Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Levert oppsigelsen ja :nigo: ikke dårlig... kan ikke skjønne hvorfor sjefen din oppførte seg som et spørsmålstegn.. han måtte jo skjønne at den kom liksom...

Ta dem i dag!!!! Svindlere, luringer og feige folk.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! At jeg ikke har sett denne dagboken før da? Jeg fulgte deg litt i bryllupsdagboken- kom inn på slutten- men dette har jeg ikke fått med meg. Håper det gikk bra i retten i dag! Og gratulerer med levert oppsigelse ... Og så håper jeg veldig at spiren sitter snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje halsvondt er det nye graviditetssymptomet? :fnise:

:ler: Det hadde vært noe det!

Godt å levere oppsigelsen kan jeg tenke meg, virka sånn hvertfall ;)

Lykke til imorgen!! Og lykke til med halsen! :klem:

Har selv vært forkjøla i over en uke nå.. Pleier aldri det :forvirret:

Takk!! Det gikk bra med halsen heldigvis, jeg føler meg bedre i dag enn jeg har gjort på mange dager, så det var flaks! God bedring til deg og!!!

:klemmer:

:klemmer: tilbake!!

Masse lykke til i retten idag, you go get em girl! :duskedame:

I did, I did!! (Kanskje da. Det får vi se når dommen kommer neste uke... )

:hoppe: for levert oppsigelse.

Lykke til i retten i dag!

:klem:

:klemmer: Takk!!

Lykke til om 22 minutter. Skal tenke på deg. :klemmer:

:opplyser: Vi begynte kl 9! Men takk allikevel! ;)

:hoppe: for levert oppsigelse!!!

Lykke til i retten idag :klem:

JA, endelig er den levert!! Digg!!!

Takk!

Levert oppsigelsen ja :nigo: ikke dårlig... kan ikke skjønne hvorfor sjefen din oppførte seg som et spørsmålstegn.. han måtte jo skjønne at den kom liksom...

Ta dem i dag!!!! Svindlere, luringer og feige folk.. hehe

Nei, han ble rett og slett kjempeoverrasket! Nå som vi har så mye på gang og masse bra saker og sånn liksom.. Bla bla... Jada, det har tilfeldigvis ikke vært så ille å jobbe der de siste månedene, men jeg vet jo hvordan de er, hvis plutselig det skulle bli litt lite saker igjen, vet jeg jo hvem som får "skylden" for det! Nei, det der orker jeg ikke mer!

Hei! At jeg ikke har sett denne dagboken før da? Jeg fulgte deg litt i bryllupsdagboken- kom inn på slutten- men dette har jeg ikke fått med meg. Håper det gikk bra i retten i dag! Og gratulerer med levert oppsigelse ... Og så håper jeg veldig at spiren sitter snart. :klemmer:

Hei!! Ja, deg husker jeg selvfølgelig!!! Hyggelig at du er innom! Nå må jeg inn i boken din igjen og, og se hvordan det går med deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lenge siden jeg har vært nå! Sorry at jeg har vært så dårlig på å gi lyd fra meg her, har fulgt litt med innimellom, men er midt i en eksamensperiode med 4 eksamener, så da må KG nedprioriteres :( Hehe... Lykke til i retten i morgen (i dag)! :klemmer: Det går nok kjempefint! :)

Jeg skal ha eksamen i skatterett i morgen (i dag) og onsdag. Føler meg så godt forberedt som jeg kan bli, så får bare krysse fingrene for at det går bra.

Har du fått ny jobb? Gratulerer så mye i såfall :hoppe::danse::klemmer: Må være digg å kunne slutte på teite-jobben! :)

Krysser fingrene for at du er gravid likevel jeg, selv om det kanskje ikke passer optimalt med ny jobb, dere har jo ventet en stund nå! :klem:

Hei! Jeg vet alt om hvordan man må prioritere å lese, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er innom så ofte!!! Håper eksamen i dag gikk bra! Jeg har følelsen av at du er en flinking (litt fordi du liker skatt og revisjon tror jeg, jeg inbiller meg at man må være litt skarp for å like det ;) )!!

Jeg har fått ny jobb ja! Med av det samme i et annet firma bare. Men jeg tror det kan bli veldig bra!!

Jeg også syns ikke det hadde gjort noe om det kom en baby snart altså. Når jeg tenker meg om begynner det jo å bli en god stund siden jeg sluttet på pilla, det var jo i mai allerede! Så selv om jeg vel bare har hatt to eggløsninger, begynner det jo å bli noen måneder prøving!

Nå skal jeg spise sushi!! :sikle:

Håper alle har en bra kveld!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp for meg å gi faen denne syklusen, Cypress :hoppe::lur: Kanskje det har hjulpet for deg også? Skal du teste snart?

Gratulerer så mye med ny jobb :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp for meg å gi faen denne syklusen, Cypress :hoppe::lur: Kanskje det har hjulpet for deg også? Skal du teste snart?

Gratulerer så mye med ny jobb :hoppe:

:hakeslepp: OI, er det sant!!??!!?? Så fantastsik!!!! Nå fikk jeg helt gåsehud!! Så utrolig bra!!!!! Kommer inn i boken din og feirer litt også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Vi begynte kl 9! Men takk allikevel! ;)

oobs. Jaja. Noen måtte jo tenke på deg klokka ti også. Jeg tok på meg den oppgaven. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store My: takk, det var fint at du tok den jobben! Du er så søt!! :klemmer:

eleit: Takk!! Jeg er veldig happy med det!! :hoppe:

Jeg tok forresten en test i dag morges, og den var negativ... OG i formiddag har jeg hatt sånne murringer jeg pleier å få den dagen jeg får mensen. Så jeg tipper den kommer i løpet av dagen. :sukk:

Da er det bare å gå på apoteket og hente ny dose Pergotime, og prøve igjen!! PP3, here we come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. rare greier.. fortsatt ingen mens, og murringene har gått over. Sånn pleier det ikke være. Så formelt sett kan vi ikke avskrive PP2 riktig enda, selv om jeg vel ikke har så store forhåpninger... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja..... murringer er det jo i starten av en graviditet også... meeeen... som du selv sier.... at du ikke har så store forhåpninger.. vi får vel alle vente spent i spenning :popcorn: Tanta eller spire.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: :popcorn: Spennende!

Jeg hadde murringer, og litt blod. Testen min var negativ helt til 3 dager over IKM. Men jeg er :gravid:

Xer alt jeg kan for deg nå, Cypress :klem: Og kaster et tonn med babystøv på deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ruller meg i det babystøvet jeg kan! :pasha::pasha:

Her er det nemlig ingen endring, testen i morges viste negativt, men mensen uteblir fortsatt... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...