Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2009 #1101 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så bra denne dagen er bedre enn den forrige!! Skjønner godt tankene kommer, godt kroppen ihvertfall fant ut at den skulle bidra litt til humøret! Og tusen takk for pakkepost! Jeg har ikke fått prøvd den ennå, satser på til helga! Ha en fin kveld cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. oktober 2009 #1102 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vafler var en fin overraskelse. Er det ikke litt typisk at mensen kom rett etter du hadde hatt alle de dystre tankene? Det er ikke noe særlig når man får et sånt vell av tanker, og de har jo en tendens til å samle seg opp, men nå er jo heldigvis humøret ditt bedre og verden lysere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #1103 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så bra denne dagen er bedre enn den forrige!! Skjønner godt tankene kommer, godt kroppen ihvertfall fant ut at den skulle bidra litt til humøret! Og tusen takk for pakkepost! Jeg har ikke fått prøvd den ennå, satser på til helga! Ha en fin kveld cypress! Væsjågo!! Håper du får det til og blir fin da!! Regner med du ikke gikk glipp av min vedlagte post-it med krav om bilder?? Vafler var en fin overraskelse. Er det ikke litt typisk at mensen kom rett etter du hadde hatt alle de dystre tankene? Det er ikke noe særlig når man får et sånt vell av tanker, og de har jo en tendens til å samle seg opp, men nå er jo heldigvis humøret ditt bedre og verden lysere. Ja, det er jammen typisk!! Kanskje mensen var litt med og bidro til det dårlige humøret også? Jeg pleier egentlig ikke være så veldig hormonell i de tider, men nå var jo forsåvid dette den første mensen jeg har hatt på kanskje 10 år som faktisk betydde at jeg har hatt eggløsning da, og ikke bare en "fake" blødning pga p-piller. Så det kan jo hende kroppen reagerer litt annerledes? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. oktober 2009 #1104 Del Skrevet 28. oktober 2009 men nå var jo forsåvid dette den første mensen jeg har hatt på kanskje 10 år som faktisk betydde at jeg har hatt eggløsning da, og ikke bare en "fake" blødning pga p-piller. Så det kan jo hende kroppen reagerer litt annerledes? :klø: Er det slik at man garantert har hatt eggløsning når man får mensen? :klø: Eller kan man få mens uten at eggløsning likevel har funnet sted? Briljerer med min uvitenhet Skremmende hvor dårlig jeg egentlig kjenner til VITALE ting med min egen kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #1105 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå koser jeg meg!!! Jeg er alene hjemme, fordi mannen er ute med sin elskde veteranbil. . Jeg har vært flink og vasket kjøkkenet, ryddet på soverommet og redd opp sengen, satt på en vask og ryddet og vasket på badet. Og nå sitter jeg og skriver takkekort (jada jada, jeg var at det er 5 mnd siden bryllupet... ). Jeg har tent masse stearinlys i stuen, og det er riktig så hyggelig. Jeg vet at mannen syns jeg er litt dårlig på å rydde innimellom, så nå har jeg bestemt meg for å prøve å skjerpe meg på det. Jeg syns jo også det er hyggelig å ha det fint rundt seg, men det har bare aldri betydd riktig så mye for meg. Men hvis det gjør han glad, så skal jeg prøve å gjøre en innsats. (Eventuelt så er det to av venninne mine nå som bruker samme vaskedame, og jeg vurderer sterkt å ta henne på en test-drive selv... Tipper det ville kostet meg 250 kr pr gang. Det syns jeg så innmari det er verd...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #1106 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det slik at man garantert har hatt eggløsning når man får mensen? :klø: Eller kan man få mens uten at eggløsning likevel har funnet sted? Briljerer med min uvitenhet Skremmende hvor dårlig jeg egentlig kjenner til VITALE ting med min egen kropp Nå er jeg IKKE lege eller noe annet i nærheten, så dette har jeg i grunn dårlig peiling på selv.. Men jeg inbilte meg at mensen liksom er for å kvitte seg med det egget som ikke er blitt befruktet? :klø: Så jeg tror det betyr det ja?? Bortsett fra borfallsblødninger da, som man får når man har sluttet på p-pillen, så vidt jeg har skjønt. Innser at jeg burde fulgt bedre med i biologien, eventuelt leste Kjære Nina/Oss i mellom-spalten i Starlet litt nøyere.. (Hvis noen husker den da.. All min kunnskap om utflod har jeg derfra.. Det var det spørsmål om i nesten hvert eneste blad.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. oktober 2009 #1107 Del Skrevet 29. oktober 2009 Væsjågo!! Håper du får det til og blir fin da!! Regner med du ikke gikk glipp av min vedlagte post-it med krav om bilder?? Neida, den gikk ikke upåaktet hen! Og goodness, Oss i mellom har jeg ikke tenkt på på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 29. oktober 2009 I dag skal jeg på Mamma Mia! Det ble litt bråbestemt, fordi tanten min plutselig hadde noen biletter til overs, så fikk jeg telefon i går om jeg og mannen ville ha billetter. Og jeg har hatt lyst til å se showet lenge og gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. oktober 2009 #1109 Del Skrevet 29. oktober 2009 høres ut som du har en fiiin kveld i vente kose dere masse og så gleder jeg meg til å høre referat om hvordan showet var masse til deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2009 #1110 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan du sende vaskedama hit og? Kos dere på Mama Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. oktober 2009 #1111 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Ååå så moro med Mamma Mia-show!!! Kos deg masse!! ...jeg ville ikke tvilt et minutt på å teste ut vaskedama, jeg hater å vaske... Endret 29. oktober 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1112 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå fikk jeg ENDELIG svar på den siste blodprøven!! Progesteronverdiene økte fra 12 på den første prøven til 29 på den andre, og det tror jeg betyr at jeg har hatt EL. Jeg snakket bare med en sekretær som hadde like liten peiling som meg, så jeg ba legen ringe meg. Så får vi se da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. oktober 2009 #1113 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så spennende!!! :popcorn: Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1114 Del Skrevet 29. oktober 2009 Snille legen ringte tilbake allerede! (Liker han godt, det er bra!) Han sa at jeg har hatt EL, og kan nå ta en pause fra Pergotimen, fordi pillene gjerne virker i måneden etter kuren også. Så nå er det bare å på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. oktober 2009 #1115 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 29. oktober 2009 #1116 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. oktober 2009 #1117 Del Skrevet 29. oktober 2009 Innser at jeg burde fulgt bedre med i biologien, eventuelt leste Kjære Nina/Oss i mellom-spalten i Starlet litt nøyere.. (Hvis noen husker den da.. All min kunnskap om utflod har jeg derfra.. Det var det spørsmål om i nesten hvert eneste blad.) Husker godt Oss i mellom ja - uten den hadde jeg om mulig vært enda mindre opplyst Snille legen ringte tilbake allerede! (Liker han godt, det er bra!) Han sa at jeg har hatt EL, og kan nå ta en pause fra Pergotimen, fordi pillene gjerne virker i måneden etter kuren også. Så nå er det bare å på! Så bra Da blir det ekstra spennende neste periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. oktober 2009 #1118 Del Skrevet 30. oktober 2009 Håper du koset deg med dronningen og kronprinsessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1119 Del Skrevet 30. oktober 2009 Håper du koset deg med dronningen og kronprinsessen Ja, det har vi vet du!! Vi satt 5 rader bak dem, så jeg føler vi fikk nærkontakt med de kongelige i går. Det var veldig høytidelig, alle måtte reise seg når de kom inn og gikk ut. Litt moro da. Og showet var også veldig bra!! Snart helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. oktober 2009 #1120 Del Skrevet 30. oktober 2009 Spennende Men så bra at showet levde opp til forventningene! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg