Gjest Ulva35 Skrevet 19. november 2009 #701 Del Skrevet 19. november 2009 Lykke til hos tannlegen i morgen Mocci Jeg skal dit på mandag og tro meg, jeg gleder meg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. november 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 20. november 2009 Heldigvis overlevd nok et tannlegebesøk, men det er omtrent like fælt hver gang. Idag var jeg forholdsvis avslappet men med en gang jeg satte meg i stolen så fikk jeg helt panikk med mage som en tørketrommel og føler som om jeg skal kaste opp hvert øyeblikk uffa Det ser ikke ut til at den der panikken min skal roe seg med det første. Nå skal jeg ikke ha neste time før i begynnelsen av januar, orket bare ikke tanken på å grue meg syk i hele førjuls tiden. Men nok tannlegeprat for denne gang. Stakkars Ulva, håper ikke mine skriblerier her tar motet fra deg i og med at du skal til tannlegen på mandag. Det går helt sikkert fint vettu. Igår hadde meg og Snoppen 7års dag! som vi helt glemte ut begge to. :rødme: 19 november 2002 ble vi offisielt et par. Kjæreste gode Snoppen min, jeg er så utrolig glad i han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2009 #703 Del Skrevet 20. november 2009 Gratulerer med 7 års-dagen! Synes du var flink som kom deg gjennom tannlegetimen, jeg. Godt du kan nyte juletiden, og tiden før, uten å tenke på at du sal dit igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. november 2009 #704 Del Skrevet 20. november 2009 Hei! Her er det lenge siden jeg har vært innom!! Måtte hoppe over noen sider, så jeg er ikke heeelt oppdatert, men har i hvert fall fått med meg at det ikke er noen baby enda (bortsett fra Bullefrøken da.. ). Gratulerer med 7 års dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. november 2009 #705 Del Skrevet 20. november 2009 Mocci Går bra det, selv om du skriver om skrekken din.Jeg kjenner meg utrolig godt igjen skal du vite, selv om jeg er litt mer avslappet nå enn før. Det skulle ikke mye til. Men han jeg har nå er fin og rolig, det har hjulpet mye. Pluss at jeg faktisk tar en beroligene tablett før jeg går til han. Det var legen som foreslo det. Tannelegeskrekk er ikke å kimse av og man blir ikke avhengig om man tar en pille de få gangene man skal dit, og tro meg det hjelper. Gratulerer med 7 årsdag :rødme: Ha en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. november 2009 Forfatter #706 Del Skrevet 21. november 2009 Hei! Her er det lenge siden jeg har vært innom!! Måtte hoppe over noen sider, så jeg er ikke heeelt oppdatert, men har i hvert fall fått med meg at det ikke er noen baby enda (bortsett fra Bullefrøken da.. ). Gratulerer med 7 års dagen!! Cypress, så utrolig koselig å se deg her inne. Nope ikke noen bebis enda, Bullefrøken er fortsatt substitutt barnet. Første prøveperiode etter SAen vil være neste måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. november 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 21. november 2009 Men han jeg har nå er fin og rolig, det har hjulpet mye. Pluss at jeg faktisk tar en beroligene tablett før jeg går til han. Det var legen som foreslo det. Tannelegeskrekk er ikke å kimse av og man blir ikke avhengig om man tar en pille de få gangene man skal dit, og tro meg det hjelper. Tanken har faktisk slått meg angående bruk av beroligende, mulig det kunne vært noe for meg. Men vil det da være slik at jeg ikke kan kjøre bil hvis jeg hiver innpå en slik tablett? Hvor får man resept på beroligende, lege eller tannlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #708 Del Skrevet 21. november 2009 Huff, hørtes ikke noe særlig ut med tannlegen Spennende med ny prøveperiode, får håpe det klaffer ordentlig denne gang! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. november 2009 Forfatter #709 Del Skrevet 21. november 2009 Snadder med lørdag Idag skal jeg ta med Snoppen på julegaveshopping, han er lommeboken min for anledningen. Jeg skal nemlig få dyr klokke i julegave av han i år og jeg har allerede sett meg ut et snasent eksemplar, klassisk men med tøff snert, Im in løøøøve. Vi skal visst også få en orkide fra Svigers, ikke som julegave men fordi søster til Snoppen allerede har fått en orkide. Svigers er utrolig nøye med å ikke gjøre forskjell på barna sine. Iallefall skal vi kjøpe en orkide som er ulike de jeg allerede har, det har ikke Snoppen oversikt over, så da må jeg bli med som konsulent og Snoppen som lommebok. Igår fikk jeg kjøpt 3 julegaver til søstern, tantebarn og svigermor. Det er iallefall en begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 21. november 2009 #710 Del Skrevet 21. november 2009 Tanken har faktisk slått meg angående bruk av beroligende, mulig det kunne vært noe for meg. Men vil det da være slik at jeg ikke kan kjøre bil hvis jeg hiver innpå en slik tablett? Hvor får man resept på beroligende, lege eller tannlege? For meg er det iallefall ikke noe problem å kjøre bil etterpå. Spørs hvordan du pleier å reagere på piller. De jeg tar er svake, men hjelper ettersom jeg ikke tar de ellers. Snakk med legen din, h*n skriver ut til deg. Kos deg masse på julegaveshopping og ha en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. november 2009 #711 Del Skrevet 21. november 2009 Innom etter en ukes fravær. Så fint at tannlegetimen er ferdig og ”overlevd”. Jeg vet jo ikke hva tannlegeskrekk er for noe, men jeg vet at skrekk er skrekk. Ikke noe særlig uansett hva det er. Antar at dagens shopping har vært fin? Hva slags klokke er det du skal få… har fått? Jeg selv sikler på en dyr en fra Guess med swarovskikrystaller. Det er så mange fine klokker... Ellers har jeg også begynt med julegavene, og jeg hater at julen med alt som er i butikker og reklame på tv osv begynner før desember. Men nå fant jeg noe som passet og da er det bedre å kjøpe nå enn å få stresset og ikke minst irritasjonen senere. Ønsker deg en finfin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 21. november 2009 #712 Del Skrevet 21. november 2009 Ha en super lørdag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. november 2009 Forfatter #713 Del Skrevet 23. november 2009 Antar at dagens shopping har vært fin? Hva slags klokke er det du skal få… har fått? Jeg selv sikler på en dyr en fra Guess med swarovskikrystaller. Det er så mange fine klokker... Da var klokke i boks. Den er fra Tissot og koster 3 lapper, har aldri hatt så dyr klokke før, den er min lille "my precious" Jeg skal se om jeg kan få lagt ut bilde senere. Guess har mye fine klokker også, de er nok hakket mer bling bling enn den jeg har fått meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. november 2009 Forfatter #714 Del Skrevet 23. november 2009 Da var helgen over for denne gang, kort oppsummert: LØRRDDA Det ble masse julegaveshopping på lørdag, nå mangler jeg bare en julegave til min svigerinne, må avvente med å kjøpe til jeg har fått en tilbakemelding om hva hun ønsker seg. Utrolig deilig med privatsåjør som kjørte meg hit og dit i lørdagstraffikkens kjas og mas. Jeg kan nesten ikke tro det at jeg stort sett er ferdig med julegavene før vi har kommet til desember måned, thats a first! Jeg storkoste meg med finale i skal vi danse, regnet med at Carsten kom til å vinne i og med at han har vært i en klasse for seg hele sesongen. Jeg må innrømme at det hadde vært stas hvis Mia hadde vunnet da jeg syns hun har utviklet seg til en habil danser og ikke minst fordi jeg er rogalandspatriot da. Etter skal vi danse ble det snurr film med Inglorious Basterds fra Tarantino, veldig bra film, typisk Tarantino med rå voldsscener med blodsprut både her og der, jeg kan styre min begeistring for akkurat det, men velger man Tarantino må man regne med blodbad. SØNDDA Vi prøver å få tatt en tur ut i naturen på søndager, igår hadde vi som mål å gå til Steinkjerringa på høgjæren, men det skulle vi ikke lykkes med. Da vi var kommet omtrent halvveis ble vi stoppet av det som en gang var en liten bekk som etter ukens regnvær hadde utviklet seg til en stor elv Vi var flere som måtte snu med uforrettet sak og ta fatt på hjemveien, skikkelig dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2009 #715 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg også så Inglorious Basterds i helgen! Jeg er enig i at det er litt mye gørr og guffe, men jeg syns historien var veldig underholdende og artig. Og så gjør det jo ikke akkurat vondt i øynene å se på Brad Pitt i noen timer.. Selv om jeg ikke helt klarte å venne meg til den utrolig brede aksenten hans der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. november 2009 #716 Del Skrevet 23. november 2009 Så flink du er med julegavene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. november 2009 Forfatter #717 Del Skrevet 23. november 2009 Da var det dags for EU kontroll av bilen min. Jeg har bestillt time hos den lokale NAF avdelingen, kjenner jeg er litt smånervøs for at bilen ikke skal godkjennes, enda jeg ikke vet om noen grunner til at den ikke skal gå gjennom nåløyet. Jeg har fått time rett etter jobb idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. november 2009 #718 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. november 2009 Forfatter #719 Del Skrevet 24. november 2009 Hu hei, bilen ble EU godkjent, de fant ikke noe gæli bortsett fra et parkeringslys som ikke virket, må skifte pære. Hmmm og jeg som ikke en gang vet hvor bryteren til parkeringslyset befinner seg. Snoppeloppen må nok bistå meg litt der. Uansett deilig å ha en mindre oppgave på "to do listen". Idag skal jeg avlegge et besøk på Biltilsynet, må ha meg nytt førerkort da jeg har klart å forlegge det gamle, har lett høyt og lavt, men det er og blir borte *mystisk* og jeg som pleier å ha orden i sysakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 24. november 2009 Forfatter #720 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg også så Inglorious Basterds i helgen! Jeg er enig i at det er litt mye gørr og guffe, men jeg syns historien var veldig underholdende og artig. Og så gjør det jo ikke akkurat vondt i øynene å se på Brad Pitt i noen timer.. Selv om jeg ikke helt klarte å venne meg til den utrolig brede aksenten hans der. Ja aksenten til Brad Pitt var jo noe for seg selv, fremkalte til tider høylytte latterbrøl. og som alltid er han jo eyecandy da. :rødme: Selve historien var veldig bra, fikk litt en følelse av pay back time for jødene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå