Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noen juksekode for å få mer livspoeng :lur:
Shazaam elns.
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lillemeg_*
Skrevet

Speed-3 er rask vis du har instalert oppdateringer og vi du ikke har instalert det synes jeg det går sakte

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet

her er det mye snakk om sims3 og det virker som dere har peiling :) men er det noen flere som har opplevd at skjermen blir svart mens dere spiller? det skjer dsv med meg :( jeg har en helt ny pc og skjermkortet er stort nok men likevel så blir skjermen svart eter en tid spilling og jeg må restarte pcn.

er det noen som kan hjelpe meg?

Skrevet
her er det mye snakk om sims3 og det virker som dere har peiling :) men er det noen flere som har opplevd at skjermen blir svart mens dere spiller? det skjer dsv med meg :( jeg har en helt ny pc og skjermkortet er stort nok men likevel så blir skjermen svart eter en tid spilling og jeg må restarte pcn.

er det noen som kan hjelpe meg?

Bare skjermen blir svart, eller skrur pc'en seg av? Hvis hele pc'en skrur seg av og det er en laptop vil jeg tro det er fordi pc'en blir for varm.

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet
Bare skjermen blir svart, eller skrur pc'en seg av? Hvis hele pc'en skrur seg av og det er en laptop vil jeg tro det er fordi pc'en blir for varm.

skjermen blir svart, men pcn er fortsatt på.. jeg må trykke lenge på av-knappen for å slå den av.. :(

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har fått et oppdrag om å lære en annen sim opp i logikk, men hvordan gjør jeg det??

Skrevet
Jeg har fått et oppdrag om å lære en annen sim opp i logikk, men hvordan gjør jeg det??

Stjernekikking eller spill sjakk.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Hei, jeg har et utrolig irriterende problem; musikken har forsvunnet! Kommer ikke lyd fra cd-spillere eller når jeg er i kjøp/bygg-katalogen.. Kan fint høre musikken i andres hus, men ikke i det jeg spiller i! Noen som har hatt det problemet eller som vet hva jeg kan gjøre? (Har så klart sjekket alle innstillinger, skjønner ikke hva som er galt) :gjeiper:

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg også begynt å spille sims 3 :)

Men da jeg skulle gå inn på familien jeg spilte med i går, var de borte! Dvs, lagt inn i den familiebeholderen. Jeg lagde familien i går, flytta dem inn i et hus, trykte på "lagre" flere ganger mens jeg spilte og trykte på "lagre og avslutt" da jeg slutta å spille. Allikevel var de borte fra huset i dag! Hva har skjedd?

Skrevet

Så du etter i huset om de var der, før du trykket på dem i familiebeholderen?

Skrevet
Så du etter i huset om de var der, før du trykket på dem i familiebeholderen?

Det bodde ingen i huset. Så gikk jeg til familiebeholderen, og der lå familien.

• 2 uker senere...
Gjest Kaline Ø.
Skrevet

Hei!

Har nettopp kjøpt meg Sims 3.

Har hatt Sims 1 og Sims 2 fra før av og vært ganske aktiv på koder...

MEN!

Sims 3 funker perfekt! Bortsett fra at jeg ikke får opp ramma der man kan skrive inn koder osv!

Noen som har noe svar?

Vet det er Ctrl + shift + c.

prøvd mange ganger uten hell...

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har fått prøvd utvidelsespakken da? Har ønsket meg den til jul, gleder meg til å prøve.

Skrevet
Plant ukjente frø av den sjeldne sorten (ligger strødd overalt), så er det en viss sjanse for at ett av dem vokser opp til å bli en livsfruktplante.

Det eneste som er "spesialtilpasset" med den PC-en er musematten og spillet som følger med.

Livsfrukt er ikke frø av typen "sjelden", men "spesiell". Hvis du spiller i Sunset Valley ligger livsfruktfrøene enten utenfor vitenskapssenteret eller kirkegården. Der finner du alle fire; flammefrukt, livsfrukt, dødsblomst og pengetre :)

Noen som har fått prøvd utvidelsespakken da? Har ønsket meg den til jul, gleder meg til å prøve.

Jepp, har runda Kina og holder på med Frankrike og Egypt. Det jeg liker best med den er at det blir litt mer eventyrspill utav det med å utforske gravkammer, sloss med mumier, etc. Ellers er det tre nye skills (kampsport, fotografering og nektarbrygging), nye personlighetstrekk (eventyrlysten, disiplinert og øye for fotografi), flere livstidsønsker og nye livstidsbelønninger (blant annet "aldri mer regninger" som er temmelig kul for de som sliter med at purring-prompten ikke dukker opp, slik at inkassosimen renner ned dørene...)

I tillegg kan simmene nå lære seg lokale sanger, nye oppskrifter, nye fisk- og plantearter og de kan lage eget museum i hjemmet. Det er også kommet endel nye klær, frisyrer, møbler osv. Også kan man lage kjeller i huset, slik at huset nå kan være på opptil 7 etasjer (tre under og fire over jorda).

Tror du har all grunn til å glede deg til jul :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
For å gifte seg, forlove seg eller bli kjærester må de først ha godt forhold, så må de kysse mye og utføre masse romantiske handlinger etter hverandre til det kommer opp ''xxx synes at yyy er ekstremt uimotståelig'', da ligger alternativet ''spør om å bli kjærester'' inne på romantisk..

Jeg har også funnet ut at det går an og bli kjærester, men hvordan gifter/forlover man seg? må man ha en sånn "gifte-bue" som man hadde i sims 2? trenger svar fort! håper noen kan svare :jepp:

Skrevet

Noen som kan tipse om en bra stasjonær-pc som er bra å spille sims på? Min trofaste laptop gjennom 4 år har for dårlig prosessor til sims 3. Den er av merket HP og er vel veldig fornøyd med det. Har ikke hatt noe problemer med den selv om den har blitt mistet i gulvet.

Så tenker å kjøpe en stasjoær siden jeg spiller en del. :)

Skrevet
Er det noen som vet hvor man finner (frø til) livsplante (eller hva det heter) og/eller flammebusk (elns)?

Har faktisk greid å finne dødsblomstbusk :gjeiper:

Jeg fant flammebusken (rart navn, hehe, jeg spiller på engelsk) med å plukke opp frø rundt omkring i byen. Plutselig finner du det rette. Anbefaler som noen nevnte ovenfor å spare opp livspoeng til den collectionhhelper.

skjermen blir svart, men pcn er fortsatt på.. jeg må trykke lenge på av-knappen for å slå den av.. :(

Dette kan være grafikkortet ditt som tuller, men noen løsning på problemet ut over å bytte kort har jeg dessverre ikke. Jeg hadde samme problemet selv, og et kortbytte hjalp.

Jeg har hatt den siden den kom i butikkene, og er storfornøyd. Syns det er veldig artig med Kina, Egypt og Frankrike - og særlig de nye kunnskapene man kan tillegne seg. Fotografi er min favoritt så langt, driver og fullfører photo collections, har en laaaaaang liste over ting som skal fotograferes - artig.

Det jeg kanskje syns er "kjedelig" (i mangel av et bedre ord) er at når jeg utforsker gravkamre osv, så finner jeg så mange skatter (relics) o.l. som er verdt en del, så jeg syns det kanskje har blitt litt for lett å få masse penger? Mulig det er et sært problem som bare jeg har altså, men det ble plutselig så lett.. :ler: Men gøy er det i alle fall!

Skrevet

Skulle jeg kjøpt en ny, stasjonær spill-PC som ikke kostet en formue i dag, ville jeg gått for noe slikt: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10158

Kanskje byttet ut 260-kortet med et 280, men grunnoppsettet er mer enn nok til å klare både The Sims 3 og det meste annet du kunne finne på å spille.

Skrevet
Skulle jeg kjøpt en ny, stasjonær spill-PC som ikke kostet en formue i dag, ville jeg gått for noe slikt: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10158

Kanskje byttet ut 260-kortet med et 280, men grunnoppsettet er mer enn nok til å klare både The Sims 3 og det meste annet du kunne finne på å spille.

Takk. Men finnes det ikke en som er bra som er litt billigere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...