Haley Skrevet 23. januar 2013 #3781 Skrevet 23. januar 2013 Oi, oi! Jeg hadde ikke klart å vente på tester i posten
lille katt Skrevet 24. januar 2013 #3782 Skrevet 24. januar 2013 Av erfaring vet jeg at jo flere barn man får, jo mindre stress er det med disse testene .
*Frida* Skrevet 24. januar 2013 #3783 Skrevet 24. januar 2013 Hyggelig å se at *Frida* også venter en til . Gratulerer! Takk! Av erfaring vet jeg at jo flere barn man får, jo mindre stress er det med disse testene . Enig. Eg har testa 1 gang denne gang, sjølv om eg har fleire liggande i skuffen. Ser jo ingen poeng i fleire så lenge 1 var positiv, og mensen ikkje kom!
*Joyce* Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #3784 Skrevet 24. januar 2013 Tror du er inne på noe der, lille katt! Tok det ganske mye roligere med Snorkfrøken alt. Ingen tester i postkassa i dag, da. Så da må vi vente til i morgen!
Haley Skrevet 24. januar 2013 #3786 Skrevet 24. januar 2013 Av erfaring vet jeg at jo flere barn man får, jo mindre stress er det med disse testene . Det kan jeg tenke meg, ja!
lille katt Skrevet 24. januar 2013 #3787 Skrevet 24. januar 2013 I tredje svangerskap testet jeg bare for å kunne ta bilde av den positive testen, slik jeg hadde gjort med de andre . 2
*Joyce* Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #3788 Skrevet 25. januar 2013 I tredje svangerskap testet jeg bare for å kunne ta bilde av den positive testen, slik jeg hadde gjort med de andre . --- INGENTING i postkassa i dag! Kjeeedelig! Men Turnerose ville ha hjemmekosedag i dag, så det er nok å ta seg til her, likevel. Vi har bakt cake pops (prøverunde før bursdagen, hun har bestilt det etter at hun fikk det i en bursdag nylig), revet opp ukeblader i førti millioner biter, sett på Albert (de nye episodene er fine, altså!), tegnet... Fin dag! Og Snorkfrøken har reist seg helt opp for første gang, ved bordet. Har kommet nesten opp tidligere, men nå sto hun på helt strake bein. Dette går så altfor fort!
*lilly* Skrevet 28. januar 2013 #3789 Skrevet 28. januar 2013 Så spennende med mulig ny baby eller ihvertfall eggløsning! Har det kommet noe i posten dag da? Jeg leser her stadig vekk, mest på mobilen, men er ikke flink å skrive noe (heller ikke i egen dagbok..) Syns uansett at oppdateringene dine er veldig koselige å følge med på Gøy med barnebursdag og flinke Snorkfrøken! De blir store så altfor, altfor fort..
*Joyce* Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3790 Skrevet 28. januar 2013 (endret) Koselig å se deg, lilly! Og ja, det går altfor, altfor fort... Jeg testet på lørdag, da var det en svak strek der, men jeg har følelsen av at dette enten er en kjemisk graviditet eller at det ender i en tidlig SA. Driver og spotter og kroppen oppfører seg i det hele tatt rart. Føles egentlig helt greit om det ikke blir noen baby, det var absolutt ikke optimal timing med en til i oktober, selv om h*n selvsagt vil være hjertelig velkommen om det skulle bli noe. Rart hvor ulikt sånt kan oppleves avhengig av om man prøver eller ikke prøver! Stresser minimalt med det, enkelt og greit. --- Snorkfrøken sover! Alene, i senga, uten meg, og hun har sovet i en time! Deilig! Én lengre lur-dag i dag, visst, og det er skjønt. Uhyre godt med litt alenetid, den er etterlengtet. I det siste har vi vært så mye på farten og så mye syke at hun nesten ikke har sovet i senga på dagtid. Trengte dette i dag. Har kost meg med en kopp te og to biter Bocca, og driver og rydder litt, tørker støv og småordner. Det tar nok litt tid å komme opp i akseptabel bursdagsryddighet, så det er fint å få gjort. Ellers har de siste nettene vært bra, virker som om vi er over den verste kneika med tennene. 1-2 amminger er helt overkommelig, og jeg føler meg mer uthvilt enn jeg har gjort på lenge. Merker at det påvirker psyken, jeg er mye mer positiv til livet, og gladere. Og en mye bedre mamma for Turnerose. Hurra! Endret 28. januar 2013 av *Joyce*
*Frida* Skrevet 28. januar 2013 #3791 Skrevet 28. januar 2013 Så fint å vere ei glad mamma! Bursdag snart ja... Her blir det barnebursdag for første gang i år, og A har lagt store planar. Ho har nemlig vore i et par andre i vinter
*Joyce* Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #3792 Skrevet 28. januar 2013 Så fint å vere ei glad mamma! Bursdag snart ja... Her blir det barnebursdag for første gang i år, og A har lagt store planar. Ho har nemlig vore i et par andre i vinter Hehe, samme greia her! Turnerose har bestilt cake pops, gelé, løvekake, bursdagshatter, ballonger, fisking av godteposer, sette halen på grisen... En lett blanding av hva hun har fått i bursdagsselskaper hun har vært i og den bursdagshistorien om Albert Åberg.
Pasjonsblomst Skrevet 28. januar 2013 #3793 Skrevet 28. januar 2013 Ikke noe er bedre enn å kunne være avslappet mot det som kommer her i livet... Selv om det er livsendrende, så sånn i en tidlig fase så må man jo bare ta imot det som kommer uansett. men det er jo litt spennende da! Jeg føler iallfall med... hvordan føler du deg i kroppen nå? Deilig med mer overskudd også! Nyt kvelden 1
rhubarb Skrevet 28. januar 2013 #3794 Skrevet 28. januar 2013 Hurra for uthvilt kropp og gode dager høres ut som at bursdagen får stram regi så hyggelig at hun gleder seg :-)
*Joyce* Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #3795 Skrevet 29. januar 2013 Ikke noe er bedre enn å kunne være avslappet mot det som kommer her i livet... Selv om det er livsendrende, så sånn i en tidlig fase så må man jo bare ta imot det som kommer uansett. men det er jo litt spennende da! Jeg føler iallfall med... hvordan føler du deg i kroppen nå? Deilig med mer overskudd også! Nyt kvelden Det blir ikke noen baby av dette her, gravid har jeg nok vært, men er nok ikke det nå lenger. Og det føles helt greit. Godt med overskudd, ja! Og takk i like måte! Hurra for uthvilt kropp og gode dager høres ut som at bursdagen får stram regi så hyggelig at hun gleder seg :-) Stram regi, ja. Men jeg tror det blir bra! --- Yikes... Unge mødre. Uææh. "Man tenker jo ikke over at man kan bli gravid så ung." "Det er noen ting det er vanskelig å få gjort når man er mamma, sånn som å sminke seg og sånt." (Fritt etter teaseren på FEM.) Jentene sover, jeg nyter freden og et stooort glass med Farris.
Gjest Unknown Skrevet 30. januar 2013 #3796 Skrevet 30. januar 2013 Haha. Jeg ser unge mødre nå. Føler meg ikke så veldig godt representert Ser for meg 4-års bursdag. Her blir den dagen sikkert rosa!
*Joyce* Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #3797 Skrevet 31. januar 2013 Herlighet, så fort dagene går nå. Har virkelig nytt disse milde dagene vi har hatt, gleder meg intenst til vår og mildere vær. Men jeg regner vel med at det blir litt mer kulde før våren kommer skikkelig. I dag har vi vært på 9-mndkontroll! Hun har roet veksten litt siden forrige kontroll, sikkert mye pga all sykdommen i jula og sånt. Hun hadde hoppet ned på kurvene på både lengde og vekt. Men ikke bekymringsverdig (hun ligger jo da rundt gjennomsnittet på lengde, bittelitt under snittet på vekt), og lett forklart av sykdom, sa helsesøster. Hun er så fin, helsesøsteren vår. Ikke noe stress og mas om ammeslutt og opptrapping av fast føde og skrikekurer sånn som det var hos hun vi hadde til Turnerose, heller ro og trygghet på at ting ordner seg, og at vi gjør det som funker for oss. Hun er helt med på samsoving, amming av en baby som er treig i oppstarten med fast føde, nærhet og trygghet. Deilig! Ellers er det masse å ordne til bursdagen om dagen, vi skal jo ha to selskaper på dagen hennes, og jeg prøver å ligge i forkant for å unngå stress når det nærmer seg. I tillegg har jeg ørten prosjekter på gang her hjemme, rydder og ordner, ommøblerer og fikser. Om en snau måned skal vinduene byttes, og det er litt som må gjøres før det, for arbeidsfolkene må ha tilgang til vinduene. Men det er ting som det er godt å få gjort, det er godt å ha tiden til det. Snorkfrøken er veldig "enkel" om dagen, godtar å sitte på gulvet og pusle mens jeg holder på. Veldig greit! Men nå skal jeg nyte kvelden, begge jentene sover søtt og jeg har planer om yoga når Trinny & Susannah er ferdig. Synes de har fått til showet litt bedre i år enn i fjor, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hva som er annerledes. Kanskje det er meg.
iingvild Skrevet 1. februar 2013 #3798 Skrevet 1. februar 2013 Innom en liten tur. Her gledes det også over at det snart ee bursdag. Vi tjuvstarter om ei uke med barnebursdag og tar familiefeiringen på bursdagen til turnerose. :-) ha en flott helg!
Schadenfreude Skrevet 1. februar 2013 #3799 Skrevet 1. februar 2013 Hm. Jeg har ikke sett på Trinny og Susanna i år fordi jeg syns det var så kleint i fjor. Kanskje jeg bør gi det en sjanse? Syns forresten Pasjonsblomsten sa det fint et par innlegg tilbake her, om å ta i mot ting som de kom. Lykke til med bursdagsfeiring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå