*Joyce* Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #3761 Del Skrevet 21. januar 2013 Uffda, syk igjen?! Det var leit å høre, ønsker deg superrask bedring! (tenk om det går 9 mnd før du er frisk da??)Og natta hørtes grusomt ut med grining og kaldsvetting hos deg... ajaj! Sverigetur høres derimot kjekt ut.. Jeg bor jo på feil side av landet til at vi driver med denslags, men hørtes jo ut som dere hadde fått med masse sunt og godt! Kanskje ikke ostene, men jeg fikk lyst på.... masse gode oster i Sverige GOOOOD bedring snuppidupp! PS: anbefaler du Levis demi curve? Jeg har aldri prøvd dem, men har vært veldig glad i Levis tidligere. Syk igjen! Jeg tror det må være noe med de D-vitaminene, altså, mangel på det kan visst gi nedsatt immunforsvar. Makan! Om det ikke er graviditet. Sverige er kjekt! Jeg er ingen stor ostespiser, er lite glad i melkeprodukter generelt, men akkurat den Västerbottenosten, altså! Knallgod! Demi Curve er supre. Må bare krympe 3 kg til for å passe i mine... Eg kjenner ar eg kryssar fingre for 9-månadarssjuko God bedring til minsten! 9-månederssyken, ja. Hvordan går det med din? Takktakk, det var tenner som plaget, kjenner kanten på de nedi tannkjøttet i dag. Så da håper jeg det verste er overstått for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #3762 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Stadig uggen... Det kommer og går litt. Har bestilt tester. Og kjøpt folat, i tilfelle rottefelle. Endret 21. januar 2013 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 21. januar 2013 #3763 Del Skrevet 21. januar 2013 Kan uansett ikkje gå rundt å gruble på sånt nei! Min har behandla meg fint. Hadde du spurt meg for fire dagar sidan hadde eg svara at eg ikkje kjente *nokonting*, men no sidan helga har eg hatt ein stadig uggenhet. Usj. Ikkje skikkelig kvalm, berre uggen. Og så hadde eg ein real strekk i underlivet, sånn at eg måtte kroke meg sammen. Sjølvsagt på jobb, hehe. Men det gjekk bra. Sju veker i dag! Sjal be om legetime i måro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 21. januar 2013 #3764 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) dere altså! Så heftig at det kanskje er ni mnd syke :-D ellers må jeg si at jeg har lurt på det samme, men viste seg å være omgangsyke... Heldigvis Endret 21. januar 2013 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 22. januar 2013 #3765 Del Skrevet 22. januar 2013 Åj, spennende syke! Får nesten håpe det ikke er "vanlig" sykdom, for det har dere jo hatt rikelig av.. Her spyr M og har høy feber. Men vi har ikke vært syke hittil i år (tror jeg?), husker ikke..synes vi har feberbarn ett par gangen i mnd..Og jeg synes i alle fall det ikke er lenge siden vi hadde omgangssyke hele gjengen! Så får håpe vi andre slipper unna denne gangen Og jeg har også vurderd, men slått i fra meg å kjøpe tester. Jeg er jo så trøtt hele tiden! Og det var eneste synptomet jeg hadde med T. Men siden jeg har mensen annenhver uke, så har jeg konkludert med at jeg er underernært på søvn Dessuten så tar jeg jo minipillene mine (nesten) hver dag, så jeg må slutte å være så paranoid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 22. januar 2013 #3766 Del Skrevet 22. januar 2013 Oi, oi! Spennende saker på gang (kanskje) Hva tenker dere om en eventuell spire da? Mener å ha lest at dere ikke nødvendigvis ville vente så lenge med å prøve på nestemann uansett? Vet godt hvor kjipt det er med nattevåk når man ikke er i form. Jeg hadde en runde med tette melkeganger like før jul, akkurat når vi måtte reise østover i begravelse og Mannen ikke hadde mulighet til å være med, og den natta skulle frøkna selvfølgelig ikke sove... Opp og ned, opp og ned i senga i to timer mens jeg bysset og frøs som om det var 20 minus på soverommet, og x antall oppvåkninger.. Blæææh. Svenskeshopping Blir sjeldent noe sånn på oss (kanskje 1-3 ganger i året), men det er alltid like stas med det utrolige utvalget de har på alt! Hyllemeter på hyllemeter med hver matsort Norge har litt å lære der (også). God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3767 Del Skrevet 23. januar 2013 Frida: Den uggenheten er fæl... Men det går jo over. Sluttresultatet er ihvertfall verdt det! rhubarb: Ikke vet jeg... Testene har jo ikke kommet enda, så det er vel enda et par dager til jeg vet noe mer. Heldigvis for omgangssyke, du. Du, jeg sender deg en melding, kan neste uke passe for deg? Dagene fylles så fort opp! Unknown: Jeg har helt mistet oversikten over sykdom nå, jeg. Alle her er syke om dagen, virker det som, det går omgangssyke, streptokokker, vannkopper, influensa, forkjølelse, RS... Iiiik! Må nesten bare satse på å holde seg frisk, og så evt ta det som kommer. Nå er Snorkfrøken skikkelig snørrete, men ellers i fin form. God bedring til M! Jeg tenker at tester er det sikkert greit å ha, uansett, så kan jeg sjekke hvis jeg får hetta. Trøtt er jeg også, hele tiden, men det tror jeg ikke jeg kan skylde på evt graviditet. Snarere lakenskrekk... Haley: Det er helt greit om det er en spire der, den er i tilfelle hjertelig velkommen til oss. Litt dårlig timing, men det var jo Snorkfrøken også, og det går alltids fint på et vis. Uff, ja, det er faktisk skikkelig kjipern å være syk selv når man har småttiser å ta seg av. Kroppen får ikke den roen og tiden den trenger til å komme seg når man hele tiden må sette noe annet foran seg selv. Men det varer jo ikke så lenge, tross alt - Turnerose er f.eks. ordentlig flink til å "pleie" meg hvis jeg er syk nå, og har vært det en stund. Finner teppe til meg og klapper meg på panna og sånt. Norske matbutikker er så triste! Kjedelige! Langt bedre i Sverige, ja, men likevel er det noe av det jeg savner mest med å være sjelden i UK (lenge siden vi har vært der nå) - matbutikkene der er himmelen! Takk, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3768 Del Skrevet 23. januar 2013 Hehe, Snorkfrøken sitter foran lekekassa si på gulvet og drar ut ting etter ting som hun ikke har sett på noen dager. "OOOOOOOH!" sier hun når hun får tak i noe nytt. Har fått tilbake humøret sitt i dag, etter noen litt slitsomme dager og netter ifbm tanna. Den har ennå ikke kommet ordentlig opp, men stikker akkurat gjennom tannkjøttet, og erfaringen fra Turnerose er at det er tuppen som er verst. Ellers er hun snørrete, og sitter selvsagt og "blåser bobler" av snørr og spytt. Sjarmerende. Og heeeelt på nippet til å krabbe, tror jeg. Har så vidt begynt å sette et kne foran det andre. Men nå er det visst tid for litt lunch, ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3769 Del Skrevet 23. januar 2013 Håkkei... Jeg fant en EL-test i skuffen. Det er en svak, svak strek der. Så enten er første eggløsning på vei, og det kan nok også gjerne forklare symptomene, vil jeg tro, eller jeg kan være gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 23. januar 2013 #3770 Del Skrevet 23. januar 2013 At du kan være så rolig! Jeg hadde beinet rett ut og kjøpt en test. Etter å ha krisemaksimert og fått fullstendig panikk, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 23. januar 2013 #3771 Del Skrevet 23. januar 2013 spennende! ja, sms er fint. jeg henger ikke helt med om dagen, tiden løper jo fra meg (og ja, heldigvis for spysyke, hadde fått panikk om det var graviditet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3772 Del Skrevet 23. januar 2013 Etter at ventetiden - eller hva jeg skal kalle det - var over, var den i grunnen ganske tydelig, den streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 23. januar 2013 #3773 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg var jo aldri seriøs prøver, litt mer sånn "oida, jeg gikk visst litt surr i dagene. Jaja, skjer sikkert ikkeno.." og to uker senere "hvor blir det av den teite tanta, tro?". Så.. Kan eggløsningstester slå ut på bolle i ovnen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3774 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg var jo aldri seriøs prøver, litt mer sånn "oida, jeg gikk visst litt surr i dagene. Jaja, skjer sikkert ikkeno.." og to uker senere "hvor blir det av den teite tanta, tro?". Så.. Kan eggløsningstester slå ut på bolle i ovnen også? Jepp, det var sånn vi "fant" Snorkfrøken... Var tom for graviditetstester. Jeg er litt , altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #3775 Del Skrevet 23. januar 2013 Nå tar jeg jo både gleder og sorger på forskudd, såklart, men jeg sitter og kjenner på at tanken på ny baby er veldig fin - samtidig som tanken på graviditet med liten unge er nokså pyton... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. januar 2013 #3776 Del Skrevet 23. januar 2013 Lenge sidan eg har vore innom dagboka di no. Spennande med mulig ny graviditet! Då får springa på apoteket og kjøpa ein graviditetstest med ein gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. januar 2013 #3777 Del Skrevet 23. januar 2013 Spennende om det er EL eller en lillebrøster Jeg er også forøvrig trøtt hele tiden, men de har rett og slett med søvnmangel å gjøre siden lita er oppe minst hundre ganger om natten igjen nå når vi er på tur. Søta mi blåser også snørrbobler med nesa for tiden, skikkelig lekkert Kan du shoppe klær til meg også? Trenger desperat en ny jeans, har kun en hel som passer etter halve rumpen datt ut av H&M buksa jeg har gått i de siste 5 mnd her om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 23. januar 2013 #3778 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg fikk også først positiv el-test, deretter positiv graviditetstest. Den ambivalensen er vel ikke noe rart du kjenner på. Dersom det ikke er lillebrøster på vei, men EL, har du kjent på følelsene når graviditeten er et faktum (sånn siden det virker som at det ikke er en helt fremmed tanke?!?) Kanskje ikke så dumt å bruke litt tid på dem, så vet du litt hva som venter? da vil det kanskje ikke bli like skummelt heller, siden tankeprosessen er påbegynt? Og da må du piske mannen rundt om han klager får du si det er selvforskyldt uæææ, jeg er spent på dine vegne og gleder meg til oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 23. januar 2013 #3779 Del Skrevet 23. januar 2013 Herlighet så spennende! Venter også på oppdatering, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 23. januar 2013 #3780 Del Skrevet 23. januar 2013 Smugkikker innom her, og hva ser jeg? Må visst følge med litt oftere . Hyggelig å se at *Frida* også venter en til . Gratulerer! Blir ikke flere her ihvertfall..... Hadde faktisk vært en katastrofe om jeg ble uplanlagt gravid nå . Er veldig glad for sistemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå