Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

I dag har jeg lagt en lur plan for hvordan jeg kan få ordnet 4 ting i en smekk:

1. vise mannen hvor glad jeg er i han :rødme:

2. feire 6 mnd bryllupsdag (som er 23. november)

3. feire at jeg etter all sannsynlighet får advokatbevilling i desember :duskedame:

4. gjøre noe jeg selv har hatt lyst til i mange år, men aldri tatt meg råd til

Innholdet i planen er at jeg 12. desember har bestilt bord til oss på Bagatelle. Det koster sikkert skjorta, men jeg skal spare litt pluss at det jo er halv skatt i desember. (Satser i grunn også litt på en liten lønnsforhøyelse når bevillingen dras i land.. :sjenert: )

Dette skal være en overraskelse for mannen, jeg har bare sagt at han må holde av dagen fordi jeg skal ta han med ut, og at han må ta på slips. :fnise: Håper han blir glad!!!

Lenge siden jeg har vært her nå, skamme meg... :rodme:

Gurimalla, så fint det høres ut ! :)

Mye herlig på gang her :jepp:

Endelig er advokatbevilling i nært sikte, feiring av dere og jubileum, og kanskje en bebis på gang snart.

Fin tid framover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte: Det hørtes jo bare kjempe-romatisk ut :hjerte:

Når dere har hele 4 ting å feire, så må man jo kunne bruke 4 x summen av det man normalt ville ha brukt på en feiring - ergo blir dette egentlig kjempebillig - ville fort ha kostet mye mer med fire ordinære restaurant-utflukter enn en tur på Bagatelle! :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Det hørtes jo bare kjempe-romatisk ut :hjerte:

Når dere har hele 4 ting å feire, så må man jo kunne bruke 4 x summen av det man normalt ville ha brukt på en feiring - ergo blir dette egentlig kjempebillig - ville fort ha kostet mye mer med fire ordinære restaurant-utflukter enn en tur på Bagatelle! :jepp:

:fnise:

Jeg liker måten du tenker på... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på visning på en leilighet i går, og nå vurderer vi veldig å byyy!!!! :bond::bond:

Dette er såå spennende!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Vi var på visning på en leilighet i går, og nå vurderer vi veldig å byyy!!!! :bond::bond:

Dette er såå spennende!!!!

Ojojoj!! :bond:

PM med finn-kode?? :sjenert:

Håper du får en bra og spennende mandag!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Budrunden er over, budet gikk langt over hva vi var villige til å by, så det ble ikke leilighet på oss i denne omgang.. :sukk: Men vi har jo tak over hodet allerede, så det er ingen krise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Budrunden er over, budet gikk langt over hva vi var villige til å by, så det ble ikke leilighet på oss i denne omgang.. :sukk: Men vi har jo tak over hodet allerede, så det er ingen krise. :)

Synd det da :( Men sånn er det jo til tider.

Lykke til videre i jakten :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn går det. 600 000 over takst var vi rett og slett verken villige eller i stand til å by...

Tror forresten det nærmer seg EL igjen, uten at jeg styrer med tester denne gangen. Sex annenhver dag er avtalen med mannen! :opplyser: Ble invitert på hyttetur til helgen, men har ikke lyst til å si ja, for det kan jo fort bli litt vanskelig å ha sex. Haha, sykt å si nei til noe sånt med den begrunnelsen, men sånn er det nå.. Det er nok å ta seg til her i byen og, så. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 000 over takst var mye... Kjedelig at dere ikke fikk den. Men det kommer flere leiligheter vet du :klem: Husker hvor nervepirrende det var da vi bød på leiligheter. Og tilslutt fikk vi den perfekte leiligheten for oss :) Etter å ha mistet en pga forkjøpsrett, som var "vår" i to uker :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...