Minttu Skrevet 19. august 2009 #601 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor er det da? Skal jeg bli med må det bli no samkjøring, eller hva det heter.. Jeg har hverken lappen eller bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #602 Del Skrevet 19. august 2009 Vet du ikke hvor saltfjellet er? Omtrent midt i landet... litt lengre nord enn akkurat midt i... er der polarsirkelen går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. august 2009 #603 Del Skrevet 19. august 2009 Hyttetur! Til et sted hvor alle har like lang vei, slik at alle egentlig må være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #604 Del Skrevet 19. august 2009 Før trodde jeg at Oslo var mot nord, "fordi vi kjører jo den veien når vi skal mot Oslo..og det er liksom oppover".. Da fikk jeg beskjed om å finne norgeskartet.. Såe, google is my friend Å nei jøss i værn, er det så langt oppi? Da må de som skal kjøre kjøre langt, om det ikke er andre muligheter å komme seg dit på Ja, jeg er egentlig blond skal dere vite.. Det er fin unnskyldning til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. august 2009 #605 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har ikke lappen ennå, men hvis vi venter til etter jul så har jeg den forhåpentligvis! Men Dinedama kan kjøre, det har jeg nemlig lest på facebook! Eller så kan vi leie en bussjåfør med buss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #606 Del Skrevet 19. august 2009 Jammen bor ikke hun langt til helsikke oppi der a? Får ta det i januar vettu, kan jeg sitte på med deg Så kan vi gå på ski! haha Jeg tror det blir litt dyrt for buss :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #607 Del Skrevet 19. august 2009 Kan jeg kjøre? :klø: Joda jeg kan kjøre Litt for fort også til tider.. Det blir dyrt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #608 Del Skrevet 19. august 2009 Kan jeg kjøre? :klø: Joda jeg kan kjøre Litt for fort også til tider.. Det blir dyrt det.. Kg jenter på rånetur Jeg vet ikke hvor mye det koster, men så et sted noen som hadde betalt over 20 000 til stavanger :klø: Kanskje greit å kjøre da? Fyller opp bilene og alle spleiser på bensin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 19. august 2009 #609 Del Skrevet 19. august 2009 Det hadde jeg vært med på! Det er i alle fall en trøst at ikke du heller bare kan ta t-banen til KG-treff dinedama Det er liksom jeg og du som bor lang helsikke oppi der Men, egentlig synes jeg at vi to burde hatt ett miniKG-treff bare jeg og du! Også kunne vi snakket og planlagt det masse her inne i forkant sånn at alle andre kunne fått være sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #610 Del Skrevet 19. august 2009 Det er jo slemt gjort! For jeg får heller ikke vært med på treff i morgen Men jeg skal nok ha minitreff med Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2009 #611 Del Skrevet 19. august 2009 Det kan vi gjøre eleit :lur: 20.000 i bot I-K.??? Da måtte hun ha blitt fengslet og fratatt lappen på livstid i tillegg Jeg har hørt om folk som har havnet i fengsel og fått 10K i bot, men aldri 20... Jeg fikk bare 5000 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. august 2009 #612 Del Skrevet 19. august 2009 Tur til fjells?? Billig buss (ihvertfall type minibuss) kan jeg ordne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. august 2009 #613 Del Skrevet 20. august 2009 Hei alle sammen siden dette er siden hvor treffet er samtaleemne så stikker jeg innom her for å ønske dere en flott kveld og så må dere kose dere masse skal tenke på dere!! Skal ikke Miso være med på treff i morgen?? så ikke navnet hennes på lista. nei, jeg skal dessverre ikke det skulle så gjerne vært der, men pga nye arbeidstider jobber jeg til kl 21:00 ikveld utrolig kjipt når jeg aller helst skulle vært sammen med dere!! håpe det blir ett treff til en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. august 2009 Forfatter #614 Del Skrevet 20. august 2009 Men har noen bestilt bord, og skal vi lage en oppdatert liste over hvem som kommer? Jeg kommer hvertfall Jeg tror egentlig ikke det er nødvendig å bestille bord, men jeg kan godt gjøre det allikevel! Skal prøve å sette opp en ny oversikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. august 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 20. august 2009 KG-TREFF! Tid: Torsdag 20. august kl. 17 Sted: Yayas i Vika Deltakere: Cypress LilleEkorn Neferet Miss Shorty (med forbehold om svineinfluensa ) Ansjoni Devilina Lupsipure ..ser ut som vi slipper å kun måtte velge fra mix-menyen Neferet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 #616 Del Skrevet 20. august 2009 Se der, det var kanskje 'meant to be' at jeg ikke fikk vært med da. Da slipper dere å bestille den mix-menyen. Men allikevel....... !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. august 2009 #617 Del Skrevet 20. august 2009 KG-TREFF! Tid: Torsdag 20. august kl. 17 Sted: Yayas i Vika Deltakere: Cypress LilleEkorn Neferet Miss Shorty (med forbehold om svineinfluensa ) Ansjoni Devilina Lupsipure ..ser ut som vi slipper å kun måtte velge fra mix-menyen Neferet! weeeeee.... var inne å sjekket gulesider nå for å ta et sånn ca overblikk på hvor det ligger.... Tror jeg skal klare å finne fram hehe.... meeeen.... kommer nok litt over tiden. Tittet på hjemmesiden de har og der står det at de har dropp inn bord for 2-6 personer alt over måtte bestilles.... eller helst bestilles sto det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. august 2009 #618 Del Skrevet 20. august 2009 KG-TREFF! Tid: Torsdag 20. august kl. 17 Sted: Yayas i Vika Deltakere: Cypress LilleEkorn Neferet Miss Shorty (med forbehold om svineinfluensa ) Ansjoni Devilina Lupsipure ..ser ut som vi slipper å kun måtte velge fra mix-menyen Neferet! Ser jammen sånn ut! Hvis vi hadde blitt flere (som selvfølgelig hadde vært stas) så kunne vi jo bare brukt din alternative plan!! Gleder meg!!!! Se der, det var kanskje 'meant to be' at jeg ikke fikk vært med da. Da slipper dere å bestille den mix-menyen. Men allikevel....... !!! Å, vi skulle nok klart oss likevel! Men neste gang, DA må du komme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. august 2009 #619 Del Skrevet 20. august 2009 Og så møtes vi utenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 #620 Del Skrevet 20. august 2009 Å, vi skulle nok klart oss likevel! Men neste gang, DA må du komme! Vil være med NÅ. Dumme bilen som skrotes i Tyskland nå som gjør slike ting vanskelig! Nei, uff, nok klaging! Dere får kose dere masse-masse da. Dere får ha meg i tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg