Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg til dere og jenter!!! :)

Jeg sitter hjemme og koser meg med tv, vin, stearinlys og godteri. Lovely! Mannen er på jobbfest, og det er ganske digg med en alenekveld faktisk!! :sofa:

Må bare skyte inn, hva SKJER med Marianne Aulie og han Sand-klovnen?!!? Så dem på Senkveld nå. Herregud for noen raringer.

Men Morten Ramm digger jeg. Han fikk jeg klem av i utdrikningslaget mitt. Det var flaut.

Anyway, nå har jeg bestilt noen julegaver på nettet. Ganske fornøyd med å være i gang!! :nigo: Har kjøpt noe såper og bodylotion og sånt, så da er jeg ferdig med en tante og en kusine. Jippi!

I morgen tidlig skal jeg logge på nettet og se hvilke Jimmy Choo-varer som kommer i web-shoppen. Har litt lyst på skinnkjolen, men den koster jo 2000, og det har jeg egentlig ikke råd til nå... (Londonturen sitter i lommeboka fortsatt...) Men vi får se. Jeg har jo kredittkort... :sjenert:

Skrevet

Han der Aune Sand har jeg litt lyst å spy av.. :spy:

Skrevet

Ja, du så på det du og eller?? Herregud, hva skjer med å komme inn med solbriller på og skryte av hvor mange damer han har ligget med liksom??? :klaske: Han er så klysete...

Skrevet

Uff ja... jeg blir flau av han :flau:

Også klarer jeg ikke å la være å tenmke på at han skryter av hvor skjeldent han vasker seg og dusjer... og ikke minst bytter underbukser :spy:

Hvilke invalide kvinner er det som egentlig vil ligge med han?? :klø:

Skrevet
:hoho: Nå lo jeg høyt her! Æsj, gjør han det?? Det har jeg ikke fått med meg. Æsj, for en ekkel gris. Tipper Marianne er en av de invalide damene.... :roll:
Skrevet

Oi, i dag har jeg shoppet for mange tusen kroner før frokost! :hakeslepp::bond::bond:

HMs nettside fikk et liiite besøk av meg i dag tidlig ja.. Kjole, sko, støvletter, veske, vest og smykker coming my way! Og sikkert noe mer og - jeg fikk et anfall av shoppers blackout et øyeblikk der.. Og nå tør jeg ikke se på ordrebekreftelsen.... :sjenert:

Skrevet
Oi, i dag har jeg shoppet for mange tusen kroner før frokost! :hakeslepp::bond::bond:

HMs nettside fikk et liiite besøk av meg i dag tidlig ja.. Kjole, sko, støvletter, veske, vest og smykker coming my way! Og sikkert noe mer og - jeg fikk et anfall av shoppers blackout et øyeblikk der.. Og nå tør jeg ikke se på ordrebekreftelsen.... :sjenert:

Internettbutikker er en farlig ting! :fnise:

Skrevet
Han der Aune Sand har jeg litt lyst å spy av.. :spy:

:fnise: Godt det er flere enn meg!

Satt bare å :hakeslepp: i går - han er så utrolig ekkel :spy:

(Og Auli er ikke så langt unna hun heller i min verden :fnise:)

:ler: Tror det var like greit at jeg ikke fikk med meg at man kunne få tak i det på nett før det var for sent!

Jeg er ikke noe god på å ta raske beslutninger, så kunne fort blitt en shopping blackout på meg og.... :sjenert:

Skrevet

Musedupp! :ler:

Jeg er glad jeg hadde dataen på fanget, så jeg slapp å se han hele tiden :ler:

Shopping er gøy, selv om det kan bli litt dyrt :fnise:

Tenk hvor stor glede du får av det når du har det ;):ler:

Skrevet

Nettshopping er gøy :hoppe:

:strix: for at det blir en minicypress denne gangen :strix:

Skrevet

ALT VAR SOLGT UT!!!! var der inne i 11 tiden vel og merke... men maken til folk er kjappe og røsker med seg alt. Texas tilstander....

Hadde så lyst på skooooooooooooooooo :hjerte:

Hva fikk du kjøpt deg?

Skrevet

Ja, det ble utrolig fort utsolgt!!! Jeg hadde på vekkerklokken sånn at jeg fikk logget på når klokken var 10.

Jeg kjøpte de høye skinnstøvlettene, den sorte skinnkjolen, flate sandaler, et par høye sko med litt svart lakk og noe dyretrykk, en tights, to armbånd og en lommebok. Muligens noe mer og, jeg husekr rett og sett ikke.. Så som du skjønner - JEG ER BLAKK!!! Det vil si, kommer til å bli, når pakken kommer. Det er jo en stund til. Jeg bare bestilte i vei liksom, bedre med for mye enn for lite, så kan jeg heller sende tilbake... :sjenert:

Skrevet
:klø: Men hvem er egentlig denne Jimmy??? :vetikke:

Så du ikke på Sex og singelliv?? Det er en designer som vel er mest kjent for å lage eksklusive sko. Carrie i SATC brukte en del Jimmy Choo f.eks.

Skrevet
Så du ikke på Sex og singelliv?? Det er en designer som vel er mest kjent for å lage eksklusive sko. Carrie i SATC brukte en del Jimmy Choo f.eks.

Haha, det forklarer alt. Så da har du vel også skjønt at svaret er nei... :ler:

Høres ihvertfall ut som en real shoppetåke du har skaffet deg!

:klem:

Skrevet

Å herregud... nå førsten fikk jeg med meg at det var salg i det hele tatt :filer:

Trodde bare du rett og slett hadde gått bananas uten grunn :lol:

Skrevet

Skal si du slo deg løs i dag morges! :dåne: Jeg hadde heller ikke hørt om han Jimmy-fyren før, men så har jeg aldri sett Sex og singelliv heller da.. ;) Håper du blir fornøyd med din nye garderobe! :fnise::hoppe:

God lørdagskveld :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...