Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_malin_*
Skrevet

det var velfortjent til Line sofie og Frederik :)

da var det over for denne gangen. blir merkelig å ikke skulle se på det til mandag igjen. har på en måte blitt en vane sak å sette på tvn halv 11 på de dagene det går.

jeg vet de spilte inn en ny sesong rett etter denne, lurer på når tid de skal sende den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et lite håp om at Line Sofie slapp kula og delte pengene mellom seg og Jon.

Synes Line Sofie er en verdig vinner, med Fredric har jo ikke gjort annet enn å dilte etter martin.

Skrevet

Jeg synes det står respekt av og ikke slippe kulen- det er derfor de er verdige vinnere i mine øyne- og at jeg i tillegg synes martin og maria er sleipe.

Skrevet

syns nesten det var litt morsomt slik de angrep hverandre frem og tilbake under det jury møte. de fikk jo så vidt holdt talene sin siden de andre avbrøyt de hvert 5 sekund hehe. men er glad Line sofie og Frederik vant.

Skrevet
syns nesten det var litt morsomt slik de angrep hverandre frem og tilbake under det jury møte. de fikk jo så vidt holdt talene sin siden de andre avbrøyt de hvert 5 sekund hehe. men er glad Line sofie og Frederik vant.

Kult at Line Sofie vant. For en nydelig jente!

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Litt trist at det er over... ble helt hekta jo.. denne danske versjonen var utrolig bra!! så mange sympatiske / interessante personer som var med :-)

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet
Litt trist at det er over... ble helt hekta jo.. denne danske versjonen var utrolig bra!! så mange sympatiske / interessante personer som var med :-)

enig.synes det trist det er over :tristbla:

håper det kommer en ny sesong snart. fra danmark helst. den norske sugde

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
enig.synes det trist det er over :tristbla:

håper det kommer en ny sesong snart. fra danmark helst. den norske sugde

Enig i at den norske sugde... hehe..

jentene som var så snobbete og stygge mot hverandre (Nanna og Lenes mobbing var et kapittel for seg selv...) og Petter som klagde over "standarden" på damene, enda han ikke så bra ut selv i det hele tatt...

Nei, gi oss Jon, Gleager og Line Sofie anytime! :-)

aldri så vi at jentene var bitchy mot hverandre i den danske versjonen (bortsett fra når de skulle stemme hverandre ut, men det hadde jo med spillet å gjøre...) Den danske versjonen var mye mer underholdende også :)

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet
Enig i at den norske sugde... hehe..

jentene som var så snobbete og stygge mot hverandre (Nanna og Lenes mobbing var et kapittel for seg selv...) og Petter som klagde over "standarden" på damene, enda han ikke så bra ut selv i det hele tatt...

Nei, gi oss Jon, Gleager og Line Sofie anytime! :-)

aldri så vi at jentene var bitchy mot hverandre i den danske versjonen (bortsett fra når de skulle stemme hverandre ut, men det hadde jo med spillet å gjøre...) Den danske versjonen var mye mer underholdende også :)

den norske var bare tragisk spørr du meg. ingen av jentene var noe spesielt pene og ingen av guttene var noe spesielt kjekke.

petter kan da bare holde kjeft.han er da hvert fall ikke mye å skryte av! lurer på åssen jenter han liker siden ingen av jentene som hadde skjekka inn på hotellet var hans type men men. håper det kommer en ny sesong med den danske. men den viser de sikkert ikke før neste sommer igjen

Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet
hva syntes dere om vinnerene da folkens?? jeg hadde håper Maria og Martin vant faktisk. begynte å mislike Line sofie nå på slutten.

men må si Frederik var jævlig smart.jeg er 100% sikker på at planen hans har vært hele veien å være par med Melissa helt fram til finalen også bytte henne ut med en sterke partner. han viste nok at han ikke hadde store sjangser for å vinne med henne. tok ikke så lang tid før han rakk opp handa når de måtte bestemme seg.

Var det planen?

For han visste liksom at han fikk mulighet til å bytte henne ut?

Da Fredrik, Melissa, Martin og Maria var igjen så trodde de at DE var i finalen.

De fikk jo sjokk når de fikk beskjed om at en skulle byttes ut.

Men at Fredrik da valgte å bytte ut Melissa var ingen bombe. Han hadde ikke vunnet med Melissa.

Skrevet
Var det planen?

For han visste liksom at han fikk mulighet til å bytte henne ut?

Da Fredrik, Melissa, Martin og Maria var igjen så trodde de at DE var i finalen.

De fikk jo sjokk når de fikk beskjed om at en skulle byttes ut.

Men at Fredrik da valgte å bytte ut Melissa var ingen bombe. Han hadde ikke vunnet med Melissa.

bytte ho ut på den siste parsermonien før finale uka eller noe da vettu.

han brukte ho sikkert bare for å komme langt også bytte henne ut rett før finalen. han var rask til å rekke opp handa i alle fall

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

ja det er litt trist det er over.nesten rart å ikke skulle se på det på uke dagene mere. ble jo helt hekta.var nesten krise hvis jeg gikk glipp av en episode hehe. men er glad det var Line sofie og Frederik som vant. de er verdige vinnere begge to.

Gjest Gjest_malin_*
Skrevet

lurer på om norge skal lage en ny sesong med paradise hotel??

hvis de skal det håper jeg den blir litt bedre i hvert fall! den forrige sesongen var ikke mye å skryte av akkurat.

savner paradise hotel=(

Gjest darkhorse
Skrevet

Hei, morsomt å lese gjennom hele tråden i ettertid...!

Får jo hele sesongen i oppsummering ^^

Må si at jeg er helt enig med dere ang Line Sofie og Jons dobbeltmoral som ble vist mot slutten. F.eks utrolig barnslig av Jon å levere tilbake "Brother from another t-skjorten" martin gav til både han og Frederik dagen før Jon røk for andre gang...

Greit nok at Martin kunne virke som en klyse, men absolutt alt av det han sa og gjorde var godt begrunnet, og synes ikke han gikk over streken eller dolket noen i ryggen unødvendig..... For å komme til finalen spilte han som en gresk gud, og kastet de store ut for å selv boltre seg frem til finalen. Er 100 % sikker på at han hadde vunnet med Maria dersom ikke Line Sofie hadde kommet tilbake igjen. Han var faktisk flink nok til å spille henne ut...!

Ronnie er en fyr som overraskende nok får god omtale her inne...Men husk at fyren oppførte seg vel ikke helt pent mot Pernille, og var en hensynsløs spiller til tider, selvom jeg også må innrømme at han virket mer og mer sympatisk jo svakere han stod etterhvert i forhold til Gleager og Jon. Da han røk mot de synes jeg det var trist, mens når han kom inn igjen som El Muerto , oppførte han seg som en idiot, og gikk rett i Martins felle til slutt.

Skal legges til at Ronnie er en ekstrem dyktig spiller, og det var faktisk godt å se at han gav sin stemme til Martin i finaleseremonien. Ronnie, Benjamin og Bailey tror jeg ville utfordret Gleager, Martin og Jon godt, dersom ikke Bailey hadde blitt dolket i ryggen av jentene i sin egen allianse, eller hvis ikke Ronnie hadde satt opp Line Sofie i fare i den episoden Bailey røk.

At Cecilie som dolket Bailey kom så langt, er et mysterium. Hun var kanskje den mest upålitelige av alle der inne. Hun fortjente ikke å vinne til tross for at hun ble lenge og spilte og kjempet iherdig...

Frederik er vel et bevis på at en ikke trenger å spille så hardt for å komme langt. Hans morsomme personlighet og positive humør gjorde vel sitt til at han til slutt svevde seg inn i en finaleplass og gjorde sitt beste taktiske valg da han byttet ut Melissa i tolvte time...

Litt morsomt å følge Gleager og Martins popularitetskurve her inne. Gjennomgangstonen er liksom at vi digger Gleager, for så å hate han og ønske han ut, før man blir lei seg for at han ryker:D Mens alle hater Martin lenge helt til en innser at alle andre spiller minst like dirty, bare at Martin er flinkere enn de til å spille, og derfor blir han litt bedre likt igjen mot slutten av programmet her inne :)

Synes ikke at Line Sofie er en mer verdig vinner enn Martin egentlig. Eneste er vel at hun har vært med siden starten av, men det er jo ikke Martins skyld. Syns Martin og LS var mest verdige av de fire finaledeltakerne. Skuffende at Gleager valgte Line Sofie og Frederik egentlig, mtp at han hadde nærmere bånd til de to andre, så må en kunne tilgi i et slikt spill. Det gjorde jo f.eks Melissa overfor Frederik :)

Min første og forhåpentligvis eneste sesong som paradise-titter. Moro å følge med, men gud så avhengig en blir !:(

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Må si at jeg er helt enig med dere ang Line Sofie og Jons dobbeltmoral som ble vist mot slutten. F.eks utrolig barnslig av Jon å levere tilbake "Brother from another t-skjorten" martin gav til både han og Frederik dagen før Jon røk for andre gang...

Greit nok at Martin kunne virke som en klyse, men absolutt alt av det han sa og gjorde var godt begrunnet, og synes ikke han gikk over streken eller dolket noen i ryggen unødvendig..... For å komme til finalen spilte han som en gresk gud, og kastet de store ut for å selv boltre seg frem til finalen. Er 100 % sikker på at han hadde vunnet med Maria dersom ikke Line Sofie hadde kommet tilbake igjen. Han var faktisk flink nok til å spille henne ut...!

Ronnie er en fyr som overraskende nok får god omtale her inne...Men husk at fyren oppførte seg vel ikke helt pent mot Pernille, og var en hensynsløs spiller til tider, selvom jeg også må innrømme at han virket mer og mer sympatisk jo svakere han stod etterhvert i forhold til Gleager og Jon. Da han røk mot de synes jeg det var trist, mens når han kom inn igjen som El Muerto , oppførte han seg som en idiot, og gikk rett i Martins felle til slutt.

Skal legges til at Ronnie er en ekstrem dyktig spiller, og det var faktisk godt å se at han gav sin stemme til Martin i finaleseremonien. Ronnie, Benjamin og Bailey tror jeg ville utfordret Gleager, Martin og Jon godt, dersom ikke Bailey hadde blitt dolket i ryggen av jentene i sin egen allianse, eller hvis ikke Ronnie hadde satt opp Line Sofie i fare i den episoden Bailey røk.

At Cecilie som dolket Bailey kom så langt, er et mysterium. Hun var kanskje den mest upålitelige av alle der inne. Hun fortjente ikke å vinne til tross for at hun ble lenge og spilte og kjempet iherdig...

Frederik er vel et bevis på at en ikke trenger å spille så hardt for å komme langt. Hans morsomme personlighet og positive humør gjorde vel sitt til at han til slutt svevde seg inn i en finaleplass og gjorde sitt beste taktiske valg da han byttet ut Melissa i tolvte time...

Litt morsomt å følge Gleager og Martins popularitetskurve her inne. Gjennomgangstonen er liksom at vi digger Gleager, for så å hate han og ønske han ut, før man blir lei seg for at han ryker:D Mens alle hater Martin lenge helt til en innser at alle andre spiller minst like dirty, bare at Martin er flinkere enn de til å spille, og derfor blir han litt bedre likt igjen mot slutten av programmet her inne :)

Synes ikke at Line Sofie er en mer verdig vinner enn Martin egentlig. Eneste er vel at hun har vært med siden starten av, men det er jo ikke Martins skyld. Syns Martin og LS var mest verdige av de fire finaledeltakerne. Skuffende at Gleager valgte Line Sofie og Frederik egentlig, mtp at han hadde nærmere bånd til de to andre, så må en kunne tilgi i et slikt spill. Det gjorde jo f.eks Melissa overfor Frederik :)

Min første og forhåpentligvis eneste sesong som paradise-titter. Moro å følge med, men gud så avhengig en blir !:(

Utrolig bra skrevet, Dark horse! Lurer på om Line Sofie og Gleager har vært sammen, eller om det bare var "en kvelds flørt". (ref. første episoden, og Gleager hadde vært sammen med alle damene.) De to hadde isåfall vært et utrolig pent par!

Også morsomt å observere hvem som blir markante personer der inne, og hvem som forsvinner helt. Synes PH er morsomt å se på bl.a. på grunn av dette, blir nesten som et studie i psykologi og samspill mellom mennesker..

De mest markante her (og de man husker) ble vel Martin, Gleager, Jon og Ronnie blant guttene. Og Line Sofie, Cecilie, Pernille og Maria blant jentene (selv om Maria ikke bidro med så mye, men hun var med lenge og knulla Gleager..)

Mens hvem husker vel disse: Reka, Louise, Sanne og Annika blant jentene, og Kit (hun blonde baben som røk ut aller først). og Mikkel, Abbi, Mads og Nicky blant guttene. Melissa, Connie og Line Marie blir nok også fort glemt (men siden de var med mot slutten, har jeg de friskt i minne.. Connie ble det jo også litt blest rundt etter hun kledde seg ut som goth, og hun fikk mye motstand fra de andre, noe som virket litt urettferdig..) Kusinene Maiken og Belinda blir nok også fort glemt. (Maiken var utrolig søt, men helt håpløs i spillet..)

Gleder meg til ny sesong av PH jeg, enten det blir norsk eller dansk eller noe annet.. men tror det skal mye til for å toppe denne. Kule folk som var med her!

Skrevet

enig i mye av det du skriver! jeg ble også utrolig lei LS og Jon sin dobbelmoral på slutten.synes de hadde alt for høye tanker om seg selv. ble litt kvalmt rett og slett. tror nok Martin og Maria faktisk kunne ha vunnet hvis ikke LS kom inn igjen til finalen.er takket være henne Frederik vant.

i lang tid kunne jeg ikke fordra Martin! synes han var utrolig sleip og egoistisk. og jeg ville bare ha han ut. men når finalen nærmet seg begynte jeg å skjønne litt hvorfor han gjorde det han gjorde. det er jo et spill og skal man komme langt må man være en bra taktikker noe martin ER. han er virkelig en mester til å manipulere andre. men har jo vært noen som har hatt det lett der inne og bare seilt med som f.eks Melissa,Line marie og LS. de har ikke hatt så mye motgang egentlig.

jeg har likt Ronnie veldig godt og ville han skulle komme til finalen. ja han dreit seg heftig ut i begynnelsen med Pernille men ettervært begynte jeg å like han. føler heller ikke han oppførte seg som en idiot da han kom inn igjen.kanskje litt dum. han var en bra taktikker men uheldigvis så gikk rett inn i Martin sin felle.

når jeg tenker etter er ikke Maria en så verdig vinner.hva har hun bidratt med egentlig? i lang tid var hun bare der pga Gleager og det eneste hun gjorde var å ha sex med han.thats it.

Skrevet
Utrolig bra skrevet, Dark horse! Lurer på om Line Sofie og Gleager har vært sammen, eller om det bare var "en kvelds flørt". (ref. første episoden, og Gleager hadde vært sammen med alle damene.) De to hadde isåfall vært et utrolig pent par!

Også morsomt å observere hvem som blir markante personer der inne, og hvem som forsvinner helt. Synes PH er morsomt å se på bl.a. på grunn av dette, blir nesten som et studie i psykologi og samspill mellom mennesker..

De mest markante her (og de man husker) ble vel Martin, Gleager, Jon og Ronnie blant guttene. Og Line Sofie, Cecilie, Pernille og Maria blant jentene (selv om Maria ikke bidro med så mye, men hun var med lenge og knulla Gleager..)

Mens hvem husker vel disse: Reka, Louise, Sanne og Annika blant jentene, og Kit (hun blonde baben som røk ut aller først). og Mikkel, Abbi, Mads og Nicky blant guttene. Melissa, Connie og Line Marie blir nok også fort glemt (men siden de var med mot slutten, har jeg de friskt i minne.. Connie ble det jo også litt blest rundt etter hun kledde seg ut som goth, og hun fikk mye motstand fra de andre, noe som virket litt urettferdig..) Kusinene Maiken og Belinda blir nok også fort glemt. (Maiken var utrolig søt, men helt håpløs i spillet..)

Gleder meg til ny sesong av PH jeg, enten det blir norsk eller dansk eller noe annet.. men tror det skal mye til for å toppe denne. Kule folk som var med her!

det er alltid noen som blir fortere glemt enn andre. de jeg tror blir fort glemt er: Lousie, Mads, Mikkel, Kit (ho var bare med i 3 episoder eller noe) Abbi, Zarah, Annika og Kristian.

de jeg tror ikke blir glemt er: Line sofie, jon, Gleager(så klart), Pernille, Cecillie, Maria, Martin og Ronnie.

Gleder meg å til en ny sesong :) hvis det kommer en ny sesong med Danmark viser tv3 sikkert ikke den før neste sommer igjen. slik som de gjorde med denne og den sesongen før denne.

Skrevet

Jeg var helt avhengig av PH Danmark, så det på nett. Det er tydelig at dansk TV3 har holdt på med dette en stund, de er dyktige til å plukke ut riktige deltakere.

Faktisk husker jeg alle de du nevner her. :rodme:

Og se, Belinda har forandret seg, gitt.

Skrevet

dette var en bra oppsumering av denne sesongen må jeg si :)

gleder meg vilt til neste kommer. men skal bli litt deilig å få en liten pause fra paradise hotel nå. har blitt veldig mye i det siste hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...