Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miso: :kyss::klemmer:

Nå har jeg vært og signert ny arbeidskontrakt!!! :strix: Jeg fikk være med en runde rundt på den nye jobben og fikk hilst på de som var der, og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk! Så det er :tommelopp: !! Daglig leder sa også at det ikke hadde vært en vanskelig avgjørelse da de valgte å gi meg tilbudet fremfor noen annen! :juhu: <--hadde passet her.

Den nye jobben er mye det samme som den gamle, i at advokatfirma på omtrent samme størrelse og med like høy andel menn. Jeg tror allikevel forskjellen er stor. Det nye firmaet har betydelig bedre rykte i bransjen, og har dyktige folk!! Jeg tror jeg kan lære masse masse der!! Og jeg har inntrykk av at de ikke er sånn som knusler på unødvendige ting der sånn som de holder på her, sånn på typ innkjøp av nødvendig utstryr og sånt. Sweet!

Så her er det happy days!! :strix:

Ps. pittelitt kjipern for dem hvis det skulle vise seg at det er bolle i ovnen nå, men pytt sann. Tanken om at det er en teoretisk mulighet må jo ha streifet dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempespennende det høres ut til å bli med ny jobb :jepp:

Tipper oppsigelsestiden din blir ekstra lang nå stakkars :fnise:

Men den som venter på noe godt venter ei forgjeves :tommelopp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen::helen: :helen:

Hvorfor kjenner jeg litt sånn stikkinger nedi "eggløsningsområdet" nå??? Er syklusen min blitt enda lenger?? :klø: I så fall viser tickeren min ca en uke feil... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan jo håpe at det er en spire som fester seg :Nikke:

Jeg hadde stikkinger iallefall.. :sjenert:

På begge sider eller?? Sist jeg tror jeg hadde eggløsning var det bare på den ene siden, men i dag har jeg hatt på begge!??! :klø: Rare kroppen... Passer det tidsmessig at spiren fester seg ca en uke etter EL da? Jeg kan ikke dette jeg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg pakken min fra H&M med Jimmy Choo-varene. Jeg hadde jo håpet at noe ikke var fint eller passet, sånn at det ikke skulle bli jo inni hel*"¤#%¤s dyrt, men neeeeei da. ALT var kjempefint!! Bye bye *alt for mange penger*.... :vinke:

Men jeg blir :sexy: da.. Høye skinnstøvletter og greier. De var de jeg var aller mest fornøyd med. Hot hot! Går med de inne nå til og med! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk både her og der ja :Nikke: Det tar noen dager før det fester seg ja :Nikke:

N¨skal jeg jo ikke få opp forhåpningene dine da, men.. :sjenert: Det var sånn hos meg iallefall :)

Jeg husker jeg tenkte på akkurat det... at det var så merkelig... jeg trodde kansje det var eggløsningen som kom siden jeg ikke viste at syklusen min hadde stabilisert seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så supert at alt virker så bra med den nye jobben! :strix:

"Synd" at alt fra Jimmy Choo var så fint da. :fnise: Du kan jo tenke på det som en belønning til deg selv fordi du har fått ny, fin jobb. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også masse stikninger før forventet IKM, noe jeg aldri har opplevd tidligere. Det viste seg jo at jeg var gravid. :)

Gratulera så masse med signering av jobbkontrakt, håper du vil trives på din nye arbeidsplass. :duskedame:

Knehøye støvletter ja, det er hot tamale!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for ny arbeidkontrakt på et supert sted :hoppe:

også var det jo utrolig "synd" at alt fra H&M passet da... :fnise: Du blir iallefall :sexy:

Hmmm, stikninger kan bety både det ene og andre... jeg hadde innimellom stikninger når jeg ventet mensen, og den mnd jeg ble gravid hadde jeg ikke stikninger da egget antakeligvis festet seg. Stikningene og murringene begynte mye senere..sånn etter 6 uker ca :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. da får jeg se an disse stikkingene.. De kommer og går litt fortsatt, og innimellom kjennes det som mensmurring. Rart.

Jeg har bestilt to stk CB digital fra ebay nå. Kjekt å ha i hus! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tickeren sier forresten 5 dager til testing. Det vil si tirsdag. Det er HELT uaktuelt at jeg testen den dagen før jeg går på jobb, for da skal nemlig i retten, og trenger å konse på det jeg skal gjøre. Et negativt svar kan jeg fint leve med, men IKKE et positivt! Da hadde jeg ikke klart å gjøre noe som helst!! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm.. da får jeg se an disse stikkingene.. De kommer og går litt fortsatt, og innimellom kjennes det som mensmurring. Rart.

Jeg har bestilt to stk CB digital fra ebay nå. Kjekt å ha i hus! :nigo:

Når du har slike stikninger skulle du ha brukt FertilityFriend - da kunne du sjekket om du fant et mønster på slikt i sykluser fremover :Nikke:

Men nå skal du vel strengt tatt ikke gjennom flere sykluser enn denne da :fnise:

Tickeren sier forresten 5 dager til testing. Det vil si tirsdag. Det er HELT uaktuelt at jeg testen den dagen før jeg går på jobb, for da skal nemlig i retten, og trenger å konse på det jeg skal gjøre. Et negativt svar kan jeg fint leve med, men IKKE et positivt! Da hadde jeg ikke klart å gjøre noe som helst!! :haar:

:ler:

Hadde fått mye gratis motparten i den saken i såfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing snart. :hoppe: Men skjønner at du vil vente til etter du har vært i retten. Kan jo være lurt å ikke ha hodet fullt av andre tanker der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også masse mensmurringer sammen med stikningene og som sagt tidligere så pleier jeg aldri å ha mensmurringer utenom dagen før eller samme dag som jeg får mensen. Uansett spennende dette her. :) Jeg ville også ha ventet med å ta testen til etter oppdrag i retten. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...