mocci Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 25. oktober 2009 Søndag - en time lengre søndag - det kan vi like! Igår var vi på middagsbesøk hos mine foreldre, de viste bilder på tven fra cruiseturen sin, utrolig mange vakre steder langs middelhavet! Cruisetur er ikke å forakte, spesielt ikke et to ukers hvor man får oppleve så mange steder på en og samme turen. Jeg og Snoppen må nok prøve oss på cruiselivet en gang i fremtiden (les pensjonister). Man kommer selvsagt ikke utenom shopping denne helga også , jeg er uforberedelig. Jeg har nylig oppdaget det britiske klesmerket Boden. Jeg tok sjansen og bestilte for første gang i mitt liv et klesplagg på nettet. Heldigvis så passet skjørtet utmerket og gjett om jeg skal bestille mer derfra. Klassiske klær med masse farger og mønstre, akkurat slik jeg liker det. :rødme: For mer info, se her: http://www.boden.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. oktober 2009 #642 Del Skrevet 25. oktober 2009 Slit an med nytt skjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 25. oktober 2009 #643 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det var et kjempefint skjørt, Mocci! Skjønner at du er fornøyd Så nå har du handlet på nettet og det gikk fint og du er fornøyd. Som du vet så handler mye på nettet selv, er jo så uendelig mye mer utvalg der enn i vanlige butikker. Greit, man får ikke prøvd klærne i forkant, men så lenge nettbutikkene har lettforståelige størrelsesguideer og greie returordninger, ser jeg i hvert fall ikke jeg det som noe stort problem Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. oktober 2009 #644 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mocci Stilig skjørt Ellers håper jeg du har det bra og ikke sliter deg ut med å rake løv. Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. oktober 2009 #645 Del Skrevet 26. oktober 2009 Stemmer i med de andre. Stilig skjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O'hara Skrevet 26. oktober 2009 #646 Del Skrevet 26. oktober 2009 For et stilig skjørt og takk for link! Der var det utrolig mye fint! *glad for at lønningen kommer i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det var et kjempefint skjørt, Mocci! Skjønner at du er fornøyd Så nå har du handlet på nettet og det gikk fint og du er fornøyd. Som du vet så handler mye på nettet selv, er jo så uendelig mye mer utvalg der enn i vanlige butikker. Greit, man får ikke prøvd klærne i forkant, men så lenge nettbutikkene har lettforståelige størrelsesguideer og greie returordninger, ser jeg i hvert fall ikke jeg det som noe stort problem Takker og bukker. Boden opererer med selve målene på plaggene, er veldig mye enklere å forholde seg til enn bare størrelse. Når det gjelder retur, så ville jeg heller valgt å selge plagget videre i Norge fremfor å styre med retur av toll og slikt. Ellers håper jeg du har det bra og ikke sliter deg ut med å rake løv. Ha en fortsatt fin dag Vi har ikke begynt på løvrakingen enda da vi venter til trærne er bladløse, som regel i midten/slutten av november. Stemmer i med de andre. Stilig skjørt! Tusen takk for det. For et stilig skjørt og takk for link! Der var det utrolig mye fint! *glad for at lønningen kommer i morgen* Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #648 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg sikler også på disse to plaggene fra Boden, men fant ut at skjørtet er utsolgt i min størrelse. Litt for sent ute der gitt, men kontoen er skrapa for tida. Kjolen blir forhåpentligvis min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 27. oktober 2009 #649 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den kjolen var jo bare rålekker da Og skjørtet også! Klærne i det hele tatt derfra er fine En annen ting som er fint med å handle på nettet og da spesielt utenlandske nettbutikker er at man får noe ikke alle andre har, noe speesielt. Så når andre spør "den var stilig, hvor har du kjøpt den hen da?", så kan du bare si at nei, den er ikke kjøpt her i landet... Personlig synes jeg det er fint å ha noe ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 27. oktober 2009 #650 Del Skrevet 27. oktober 2009 til deg vennen, håper du har en finfin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #651 Del Skrevet 28. oktober 2009 Den kjolen var jo bare rålekker da Og skjørtet også! Klærne i det hele tatt derfra er fine En annen ting som er fint med å handle på nettet og da spesielt utenlandske nettbutikker er at man får noe ikke alle andre har, noe speesielt. Så når andre spør "den var stilig, hvor har du kjøpt den hen da?", så kan du bare si at nei, den er ikke kjøpt her i landet... Personlig synes jeg det er fint å ha noe ikke alle andre har Ja jeg syns det er kjempestas med plagg som ingen andre har. Jeg har fått utrolig mye positive tilbakemeldinger på skjørtet fra mine jobbkollegaer, de spurte selvsagt hvor jeg hadde kjøpt skjørtet, hvorpå jeg svarte at det er special delivery from England. Da ble de lange i maska gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #652 Del Skrevet 28. oktober 2009 Usj, har hatt noen møkkadager i det siste - tannlegeangsten tar helt knekken på meg, blir helt nervevrak opptil en uke før tannlegetimen. Jeg er så fuckings leiiiiiiiiiiiiiiii Jeg var hos tannlegen imorges, overlevde såvidt men angsten sitter like godt i fortsatt.....makes me miserable til tusen. Jeg har gått fra å være en bundle of joy til en bundle of nerves..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2009 #653 Del Skrevet 28. oktober 2009 hei vennen huff, vet hvordan det er å ha tannlegeskrekk!!! det er helt forferdelig, sliter i flere uker og dager før jeg skal til tannlegen selv men du var kjempeflink som dro til tannlegen og klarte det en seier når man ikke avlyser timen flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. oktober 2009 #654 Del Skrevet 28. oktober 2009 Usj, har hatt noen møkkadager i det siste - tannlegeangsten tar helt knekken på meg, blir helt nervevrak opptil en uke før tannlegetimen. Jeg er så fuckings leiiiiiiiiiiiiiiii Jeg var hos tannlegen imorges, overlevde såvidt men angsten sitter like godt i fortsatt.....makes me miserable til tusen. Jeg har gått fra å være en bundle of joy til en bundle of nerves..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 30. oktober 2009 #655 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Håper skrekken etter tannlegebesøket har lagt seg nå. Ønsker deg en herlig og tannlegeskrekkfri helg Endret 30. oktober 2009 av -TanteBrun- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. oktober 2009 #656 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mocci Skjønner deg sååå godt, for tannlegeskrekk er det verste som finnes.Det går ikke an å vite hvordan det er uten og ha opplevd det. Unner ikke min verste fiende det(hvis jeg hadde hatt noen). Håper det er bedre med deg nå. Fikk innkallese den 23 her om dagen, og kjente det i magen, men heldigvis ikke som før Ha en kjempefin lørdag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. november 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 1. november 2009 Haloisen Deilig og avslappende helg så langt, men den fuckings angsten vil ikke slippe taket . Jeg kjenner på den hele tiden i form av ekkkel klump i halsen og opprørsk mage, kvalme. Jeg blir helt satt ut av det hele . Jeg må vel bare ta tiden til hjelp, virker som angsten virkelig har satt seg skikkelig nå, det går flere dager enn tidligere før kropp og sjel roer seg ned. Jeg har ikke hatt ork til å gjøre så mye denne helgen, har dillet på hjemmekontoret og stort sett surfet resten av tiden Jeg har oppdaget dette nye stedet for bokelskere, www.bokelskere.no Jeg har brukt masse tid på å legge inn boksamlingen min der, veldig kjekt å ha en virtuell samling også. Akkurat nå er Snoppen ut på oppdrag hos svigerinnen min, jeg har nettopp fyrt i ovnen (deilig) og skal straks se opptak av Bones og True Blood. Senere skal det vel byttes til vinterdekk på bilen min, nå er jeg endelig lovlig (kjører med piggdekk). Ha en flott søndag alle i hopa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. november 2009 #658 Del Skrevet 1. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. november 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 4. november 2009 Hei alla i hopa Jeg beklager at jeg har vært så sløv med å skrible i boken min de siste dagene . Det skyldes i all hovedsak at jeg har vært helt satt ut av den hersens angsten min. Jeg har selvsagt vært på jobb men har ikke orket noe særlig utover det Nå ser det imidlertid ut at angsten har sluppet taket for denne gang heldigvis. Men den vil jo alltid ligge der på lur i bakgrunnen usj. Det er ikke så mye nytt å melde fra denne kanten, det går mest i jobb og sløving på fritiden. Igår var Snoppen og jeg på kveldstur med Bullefrøken i deilig ruskehøstvær, mye koseligere å gå tur sammen enn bare meg og Bullefrøken, iallefall her ute på landet hvor vi ikke møter en sjel på våre turer. Ellers har jeg så smått begynt å tenke på julegaver, kjenner at det gjør meg litt småstresset. Jeg har etterlyst julegaveønsker fra familien men har ikke mottatt noen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. november 2009 #660 Del Skrevet 4. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå