Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke komfortabel med det nye designet jeg heller :snurt:

Me not like!

For en service av Røtter, det må jeg si :klappe:

Garden Collection er så fin, men synd shortsen ikke var fin på. Den var jo så nydelig på bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, multisitat funker ikke! :kjefte:

Cantaloupe! Så koselig å "se" deg! Må inn i din dagbok og kikke nå, har en anelse om at den har falt ut av mine innlegg, og det kan vi jo ikke ha noe av! :riste:

Milla: :klemme:

Mischa: Nei, det har liksom ikke "grown on me" heller... Bare irriterende. Teit.

Ja, Røtter tror jeg er min favorittmatbutikk i Norge. Service og kjempeutvalg på nisjeprodukter, absolutt ikke verst!

Hadde store forentninger til den shortsen jeg også, så ble rimelig skuffa, ja! Men hengerumpe vil jeg ikke ha, altså. :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom trusa til dette settet - den kjøpte jeg på eBay, bh-en venter jeg fortsatt på. Tror tollen ruger på den. Men jeg er glad jeg bestilte da jeg gjorde, for nå er den utsolgt i ganske mange størrelser, deriblant min. Fargen er knallfin, finere i virkeligheten enn på bildet! Men nå har jeg gått hen og forelsket meg i enda et Freya-sett, som ikke er sluppet enda. Se! Tror jeg må ha det også når det kommer, selv om det egentlig ikke kommer i min størrelse... :sjenert:

I tillegg kom en pakke fra LaRedoute som jeg har ventet på i evigheter. Den inneholder silketoppen med prikker (samme stoff som kjolen jeg sendte i retur) og en bukse, men jeg har ikke fått prøvd, siden Turnerose sover og det eneste helfigurspeilet vi har fått hengt opp er på soverommet. ;)

Ellers har jeg vært hos tannlegen - null hull og fortsatt byens fineste tenner :nigo: - og på vei hjem ramlet jeg jamen innom Zara, der jeg kjøpte en lang og litt ledig t-skjortekjole, mørk, mørk marineblå med fiiiint sommerfugltrykk i blå- og lillatoner. I :hjerte:! Fin sammen med treggings eller tights. :Nikke: Også ble det et par kule solbriller, skikkelig store fluebriller, men de satt veldig godt og lå inntil både kinnet og øyebrynsbeinet, og det er utrolig kjekt ved sjøen om sommeren. I en form for mangefarget plast, veldig interessant, og ikke så skrikende som det kanskje kan høres ut som. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd med den t-skjortekjolen jeg nevnte over! Har prøvd den litt mer i ettermiddag, og jeg tror den kommer til å bli en favoritt. Fin både med treggings, vanlige jeans, uten noe beintøy (ikke akkurat det jeg går på jobb i, men...) og ikke minst shorts! Gleder meg til det blir mer vårlig/sommerlig ute. :jepp: Men jeg er faktisk litt usikker på om den egentlig er mørke-mørkeblå eller sort. Synes den ligner både svart og marineblått når jeg legger det inntil plagg jeg har fra før. :klø: Uansett, hvis den er like fin etter at jeg har hatt den på en stund i morgen, tror jeg jamen at jeg skal ned og kjøpe tilsvarende i en annen farge. :nigo:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært på Zara igjen, men får se hva det blir til i morgen. Har bodd i t-skjortekjolen de siste to dagene, den er superbehagelig! Og holder seg pen, også, blir ikke altfor posete.

I dag har vi vært på Plantasjen og kjøpt en verandakasse, frø, fiberpotter, jord og et minidrivhus. Jeg skal ha en verandakasse med urter utenfor kjøkkenvinduet. :hoppe: Så nå er det bare å så frøene og se på at det spirer og gror! Håper snart det blir grei temperatur ute å det kan plantes ut. Foreløpig har jeg kjøpt frø til flatbladet persille, timian, koriander, brønnkarse og ruccola. Mulig jeg utvider med litt mer etterhvert, må se hva det blir plass til. Nå kom jeg forresten på at jeg må ha "ispinner" til å skrive på hva de ulike pottene inneholder... Hvor får man tak i sånt, da? :klø:

Hentelapp på en pakke fra Pukka i dag, men den rakk jeg ikke å hente. Har bestilt meg litt mer te, jeg elsker Pukka-teene! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro har sikkert ispinner ;)

Ah, ja! Men jeg må sjekke prisen, Panduro har jo blodpris på en del... :roll:

Åh, Freya har så mye fint! Tror jeg skal ønske meg større pupper til bursdagen :fnise:

:ler: Du kan få litt av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verdens beste helg, har hatt mye vondt i hodet. Men bedre nå, håper det ikke blir mer av det. Vi har fått gjort litt, da. Måket verandaen bar og fjernet en del snø på forsiden av huset, ryddet og støvsuget hele huset og litt annet småplukk.

I går var jeg på posten og hentet pakker - en fra Pukka, med Clean Greens og Clarity tea, en fra LoveLula med shampo fra A'kin og dette settet, og en fra LaRedoute med T-skjorte, denne gangen i riktig størrelse. Fornøyd!

I dag har jeg bestilt meg tre nye neglelakker. :filer:Red My Fortune Cookie, Hot & Spicy og Dim Sum Plum. Alle fra OPI. Trenger dem vel ikke, akkurat, men de var så fiiine!

Nå gleder jeg meg til påskeferie, fem dager der alle har fri og vi kan slappe av og kose oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, Trekkoppfuglen! :klemmer:

---

Jeg er på jobb, men burde egentlig ikke være her - jeg har blitt syk, igjen! Forkjøla... Vondt i halsen, rennende nese, tette ører og tett hode. Fysjom! Og vi som skal ha besøk i morgen... Men det går vel bra, det også. Har sagt fra at jeg er forkjøla, men de tar sjansen på å komme allikevel. ;)

Ute på en liten "påskeeggjakt" i lunchen, dvs jakt etter fyll til påskeegg til mannen og Turnerose. Mannen får en pakke med boxershorts (det trenger han, han skal få kaste noen av de hullete gamle :fnise:), et par sokker (ditto) med Supermann-logo (:ler:), litt godteri og et blad hvis jeg finner noe gøy på Narvesen etterpå. Lillejenta får en pakke med Duplo (en liten bondegård, hun elsker dyrene i zoo-pakken hun har fra før, og det har virkelig skjedd en del med Duplo-dyrene siden midten av 80-tallet :lol:), en utrolig kul Hello Kitty-børste (jeg går i barndommen), muligens en bok hvis jeg finner en fin en og litt bokstavkjeks og rosiner. Så gjenstår det å se om jeg får påskeegg, men jeg tviler litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske ;) Håper mannen og lillejenta blir fornøyde med påskeeggene, og at du får ett lite også, det har du nok fortjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Tussi! Og takk i like måte! :klemmer:

Fikk ikke påskeegg, men tulipaner! Det er godkjent. ;)

---

Her har påsken så langt gått med til å pleie først en syk mamma, så en syk pappa og nå en syk Turnerose... Hipp hurra. :roll: Veldig typisk. Men det er jo ikke så mye å gjøre med. Lillejenta er skikkelig pjusk i dag, sover mye, vil knapt ha mat og skal helst sitte på fanget hele tiden. Akkurat nå har jeg klart å få henne til å sitte på gulvet med lekene ved hjelp av Timmy-tid, noen rosiner og litt Duplo. Deilig for mamma, gitt...

Ellers har hun tatt sine første skritt på egenhånd, det var vel forrige helg. Glemte å skrive det her! Men det har stoppet litt opp igjen nå som hun er syk, da. Sånn siden hun sitter på fanget hele tiden. :ler: Pratingen har også tatt av den siste uka, nå sier hun "hei" til alt og alle og har lært seg noen nye andre ord også. Flinke, gode jenta mi. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at dere er syke når dere bare skulle slappe av og kose dere sammen! Håper dere er friske alle mann ganske snart! Lille ii liker også dyrene til Duplo veldig godt, spesielt "bæææ". ;)

Stor påskeklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til dere alle! :klemmer:

Her har vi heldigvis holdt oss friske i noen uker nå (bank i bordet), håper det fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iingvild og Trekkoppfuglen: :klemmer: til dere begge! Vi er friske nå, endelig. :)

---

I dag kom endelig bh-ene mine! Jeg var på posten og etterlyste dem, for det var akkurat en måned siden de ble sendt i dag. Og der lå den - fant ut det ved å ringe kundeservice og få et sporingsnummer. Jeg synes det er ganske utrolig at de ansatte på det lokale postkontoret ikke kan slå opp den slags selv, men det er nå greit nok. Den hadde kommet 25. mars, så den har jo ligget litt... Godt den ikke ble sendt i retur! Hentet også en pakke fra Barbershop med The Cool Fix (etterbarbering som visstnok skal være helt super mot inngrodde hår etc, også for damer) og en pakke fra EM med litt forskjellig småtteri - concealer, noen øyenskygger og sånt. Og en bronzer som var "gratis" ved kjøp for noen-og-tjue dollar. Fornøyd med alt!

Etter at mannen kom hjem fra jobb dro vi på Ikea for å spise middag + se på verandabord. Det vi kjøpte i fjor gikk i stykker da vi skulle ta det inn for høsten (glassplate knuste i en milliard biter), så vi må ha nytt. Det blir dette, men vi får det ikke i bilen, så vi må ha hjelp av pappa. Som alltid på Ikea ble det en hel del uplanlagt, også... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Tre oppslagstavler som skal henge over veggskapet i gangen (halvveis planlagt - vi skulle se om vi likte dem, og det gjorde vi), bøtte og spade og noen sandformer til Turnerose, to lavendelplanter til verandaen (de tåler å settes ut nå) med potter til, to lykter til å ha på verandaen i sommer, et brett (det sto på handlelista!) til å ha lillejentas klutegreier på, siden det innimellom renner litt over og ødelegger hylla, bokser til papirer og småting fra kjøkkenbordet, litt linstoff til meitai, og lyspærer (alltid lyspærer på Ikea). Håper pappa sier seg villig til å hjelpe med bordet snart, og at det faktisk får plass i stasjonsvogna deres. Hvis ikke må vi bare bestille hjemkjøring...

Vi var også og prøvesatt bil. Vi likte veldig godt Mazda 6! Må prøvekjøre, såklart, men vi likte den veldig godt sånn foreløpig. Gooood plass i baksetet, mannen kunne sitte helt fint der selv med forsetet langt bak, og veldig flatt og fint mtp barneseter. Vi er dermed trolig på jakt etter en 08-modell eller nyere, med Advance Plus-utstyrpakke (Xenon-lys, parkeringssensor, ++). Så får vi se hva vi finner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...