Saeria Skrevet 24. august 2009 #421 Del Skrevet 24. august 2009 Uffa. Nyrebekkenbetennelse skal være helt jævlig, så jeg tror deg på det du sier. Du må ha riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. august 2009 #422 Del Skrevet 25. august 2009 god bedring snuppa håper du føler deg bedre :hug: ta vare på deg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. august 2009 #423 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) God bedring!! Endret 19. oktober 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. august 2009 #424 Del Skrevet 25. august 2009 Hvordan står det til med deg i dag Mocci? Håper du er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. august 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 25. august 2009 Hvordan står det til med deg i dag Mocci? Håper du er bedre Takk Ulva, mye bedre heldigvis Men kjente nylig noen stikninger i sidene har ikke kjent noe siden jeg begynte på tablettene på søndag, håper inderlig ikke betennelsen har begynt å guffe seg opp igjen.......men skal jo gå på tablettkuren i en uke, kanskje litt tidlig å forvente full helbredelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. august 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 26. august 2009 Gjett hvem som har bursdag idag ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. august 2009 #427 Del Skrevet 26. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. august 2009 #428 Del Skrevet 26. august 2009 Gjett hvem som har bursdag idag ...... Mocci. Og du vet vel at inne hos meg ferier vi bursdager? Så nå blir det bursdagsfest for deg inne hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 26. august 2009 #429 Del Skrevet 26. august 2009 Gratulerer med dagen! :blåse: Håper du føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. august 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 26. august 2009 Tusen hjertelig takk for alle hilsener, dere er såååå skjønne atte, verdens beste!! :klemmer: Tusen takk Ulva for at du holder fest for meg inne hos deg , blir ikke rare greiene i RL iallefall Jeg pleier som regel å ha en sammenkomst for mine nærmeste, lager selskap mest for deres skyld Men iår blir det som sagt ikkeno, det gjør meg egentlig ingenting, er ikke så opptatt av å feire meg selv Dæggern det er 34 år siden jeg poppet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 26. august 2009 #431 Del Skrevet 26. august 2009 Håper dagen din er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 27. august 2009 #432 Del Skrevet 27. august 2009 Gratulerer så mye, litt forsinket! Håper dagen ble sånn noenlunde. Og masse god bedring til deg - det hørtes fælt ut med betennelse håper du blir kvitt vondten fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 28. august 2009 #433 Del Skrevet 28. august 2009 Innom for å si hei, håper det står bra til, håper du er bedre. God bedring og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 28. august 2009 #434 Del Skrevet 28. august 2009 Åh... Jeg har ikke fått med meg at du har hatt bursdag... Gratulerer så mye med vel overstått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. august 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Et lite livstegn fra meg.......er helt satt ut av spill disse dagene......og som om jeg ikke har hatt nok å bekymre meg over så fikk jeg kraftige menssmerter på torsdag som varte hele dagen. Jeg tenkte ikke noe særlig over det da siden jeg har kjent smerter rett som det er, men fredags ettermiddag begynte jeg å blø......heldigvis ikke så mye som en vanlig mensenblødning men allikevel ble jeg veldig urolig og er det fortsatt.......tenker selvsagt på om det kan være en SA....... Men jeg aner ikke hvordan en SA oppleves, særlig med tanke på smerter og blødningsmengde........Jeg er så lei meg.......... Endret 28. august 2009 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 29. august 2009 #436 Del Skrevet 29. august 2009 Krysser fingrene for at alt er bra!! Mange som får blødninger under svangerskapet har jeg hørt, så det trenger ikke være noe galt Men skjønner selvsagt at du blir redd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. august 2009 #437 Del Skrevet 29. august 2009 Signerer Fisken, og krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. august 2009 #438 Del Skrevet 29. august 2009 Hei Mocci En SA så tidlig i svangerskapet oppleves som en meget sterk mens. Ettersom du ikke har hatt så sterke blødninger, så får vi håpe det ikke er det. Som andre her sier, så er det ganske vanlig å få blødninger. Men jeg skjønner veldig veldig godt at du er bekymret og krysser fingre for at alt skal går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. august 2009 #439 Del Skrevet 30. august 2009 Hvordan står det til med deg i dag Mocci? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. august 2009 Forfatter #440 Del Skrevet 30. august 2009 aaaw Ulva, så koselig at du bryr deg Jeg har hatt en OK dag sålangt men det er tredje dagen med brun utflod.....kan ikke nekte for at jeg blir litt bekymret selv om jeg har lest at det er visst ganske vanlig med slik utflod. Jeg har heldigvis ikke smerter da. Idag er det også siste dag på pencillin kuren, det skal bli deilig, magen har vært helt i ulage siden jeg begynte på kuren. Imorgen er det også back to work etter en ukes sykemelding, forhåpentligvis går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå