nei da. Men så er det kosen ved det som teller mest da, og skulle vi slumpe til å vinne så: Hurra Ha en fortsatt fin dag Mocci og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 4. desember 2009 #747 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper alt er bra og at du føler deg bra og bedre. Jeg kan ikke så mye om vaksinering, så der kan ikke jeg bidra med noe. Men siden jeg prøver litt jeg også, så burde jeg kanskje det? :klø: Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 7. desember 2009 Deilig med helg men den går så altfor altfor fort. Vi har hatt en avslappende helg med ingen fastlagte planer, vi gikk en tur i "hundeskogen" på lørdag, hvorpå Bullefrøken var helt gåen hele lørdagskvelden, så den fikk vi ha fri for mas for en gangs skyld (hun er fæl til å mase) når hun har litt mye energi til overs. Ellers ble det tid til julekort skriving, masse spilling og siste rest av julepynten kom på plass, nå er det jul i stugua og det er så kosssselig. :rødme: Snoppen fikk leke elektriker også og da storkoser han seg. Han fant ut at han skulle flytte hele det trådløse nettverket ned i kjelleren samt legge om /flytte telefonuttaket. Det ble noen timer uten tilgang på nett men da fikk jeg gjort masse husarbeid istedet. Aldri så galt at det ikke er godt for noe Når det gjelder smerter så har de forsvunnet som dugg for solen, er glad for det men da får jeg vel aldri vite hva som har vært gæli, har nemlig ikke hørt snurten fra gynekologen. Derimot har jeg vært sår i halsen siden lørdag, gumler pastiller dagen lang, håper det ikke utarter seg til en skikkelig forkjølelse, Snoppen var nemlig kraftig forkjølet for 2 uker siden med feber og greier, måtte være hjemme fra jobb i 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 7. desember 2009 #749 Del Skrevet 7. desember 2009 God morgen! Smerter som forsvinner når man skal på undersøkelse er bare altfor typisk (og et godt kjent fenomen her i huset og). Når har du time til ultralyd? Blir litt misunnelig på din handy-man! Virker som han virkelig liker å gjøre diverse ting hjemme Forkjølelse skal du ikke ha noe av *svoosj, bort med deg * En skikkelig c-vitaminkur pleier å hjelpe på meg. Kjøp noen brustabletter på 1 g, og ta 4-5 om dagen til du ikke kjenner symptomer lenger (pappas kjerringråd). God bedring iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #750 Del Skrevet 8. desember 2009 Smerter som forsvinner når man skal på undersøkelse er bare altfor typisk (og et godt kjent fenomen her i huset og). Når har du time til ultralyd? Blir litt misunnelig på din handy-man! Virker som han virkelig liker å gjøre diverse ting hjemme Forkjølelse skal du ikke ha noe av *svoosj, bort med deg * En skikkelig c-vitaminkur pleier å hjelpe på meg. Kjøp noen brustabletter på 1 g, og ta 4-5 om dagen til du ikke kjenner symptomer lenger (pappas kjerringråd). God bedring iallefall! Jeg har ikke fått time til ultralyd enda og smertene er så godt som borte fortsatt. Typisk ikke sant. Jupp Snoppen elsker å gjøre praktiske ting i heimen, han er virkelig en altmulig handymann, utrolig kjekt å ha. :rødme: Det ser ut som svoosjinga di hjelper er faktisk mye bedre i halsen idag og ingen forkjølelse enda. Kanskje c-vitamin sjokk er tingen ja, har ikke prøvd sånne brusetabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 8. desember 2009 #751 Del Skrevet 8. desember 2009 Mange som tyr til C-vitaminsjokk, det er delte meninger om det hjelper eller ikke. Men om det gjør det, så er jo det fint Så godt at du ikke har vondt lengre Selv om det sikkert hadde vært kjekt å få vite hva det var.... Vaksine? Huh? Jeg har ikke fått med meg at man burde det om man er prøver...... Ha en superduper dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. desember 2009 #752 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil også ha en handyman hjemme! Mannen er så utrolig lite handy - vi er en dårlig match sånn sett. Like hjelpesløse, begge to Bra at magevondten er borte, da, selv om det er litt irriterende når man har fått legetime. Skal du fremdeles til ultralyd? Håper forkjølelsen holder seg borte! Den lurer i krokene her også, men har holdt den på en armlengdes avstand så langt. Jeg har klokkertro på c-vitamin brusetabletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #753 Del Skrevet 9. desember 2009 Se så der kom brevet fra gynekologen, har ikke fått time før i slutten av januar neste år. Jeg hadde ikke trodd jeg måtte vente så lenge. Meningen er vel at jeg fortsatt skal til ultralyd, jeg har ikke vært i kontakt med fastlegen etter at smertene opphørte. Igår kom faktisk noe av smertene tilbake også om enn i en svak grad. Selv om jeg ikke har vondt slik jeg hadde det er det vel greit å sjekke opp at alt er i orden når jeg først har fått karret meg til en time. Men det betyr jo også at vi må utsette prøvingen til februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. desember 2009 #754 Del Skrevet 9. desember 2009 Jøss, det var treigt!! Så trist at dere må vente med prøvingen! Men jeg skjønner godt at du vil det. Det er jo greit å vite at alt er bra "down there" før man blir gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 9. desember 2009 #755 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg ville ringt til sykehuset og forklart situasjonen, så blir du iallefall tenkt på hvis de får avbestillinger. Hvis du er heldig så treffer du et sympatisk menneske i andre enden... Ikke morsomt å gå rundt å gruble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. desember 2009 #756 Del Skrevet 9. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 10. desember 2009 #757 Del Skrevet 10. desember 2009 Uff, så kjedelig med lang ventetid for å komme til gynekologen. Får håpe det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #758 Del Skrevet 11. desember 2009 Idag får jeg storfint besøk av sjefen min. Jeg er nemlig fjernledet, det vil si at resten av mine kollegaer i samme avdeling har kontorsted på en annen kant av landet. Jeg er den eneste i min avdeling som har kontorsted her på sørvestlandet. Grunnen til at jeg er fjernledet er resultatet av en omorganisering i virksomheten for et par år siden. Iallefall det er dags for medarbeidersamtale og deretter skal vi ut og spise julelunsj, sjefen spanderer. Jeg gruer meg en smule til det hele, sjefen er ok nok han, men jeg er absolutt ikke en mester på small talk. Dessuten kjenner jeg ikke sjefen så godt heller, men det får vel stå sin prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2009 #759 Del Skrevet 11. desember 2009 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 11. desember 2009 #760 Del Skrevet 11. desember 2009 Håper det blir en koselig og god julelunsj Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå