Gå til innhold

Min samboer glaner veldig på andre damer


Looking

Anbefalte innlegg

Jeg føler det likt som deg, syns det er fullstendig uinteressant hvordan andre menn ser ut, og vil at kjæresten min skal vite at jeg syns det også! I mine øyne ser han perfekt ut, og det uansett hvordan han ser ut, fordi jeg er så glad i ham. Håper så inderlig at han kan gi det samme tilbake etter hvert også! Virkelig flott slik som du beskriver, når to kjærester har slike gjensidige gode følelser for hverandre! Forholdet blir så mye mer solid å trygt da:)

Ja, det blir det. Passer iallfall utmerket for oss. :)

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir det. Passer iallfall utmerket for oss. :)

Lykke til :klemmer:

Takk for det! Kos dere masse sammen!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er utrolig glad for at verken jeg eller typen glaner på andre. For meg er det helt uakseptabelt med slik oppførsel som ts beskriver. Og jeg vil bare si at det er ikke normalt, og heller ikke naturlig å ikke bli berørt av det. Vær sammen med kjærester som får dere til å føle dere bra!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som var blind en gang og han hørte veldig mye på andre damer. Han kunne høre på ganglaget om dama var fin eller ikke og kom det en fin dame hørte han det på lang avstand (også rundt hjørner) og ble gående med øra på stilker og det salige gliset rundt kjeften. Jeg syntes det var veldig irriterende. Glad det ble slutt. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det er jo ganske normalt å glo da. Mannfolk gjør det hele tiden. Det hevdes til og med at de har mer tunnelsyn enn oss og dermed må snu seg etter damene, i stedet for å stjele glimt fra øyenkroken slik vi gjør. Vet ikke helt om jeg kjøper akkurat den da :fnise:

At du kan synes det er uforskammet er greit nok, men ikke la det gå ut over selvtilliten. Det finnes utrolig mye fint å se på i verden, at man nyter synet av ting betyr ikke at den man er sammen med ikke er fin nok.

Jeg glor til og med selv på pene damer, og det er ikke fordi jeg er ute etter kvinnelig kjæreste. Synes bare det behager øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var sammen med en som var blind en gang og han hørte veldig mye på andre damer. Han kunne høre på ganglaget om dama var fin eller ikke og kom det en fin dame hørte han det på lang avstand (også rundt hjørner) og ble gående med øra på stilker og det salige gliset rundt kjeften. Jeg syntes det var veldig irriterende. Glad det ble slutt. :angry:

:ler Det var vel samme problem for hun som var sammen med han som var både blind og stum og som luktet om dama var fin eller ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

:ler Det var vel samme problem for hun som var sammen med han som var både blind og stum og som luktet om dama var fin eller ikke ...

Rettelse: blind og døv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske normalt å glo da. Mannfolk gjør det hele tiden. Det hevdes til og med at de har mer tunnelsyn enn oss og dermed må snu seg etter damene, i stedet for å stjele glimt fra øyenkroken slik vi gjør. Vet ikke helt om jeg kjøper akkurat den da :fnise:

At du kan synes det er uforskammet er greit nok, men ikke la det gå ut over selvtilliten. Det finnes utrolig mye fint å se på i verden, at man nyter synet av ting betyr ikke at den man er sammen med ikke er fin nok.

Jeg glor til og med selv på pene damer, og det er ikke fordi jeg er ute etter kvinnelig kjæreste. Synes bare det behager øynene.

Er mann og vært sammen med forloveden i 3 år. Kunne ikke falle meg inn å eksempel gå med henne å snu meg å studere en ann dame. Inntrykk av at det er den måten å glo det snakkes om. Glad for at forloveden heller ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Har skrevet denne på et annet forum også, men ønsker også å få meningene opp her.

Jeg har ingenting imot å kikke littigrann på andre menn, og heller ikke imot at han kikker, men det er måten han kikker på som er begynt å plage meg.

Det er disse stadige hodekastene når jeg er med han. Vi kan for eksempel kjøre bil og han ser ei dame på veien. Han snur på hodet når han kjører forbi henne og etter han har kjørt forbi snur han hodet enda mer eller kikker i speilen etter henne.

Når jeg kikker på menn jeg synes er fine gjør jeg det ikke så TYDELIG på en måte. Jeg tenker på at det er greit å titte og like det man ser, men at jeg ikke trenger å måtte snu meg etter alle dem fine jeg ser. Tenker dessuten på hvordan ville min samboer følt seg om jeg tittet så grådig etter menn jeg synes så bra ut?

En gang jeg snakket om en romantisk ting jeg så et par gjorde og ønsket at jeg og han skulle gjøre dette. Ventet på en tilbakemelding på det jeg ønsket vi en gang sammen kunne gjøre, så fikk jeg kommentaren: Sånn hu er kledd synes jeg er ganske sexy!

Ble ganske så satt ut over at han var mer opptatt av å kikke på jenta fremfor å høre på hva jeg ønsket for oss. En romantisk eller hyggelig piknikk sammen.

Blir passe satt ut også når vi er på kjøretur og han kikker så tydelig som han gjør.

Det får meg desverre til å føle meg usikker og ikke like attraktiv, p.g.a jeg aldri får dem blikkene.

Hva synes dere om sånn glaning?

Jeg vet akkurat følelsen du sitter med ..

Alt jeg kan si egentlig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

jeg er utrolig glad for at verken jeg eller typen glaner på andre. For meg er det helt uakseptabelt med slik oppførsel som ts beskriver. Og jeg vil bare si at det er ikke normalt, og heller ikke naturlig å ikke bli berørt av det. Vær sammen med kjærester som får dere til å føle dere bra!

;)

+1 !

Endret av Seniorita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din høres ut som eksen min. Jeg elsket ham men gjorde det likevel slutt med ham fordi han gjorde at jeg fikk så dårlig selvtilitt.

Stakkars dere ofre. Dere får stikke ut øynene på partneren, så ordner det seg nok, skal dere se. Enten det eller stenge inne alle andre kvinner som han evt. kan få øye på.

Alvorlig:

Hvor mye kontroll tror dere et individ finner seg i? Dette minner meg om tråden som omhandlet hvor lenge mannen fikk lov til å være ute om kveldene. Men denne tråden tar kaka!

Idealmannen er visst en blind tøffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere ofre. Dere får stikke ut øynene på partneren, så ordner det seg nok, skal dere se. Enten det eller stenge inne alle andre kvinner som han evt. kan få øye på.

Alvorlig:

Hvor mye kontroll tror dere et individ finner seg i? Dette minner meg om tråden som omhandlet hvor lenge mannen fikk lov til å være ute om kveldene. Men denne tråden tar kaka!

Idealmannen er visst en blind tøffel.

Idealmannen min er absolutt ingen tøffel. Min kjæreste er langt fra noen tøffel, hehe.. tror ingen ser på han som det, selv om han ikke glaner etter andre damer. Han tar ikke fem flate øre for å si meg imot, og gjøre sin greie, om han virkelig vil det. Men, han er bare ikke typen som glaner etter andre jenter. Vi tar hensyn til hverandre i ting, men, ingen av oss som tvinger den andre til ditt og datt. Jeg syns det handler mye om respekt jeg da, og jeg har vel bare ikke det genet jeg da, som gjør at jeg bare mååå glo på andre. Jeg har rett og slett ingen interesse av det, og det gir meg ingenting. Dessuten er det jo en grunn til at jeg er sammen med han jeg er sammen med.. fordi jeg syns han er den flotteste, og mest sexy mannen ;)

Alle ser jo på mennesker, vi kan ikke gå med øya plantet i bakken hehe... men, det er forskjell på å se på mennesker, og å glo og glane, og sjekke dem ut. Ser det er mange menn som er slik, og jeg syns bare det er utrolig respektløst. Tenker at hva føler dama hans tro, når typen hennes driver å glor på andre jenter... og mange gjør det jo helt åpenlyst. Hm, ikke akkurat veldig attraktivt, etter min smak.

Men, folk må nå bare forsvare det så mye de vil for meg. Vi er heldigvis forskjellige her i verden, og godt er det. :)

Endret av Nikka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I mine øyne skal et ordentlig forhold være bygd på gjensidig respekt. Hvis en mann driver å tydelig sjekke ut andre damer sammen med dama, så syns jeg også han burde være mann nok til å bli singel og la dama få en mann som respekterer hun!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Stakkars dere ofre. Dere får stikke ut øynene på partneren, så ordner det seg nok, skal dere se. Enten det eller stenge inne alle andre kvinner som han evt. kan få øye på.

Alvorlig:

Hvor mye kontroll tror dere et individ finner seg i? Dette minner meg om tråden som omhandlet hvor lenge mannen fikk lov til å være ute om kveldene. Men denne tråden tar kaka!

Idealmannen er visst en blind tøffel.

Skal si du har misforstått! Eller mener du kanskje at hvis en dame blir lei seg fordi typen sjekker ut andre og oppfører seg som om han er kåt på alt annet enn dama, så er hun kontrollerende? Ja, haha, den var god! Dummeste jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er dårlig gjort ja. Vet jeg ikke vil gå gjennom hele livet med en slik fyr, er andre ting som også spiller inn, men alt som plager meg, gjelder hans oppførsel, hans uærlighet og valg han har gjort rundt andre jenter i løpet av forholdet. Syns han behandler meg dårlig som kjæreste og ikke respekterer meg rundt andre jenter. Det er så utrolig vondt og sårende ja!! Prøver å få ham til å forstå bedre, men virker som om det for ham heller bare gjelder å "vinne" diskusjonen, enn at vi kan ha det bra begge to. Er så synd, uten den oppførselen og valgene hans, hadde jeg blitt så lykkelig med ham og ville ha vært med ham for alltid, men ender heller med at han sårer, og at jeg blir usikker, deprimert og sur på ham. Tenker du mye på å gjøre det slutt med ham?

Det er ikke så lett å si det til han heller han vil med en gang tro at jeg er sjalu.Ja jeg tenker mye på det hele tiden egentlig merker at det er mindre og mindre av disse såkalte fine dagene.

Jeg liker ikke å gå med han noen steder egentlig blir bare kvalm av hans komentarer og blikk og da føler jeg meg som den styggeste og mest fæle jenta.Komplimanger har det blitt slutt på helt,han kritiserer meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leser tråden er inntrykket følgende:

TS:

Sutre, sutre - kjæresten min er slem og ser på andre damer....hikst det er så grusomt å være meg for jeg lurkikker bare på andre menn jeg...uhuuu...er han ikke slem??...gråte, gråte....hikst....verden går nok under....

Svar fra de fleste kvinner i tråden:

Å stakkars deg...du er virkelig et offer for denne forferdelige slemme mannen...tenke seg til at han være så slem at han ser på andre kvinner "på en litt feil måte"...åhuff-åhuff!! Klem, nuss, trøste og bære....

Måtte jeg virkelig stave dette så tydelig for at dere skal se hvordan dere framstår gjør 20 høns av ei enslig fjær? At det går an....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hvis man leser tråden er inntrykket følgende:

TS:

Sutre, sutre - kjæresten min er slem og ser på andre damer....hikst det er så grusomt å være meg for jeg lurkikker bare på andre menn jeg...uhuuu...er han ikke slem??...gråte, gråte....hikst....verden går nok under....

Svar fra de fleste kvinner i tråden:

Å stakkars deg...du er virkelig et offer for denne forferdelige slemme mannen...tenke seg til at han være så slem at han ser på andre kvinner "på en litt feil måte"...åhuff-åhuff!! Klem, nuss, trøste og bære....

Måtte jeg virkelig stave dette så tydelig for at dere skal se hvordan dere framstår gjør 20 høns av ei enslig fjær? At det går an....

Skjønner godt du fikk et utbrudd, du syns det er frustrerende å være singel, sant? Hvis du følger flertallet over hva som er normal, respektabel oppførsel ovenfor damer, så skal du nok se det ordner seg. Du har bare en del å lære, ordner seg nok, skal du se! Er det mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du fikk et utbrudd, du syns det er frustrerende å være singel, sant? Hvis du følger flertallet over hva som er normal, respektabel oppførsel ovenfor damer, så skal du nok se det ordner seg. Du har bare en del å lære, ordner seg nok, skal du se! Er det mulig....

Ellers takk for omtanken, men jeg er lykkelig gift på tjuende året. Og en av grunnene til det er at min kone aldri har behandlet meg som en drittunge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

I mine øyne skal et ordentlig forhold være bygd på gjensidig respekt. Hvis en mann driver å tydelig sjekke ut andre damer sammen med dama, så syns jeg også han burde være mann nok til å bli singel og la dama få en mann som respekterer hun!!

:jepp::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidila

Så respektløs ! Jeg hadde smekka han! haha.Men seriøst. Å se at noen er pene,det er jo greit. hadde jeg gått på gata hånd i hånd med typen min og en kjekk fyr hadde gått forbi,så hadde jeg sett opp,og tenkt,"han var kjekk" og gått videre uten å tenkt på det. Hadde ikke snudd meg eller glana etter han.

Nei dette burde han vite godt selv. Syns du skal snakke med han og si det på en fin måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...