Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter med en litt rar følelse nå, jeg fikk akkurat beskjed om at kona til min bestefar døde i dag. Jeg visste ikke en gang at hun var syk, så det gikk visst veldig fort. Lungebetennelse visstnok. De var gift i 23 år eller noe, så hun er i grunn den eneste jeg husker som "bestemor", men vi hadde ikke noe tett bånd allikevel. Men at hun skulle dø nå, bare 5 mnd etter bestefar døde, det er litt rart. Jeg er liksom ikke lei meg, men litt sånn udefinerbar... Gruer meg til begravelsen, det kommer nok til å minne meg mye om Besse siden det er så kort tid siden, og det blir tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så mye å si egentlig... Dette er bare rart. Det blir årets tredje begravelse, det er i overkant mye syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe lurt å si jeg heller, så jeg ville bare gi deg masse :klemmer: og krysse fingrene for bedre tider, som for eksempel mini-produksjon i helga! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig ikke ha prøver-ticker, men så fikk jeg det jammen allikevel.. :fnise:

Fin ticker da :jepp: Jeg har fjernet min jeg. Den var bare feil hele tiden uansett. Og så funker det dårlig å gi faen, og ikke vite hvor i syklusen man er, når man har en ticker som minner om at det er x antall dager igjen til eggløsning ;) Men veldig praktisk når andre har tickere, så ser man raskt når det begynner å bli spennende :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig ikke ha prøver-ticker, men så fikk jeg det jammen allikevel.. :fnise:

jeg trodde med en gang det var en gravidticker jeg, og ble så i fyr og flamme på dine vegne, men ved neste øyekast...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en fantastisk tekst på en sang jeg ikke har tenkt på på lenge! Men nå har den satt seg i hjernebarken ja! :jepp:

:klemmer:

Hehe, ja ikke sant den er gøyal? Og den passer jo ganske godt og?!?

Fin ticker da :jepp: Jeg har fjernet min jeg. Den var bare feil hele tiden uansett. Og så funker det dårlig å gi faen, og ikke vite hvor i syklusen man er, når man har en ticker som minner om at det er x antall dager igjen til eggløsning ;) Men veldig praktisk når andre har tickere, så ser man raskt når det begynner å bli spennende :jepp:

Ja, det er kun for å glede andre at jeg har den... :plystre::sjenert:

Men ja, det er sant det, det passer dårlig med å gi faen. Men jeg har allikevel skrevet opp hvilken dag jeg er på i almanakken min, så jeg klarer ikke glemme det uansett..

jeg trodde med en gang det var en gravidticker jeg, og ble så i fyr og flamme på dine vegne, men ved neste øyekast...:sukk:

Ja, det hadde vært noe det.. Men men, en vakker dag kommer det nok!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Your my buterfly.. sugar baby... bare det som falt meg inn i hodet da jeg så tickeren din ;)

Hehe, det er faktisk en annen sang enn den jeg tenkte på, den det der er også en gammel "klassiker"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...