Mazilla Skrevet 30. oktober 2009 #1121 Del Skrevet 30. oktober 2009 Heeeeeeeeeeeeeeelg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. oktober 2009 #1122 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ha en strålende lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2009 Forfatter #1123 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Innom og vekker boken til liv.. Har vært litt dårlig på å skrive her de siste dagene, og det er heldigvis fordi det er mye som skjer og jeg har det bra. Ingen spesielle stor nyheter riktignok, men bare generell fornøydhet her i gården. Mannen og jeg hadde 4 års kjærestedag på søndag, det ble feiret med å være fyllesyk, gå på visninger, spise pizza og . Perfekt. Det er mye fine leiligheter som ligger ute nå, så vi var på 4 visninger. Det er moro å følge med litt. Vi fant ingenting vi ble kjempetent på denne helgen, men vi kikker videre. Ellers har jeg en tanke om at jeg ikke skal teste så masse denne måneden. Jeg blir jo bare stresset og lei meg av det. Mannen og jeg har "avtalt" at vi skal ha sex annenhver dag, og så bare se hvordan det går. Vi har det veldig fint sammen om dagen, jeg føler meg litt ekstra forelska, og det er stas. :rødme: Endret 3. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. november 2009 #1124 Del Skrevet 3. november 2009 Så godt å høre at du har det kjempegodt om dagen, Cypress - og det og være litt ekstra forelska om dagen, er jo bare koslig Heier for at spiren skal sitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 #1125 Del Skrevet 3. november 2009 Go Sædcellene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. november 2009 #1126 Del Skrevet 3. november 2009 Det er sikkert ikke dumt å ikke stresse så mye med testing og måling og det hele. Kanskje det rett og slett blir bedre da også? Veldig godt å høre at du har det bra om dagen, måtte det fortsette lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. november 2009 #1127 Del Skrevet 3. november 2009 Godt å høre at du har det bra om dagen, ikke noe er bedre enn det Og ja, prøv å ta det som det kommer med prøvingen, kos dere med hverandre og ikke ta masse tester....tro meg, det blir bare stress og tunge stunder..krysser fingrene for at det kommer en liten spire hos deg snart og for at sædcellene gjør jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. november 2009 #1128 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg lovte deg en oppdatering angående Burts Bees og her kommer den Fikk head to toe starter kit i posten i dag. Hele postkassen duftet som himmelen da jeg åpnet. Sprang hjem og åpnet pakken min. Det dufter i allefall rent og naturlig (sitron og banan og litt pepperminte) Håndkremen trekker raskt inn og man blir myk og god med en gang, uten å bli klam på hendene (som jeg ofte føler at jeg blir av håndkrem) Alt dufter rent og naturlig, badeoljen og massasjeoljen skal jeg teste i kveld Lipbalmen gjør leppene myke med en gang og dufter svakt honning Flere rapporter kommer senere Endret 3. november 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 #1129 Del Skrevet 3. november 2009 Er det litt som BodyShop greier eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. november 2009 #1130 Del Skrevet 3. november 2009 Både ja og nei, tror jeg.. Burts Bees er organiske produkter uten tilsettningsstoffer.. Greia er vel at de skal være helt rene, og ikke være testet på dyr.. De dufter mer rent enn Bodyshop.. Syns produktene til bodyshop forandret seg etter at L'oreal ble eiere der.. Men jeg liker Burt sine bier jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. november 2009 #1131 Del Skrevet 3. november 2009 Kanskje jeg også skulle sjekke ut burt's bees Ellers var det veldig koselig å lese at du har det så bra, cypress! Håper det fortsetter slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. november 2009 #1132 Del Skrevet 3. november 2009 Høres bra ut å bare ta det med ro, ha seg i halmen og generelt være forelska!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. november 2009 #1133 Del Skrevet 4. november 2009 Da er bodylotion og badeoljen testet Og jeg kan trykt anbefale de, dufter herlig og blir myk og god. Bare vær forsiktig med kremen for sprukne fingre som inneholder banan og bivoks kan virke som man har duppet fingrene i en bøtte med stearin, så det blir litt ekkelt og klamt.. Fotkremen med pepperminte var helt herlig - føttene mine følte seg friske og duftet herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1134 Del Skrevet 4. november 2009 Agnethe: Takk for din anmeldelse av Burt Bees!! Fikk veldig lyst til å bestille det nå! Kanskje det er fine venninne-julegaver også? Og til alle dere andre: Takk for koselige hilsener, og ikke minst heiing på sædcellene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2009 #1135 Del Skrevet 4. november 2009 Koselig å lese at dere har det så fint. Tror det er lurt å ikke stresse så mye. Jeg videre på en mini-cypress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. november 2009 #1136 Del Skrevet 4. november 2009 Bare hyggelig - Det kommer i allefall til å ligge under treet til mine venninner på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2009 #1137 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) ååh, jeg fikk så lyst til å prøve de produktene! Sjekket litt på Ebay, skal se mer når jeg får neste lønning, da kommer jeg til å kjøpe Jeg vil også heie! Ha en fin kveld Endret 4. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1138 Del Skrevet 4. november 2009 I dag har jeg lagt en lur plan for hvordan jeg kan få ordnet 4 ting i en smekk: 1. vise mannen hvor glad jeg er i han :rødme: 2. feire 6 mnd bryllupsdag (som er 23. november) 3. feire at jeg etter all sannsynlighet får advokatbevilling i desember 4. gjøre noe jeg selv har hatt lyst til i mange år, men aldri tatt meg råd til Innholdet i planen er at jeg 12. desember har bestilt bord til oss på Bagatelle. Det koster sikkert skjorta, men jeg skal spare litt pluss at det jo er halv skatt i desember. (Satser i grunn også litt på en liten lønnsforhøyelse når bevillingen dras i land.. ) Dette skal være en overraskelse for mannen, jeg har bare sagt at han må holde av dagen fordi jeg skal ta han med ut, og at han må ta på slips. Håper han blir glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2009 #1139 Del Skrevet 4. november 2009 Ooh, det var planen sin det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1140 Del Skrevet 4. november 2009 Ooh, det var planen sin det! Ja, var det ikke det a?? Syns det var en lur idé selv og, siden jeg får masse glede av det selv og.. (Håper bare bittelitt at jeg kan drikke vin da.. Men på den annen side håper jeg ikke at jeg kan drikke vin da... Vanskelig dilemma det der gitt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg