Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

..men han skrev at de skal ta vare på CVen min til det åpner seg en stilling uten krav om bevilling da, så det er jo positivt. Og så skrev han at jeg hadde gjort et "svært positivt" inntrykk. :nigo: Hyggelig å høre da!

Så bra! :jepp: Kos deg masse i kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for i går, dere! Var hyggelig å møte dere, selv om jeg er litt sjenert :sjenert:

Ønsker deg en god helg, Cypress :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går, dere! Var hyggelig å møte dere, selv om jeg er litt sjenert :sjenert:

Ønsker deg en god helg, Cypress :klem:

Det gjør da ingenting å være litt sjenert i starten. Vi får bare treffes flere ganger, så er jeg sikker på at det går seg til! :) Veldig koselig å møte deg i hver fall!!

:vinke:

Hvordan går det her da? Hatt en fin helg? Var det bra stand-up?

:klemmer:

Her går det bra vettu! Standup var moro ja!! Ellers er det ikke så mye som skjer, så har ikke vært så aktiv her de siste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg testresultatene fra legen som jeg skal ha med til gynekologen. Jeg skjønner ikke så mye av dem, bortsett fra at fem av de tingene som ble testet er utenfor referanseområdet.. Og deriblandt - ikke overraskende - testosteron. Det står at referanseområde er 0,7-2,8, og jeg har 4,6. Hva dette betyr håper jeg å få svar på hos gyno'n. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gynekologtimen er ikke før 15. september dessverre.. Og jeg har fortsatt ikke fått mensen, i tilfelle noen lurte. :fnise:

Ja, i dag er det intervjutid - igjen!! Begynner å bli litt lei av det altså... :sukk: Men jeg skal ikke la det gå ut over intervjuet, jeg skal være positiv og interessant! :jepp::)

Så damer, flett i vei kl 15 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg skal flette!! :jepp:

Kjempemasse lykke til cypress! :duskedame:

Er helt sikker på at du er positiv og interssant når intervjuet først kommer, men skjønner godt at det er kjipt å skulle ha enda en ventetid! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet i morges og omtrent det første jeg tenkte på var at i dag skulle jeg flette håret.. ikke vet jeg hvorfor, men nå ser jeg jo det :fnise:

Lykke til i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv vært på intervju i dag, følte at det gikk ganske så greit. Håper det gjør det for deg og.

Kryss kryss fr deg i dag! :) Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å krysser og fletter alle veier her! Og er veldig spent på hvordan det gikk.. Er liksom litt sent å si lykke til, for jeg regner med du er i ilden nå! Håper det går SUPERT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...