Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Hei cypress!

Innom for å ønske deg en god påske! :kaklehone: Og for å si fra at om du ikke har planer 01.05, så må du sette av kvelden!! :lur:

Masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, og god påske! _Only_at_Easter__by_Wooded_Wolf.gif:klem:

Takk takk! :klemmer:

:vinke:

Titter innom en liten tur for og se om du har det bra :)

Planer for påsken da? Uansett då må dere ha en riktig så god påske :kaklehone:

:klemmer:

Jeg har det bra ja!! Vi har akkurat kommet hjem fra en to-dagerstur på Kvitfjell. i fikk stått litt på slalom og kost oss med god mat og spill og det som hører påsken til. Resten av påsken skal vi være i Oslo. Koselig det og!!

God påske, cypress. :klemmer:

Takk det samme til deg!!

Hei cypress!

Innom for å ønske deg en god påske! :kaklehone: Og for å si fra at om du ikke har planer 01.05, så må du sette av kvelden!! :lur:

Masse :klemmer:

Ååå, hva skjer den 1.?? Nå ble jeg nysgjerrig.. Tror ikke jeg har planer da. Ikke som jeg husker nå uten å ha sjekket boka i hvert fall. :)

:klemmer: til alle som er innom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cypress, du har vel ikke tilfeldigvis en time-halvannen ledig på programmet tirsdag ettermiddag?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Cypress, du har vel ikke tilfeldigvis en time-halvannen ledig på programmet tirsdag ettermiddag?? :nigo:

Mazilla: Jeg har budsjettert med mandag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! :) Boka mi blir neglisjert om dagen.. Føler liksom ikke det skjer noe særlig som er verdt å skrive om.. Jeg er inne og leser en del i dere andres bøker, men gidder liksom aldri skrive noe selv. Men jeg kommer nok sterkere tilbake når tiden er moden for det. :jepp:

Og hvis noen skulle lure - jeg går fortsatt og venter på mensen jeg. Dustekropp. Måtte telle etter nå for å se hvilken dag det er. Og det er dag 97. Crap. :klaske:

Må ringe legen i morgen! Kom på nå at vi ikke har hørt noe om resultatene til mannen heller! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da rart at dere ikke hadde hørt noe... i en sånn sak/utredning burde man jo fått svar uansett hva resultatet er.

Dag 97 ja.... kjenner til den, på en måte litt deilig og... men ikke når man prøver å få til et lite mirakel

:rope: Komme da tanta!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. Dag 97! :dåne:

Får håpe at grunnen til at dere ikke har hørt noe fra legen om mannen er at alt er i den skjønneste orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Her er jeg! :vinke:

Kikker innom innimellom altså, har bare ikke så mye på hjertet... :sjenert:

Men når du nevner det My, nei, vi har faktisk fortsatt ikke fått resultatene fra mannens svømmeprøve. Han har ringt flere ganger til legen som ga henvisningen, men ikke fått tak i han. Legen har byttet kontor i mellomtiden, så det kan jo hende det er derfor det har tatt så himla lang tid. Men det er ganske dårlig uansett syns jeg!!! Så i morgen vet jeg at legen har telefontid, så da skal jeg ringe han og maaaase!!

Jeg skal samtidig spørre han om jeg kan slippe å vente på mensen lenger, og bare ta en Pergo-kur. Det står nemlig i pakningsvedlegget at dersom man ikke har blødning kan man bare ta pillene når som helst. Men jeg skal høre med han om det er måten å gjøre det på først, eller om jeg må komme til han og ta en prat. Det kan jo virke som pillene ikke funker lenger?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, telefontid sa du? Lurer på om vi bruker samme gynekolog - jeg skulle gjerne ha spurt han om noe jeg og - spørs om jeg får prøve å ringe han i morgen da kanskje :sjenert:

(Hvis det er den samme så har jeg heller ikke fått tak i han i forbindelse med flyttingen - helt håpløst :filer:)

Synes det er på høy tid at dere får prøvesvar og at du får noe hjelp igjen også! :jepp: Stå på krava ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ringte jeg legen og spurte om jeg kan ta en ny runde Pergo. Han sa han ville sende meg en resept på Priomolut i posten, så jeg skal få en blødning først. OG så skal jeg få et blodprøveskjema så jeg skal inn og sjekke etterpå om jeg faktisk har hatt EL. Jeg må bare time det sånn at jeg ikke er på ferie den dagen jeg skal inn til blodprøvetaking da.

Så nå er jeg snart i gang igjen!! :hoppe:

Mannen klarte ikke få ut fingern og ringe og spørre om prøveresultatene sine da.. :roll: Så der vet vi fortsatt ikke noe.

De siste ukene har jeg tatt kapsler med nattlysolje for å se om det kan forbedre huden min litt. Jeg kan ikke si jeg ser noen voldsom forskjell, men en annen ting som er blitt mye bedre er neglene mine! Wow, de er blitt så sterke og lange som jeg aldri har hatt før! Så det er jeg skikkelig fornøyd med! Tidligere har alltid neglene mine fliset seg opp på sidene, og jeg har vært fæl til å pille på dem. Men nå gjør de ikke det lenger, og de bare vokser og vokser. I love it! :nigo:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nattlysolje ja.... :sjenert: Jeg prøvde det i en periode for noen år siden jeg også, men det var ikke helt min greie. Jeg tåler tydeligvis heller ikke naturpreparater som tuller med hormonene mine, holdt på å knuse et glass med sylteagurk i blindt raseri fordi lokket ikke ville av.... Du vil ikke vite hvordan jeg ble på mine 9 måneder med p-piller.... :flau:

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...