Gjest Invicta Skrevet 25. oktober 2009 #121 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper du har hatt ei fin helg, Invicta! Snakk om å få satt tålmodigheten på prøve ja. Nå er det hvertfall ikke lenge til du får svar på blodprøven heldigvis Hei honning Helgen har vært fin, har tatt det veldig rolig. Gleder meg til i morgen. Hvis blodprøven er negativ, så ringer jeg gynekologen og krever en time. Må jo finne ut hva som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 26. oktober 2009 #122 Del Skrevet 26. oktober 2009 Prøven var negativ den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. oktober 2009 #123 Del Skrevet 27. oktober 2009 Huff det var dumt! Har du ringt gynekologen? Er jo fælt å gå rundt slik å lure på om det kan være noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 27. oktober 2009 #124 Del Skrevet 27. oktober 2009 Huff det var dumt! Har du ringt gynekologen? Er jo fælt å gå rundt slik å lure på om det kan være noe galt. God kveld Tinio Ja jeg ringte gynekologen i går, men kom rett til en telefonsvarer som sa at de var stengt resten av uken. Typisk... Så da ringte jeg tilbake til legekontoret og fikk bestilt en time hos legen min i neste uke. Så får han ta en undersøkelse på meg.. Så får vi se hva han sier. Det er en hel uke til, håper håper håper jeg får mensen innen den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 27. oktober 2009 #125 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så utrolig teit at de skal ha stengt akkurat nå! Får heie på tanta for en gangs skyld! Typisk at hun kommer når hun er uønsket, men når vi trenger henne, ja DA holder hun seg borte. Håper det kommer, så du slipper å bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 27. oktober 2009 #126 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så utrolig teit at de skal ha stengt akkurat nå! Får heie på tanta for en gangs skyld! Typisk at hun kommer når hun er uønsket, men når vi trenger henne, ja DA holder hun seg borte. Håper det kommer, så du slipper å bekymre deg Tusen takk Tinio Heier på tanta denne gangen ja :duskedame: Det er virkelig godt å ha støttespillere her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 28. oktober 2009 #127 Del Skrevet 28. oktober 2009 Heiinga hjalp tydeligvis.... I dag kom mensen! Den er nok på full gang her nå, har vært kvalm og rar i hele dag, trodde jeg brygga på noe... Men så gikk jeg på do og der var det plutselig rødt på papiret. Og jeg som har gått rundt i tre uker uten så mye som en dråpe. Oh happy days! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 28. oktober 2009 #128 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hurra for tanta!!! :duskedame: :duskedame::duskedame: :duskedame: Da er Invicta klar for nye tak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. oktober 2009 #129 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så bra Invicta! Da kan dere snart sette igang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 28. oktober 2009 #130 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hurra for tanta!!! :duskedame: :duskedame::duskedame: :duskedame: Da er Invicta klar for nye tak! Så bra Invicta! Da kan dere snart sette igang igjen. Så søte dere er! Har ikke kommet noe mer i dag.. Håper ikke at det bare var en filletante! Om ca 12 dager skal jeg begynne EL-teste uansett. Nå skal jo jeg roe ned prøvinga, men det kan jo være greit å finne ut hvordan syklusne er nå.. Om de skal fortsette på over 40 dager eller hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. oktober 2009 #131 Del Skrevet 28. oktober 2009 Så dumt at testen var negativ ja. Godt tanta kom, men filletanter liker vi jo ikke da. Satser på at det er ei skikkelig ekte tante jeg, så er du nok snart igang igjen for neste periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 29. oktober 2009 #132 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så dumt at testen var negativ ja. Godt tanta kom, men filletanter liker vi jo ikke da. Satser på at det er ei skikkelig ekte tante jeg, så er du nok snart igang igjen for neste periode Det ser ut som det var ekte tantebesøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. oktober 2009 #133 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det ser ut som det var ekte tantebesøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. november 2009 #134 Del Skrevet 9. november 2009 Hvordan går det med deg, Invicta? Snart ny EL nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 9. november 2009 #135 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hvordan går det med deg, Invicta? Snart ny EL nå vel? Hei Jeg har blødd hver eneste dag siden jeg fikk mensen, altså 13 dager. Av og til lite, noen dager mer. Prøvd oss på litt et par ganger, men da fosser det bare. Noe må jo være seriøst galt. Jeg blir så irritert. Bare fordi den kom tre uker for sent så skal den ikke gi seg på tre uker heller?? Jeg tenker å begynne EL-testing i morgen. Sikkert alt for sent, men samtidig så kan jeg ikke tenke meg at EL kommer nå, med den rare syklusen her... Ha en fin kveld =) Endret 9. november 2009 av Invicta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. november 2009 #136 Del Skrevet 10. november 2009 Ånei, uff stakkar deg da. 13 dager med blødninger er lenge Har du bestilt legetime, eller venter du og ser om det går over? Dumme, dumme sykluser Håper du får en fin dag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 10. november 2009 #137 Del Skrevet 10. november 2009 Uff så trasig Invicta Jeg synes det høres ut som om du kan ha hatt en cyste jeg? Tror mensen kan bli forsinket da, og så kan man blø mer enn vanlig. Hadde ikke du smerter på ene siden tidligere? Kan jo hende det er pga pergoen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 11. november 2009 #138 Del Skrevet 11. november 2009 Heia søte honning og Tinio I dag har jeg ikke blødd! Det føles helt fantastisk å ikke se spor av rødt på papiret. Ikke i hele går kveld heller. Jeg skal til lege i morgen, får høre med ham om han tror det kan være cyste. Hvis han tror det så ringer jeg til gyn. og hører om jeg kan komme inn. Kan pergoen føre til cyster tro? Ha en fin kveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 11. november 2009 #139 Del Skrevet 11. november 2009 Ja det står i felleskatalogen at pergo kan gi cyster. Men kan jo hende den er vekke nå hvis du ikke har vondt lengre? Men sikkert lurt å snakke med legen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 12. november 2009 #140 Del Skrevet 12. november 2009 Lykke til hos legen i dag, håper du får svar på hva som skjer med kroppen din. Er ikke noe kjekt å gå rundt å ikke vite eller forstå noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg