Minttu Skrevet 20. november 2009 #1281 Del Skrevet 20. november 2009 Gratulerer med jobb!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #1282 Del Skrevet 21. november 2009 Gratulerer så masse med ny jobb Cypress Så spennende! Får håpe den gamle arbeidsgiveren er snill og lar deg slippe litt før Ha en fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2009 #1283 Del Skrevet 21. november 2009 Skulle bare mangle om han ikke slapp deg før.. sånn som han har oppført seg... Ha en flott lørdag vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1284 Del Skrevet 21. november 2009 Nå føler jeg meg så flink! Jeg har vært på trening - på en lørdag! Det skjer egentlig aldri.. Men jeg lurer litt på hva jeg skal ta meg til i kveld. Mannen er på reunion og skal sove uti bushen. Og de venninnene jeg har snakket med hittil har andre planer. Lurer litt på om jeg skal handle inn til å bake litt julebakst. Og leie en video og bare kose meg alene. Kan bli koselig det da!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. november 2009 #1285 Del Skrevet 21. november 2009 Julebakstbaking og en film hørtes koslig ut Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. november 2009 #1286 Del Skrevet 21. november 2009 Nå føler jeg meg så flink! Jeg har vært på trening - på en lørdag! Det skjer egentlig aldri.. Men jeg lurer litt på hva jeg skal ta meg til i kveld. Mannen er på reunion og skal sove uti bushen. Og de venninnene jeg har snakket med hittil har andre planer. Lurer litt på om jeg skal handle inn til å bake litt julebakst. Og leie en video og bare kose meg alene. Kan bli koselig det da!?! Hørtes kjempekoselig ut med alene-kveld med julebakst og video da Godt med litt ro og fred i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. november 2009 #1287 Del Skrevet 21. november 2009 Jobb! Hurra!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1288 Del Skrevet 21. november 2009 Biffmiddag med en venninne! Og så har jeg handlet inn masse ingredienser til å bake i morgen! Det blir koselig tror jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 21. november 2009 #1289 Del Skrevet 21. november 2009 Har sagt det inne hos meg, men vikl si det enda en gang: Gratulerer med ny jobb. Endelig! Regner med at du koser deg med biffmiddagen og venneinne- Og julebakst allerede..? :klø: Ja, da blir du vel ferdig til jul i hvert fall. Personlig liker jeg ikke jul før desember begynner, men selv jeg har faktisk kjøpt en julegave allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1290 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Haha, venninneskravel ble visst til en tur ut, så jeg har akkurat ramlet inn døren nå. Litt pussa, men det er lov!! Julebakst i november syns jeg må være greit, i hvert fall nå på slutten! Det er så mye som skjer i desember, så jeg vet ikke når jeg skal få rukket det ellers... Men det er mulig at jeg baker noe helt annet i morgen altså. Jeg kjøpte bare inn masse standardingredienser som er kjekt å ha i hus uansett. Har litt lyst på kake NÅ jeg... Men DET går ikke!! Det er ikke lurt å bake i fylla!! Men potetgull....? Endret 22. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1291 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg er forresten litt trist for at Ansjoni ikke er her på KG lenger jeg.. Endret 22. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2009 #1292 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er forresten litt trist for at Ansjoni ikke er her på KG lenger jeg.. Og jeg har jo gått glipp av hele avskjeden!! Hva har egentlig skjedd?? Håper formen er bra i dag forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2009 #1293 Del Skrevet 22. november 2009 Håper ikke konsekvensene av venninnekvelden sitter for hardt i i dag! Det er jo gjerne når det ikke er planlagt det blir gøyest å dra ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. november 2009 #1294 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er forresten litt trist for at Ansjoni ikke er her på KG lenger jeg.. Ja, hvor har Ansjoni egentlig tatt veien? :klø: Er da ikke mange dagene siden hun var her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1295 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Formen har vel kanskje vært bedre ja... Men nå har jeg en unnskyldning til å ligge på sofaen hele dagen og bare sløve'n. Deeeilig!! *** Ansjoni skrev i boken sin at hun hadde tenkt lenge at hun skulle gi seg på KG når hun kom til 10.000 innlegg, og det gjorde hun jammen. Hun fikk ikke så mye ut av å være her lenger. Så nå har hun slettet profilen sin. Men hun sa at det ikke var farvel, men på gjensyn! Endret 22. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #1296 Del Skrevet 22. november 2009 Veldig trist at Ansjoni ikke er her ja, men vi får håpe at det kun er en pause og at hun kommer tilbake en gang Håper du har hatt en fin helg Cypress! Julebakst er helt klart lov å begynne på nå, det er jo tross alt bare en drøy uke til 1 desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. november 2009 #1297 Del Skrevet 23. november 2009 Høres ut som om du har hatt en gøyal helg med bytur and whatnot. Ble det noe julebakst igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1298 Del Skrevet 23. november 2009 Det ble ingen baking nei... Var nok litt for sliten til det... Men nå har jeg i hvert fall det jeg trenger for å sette i gang, så bare formen holder nå, så skal det nok bli kakaer snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. november 2009 #1299 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg vil ha kake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. november 2009 #1300 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg vil ha kake.. Me to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg