Satyren Skrevet 25. juni 2009 #81 Skrevet 25. juni 2009 Når tid kommer neste episode?! Nye episoder kommer hver fredag.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #82 Skrevet 26. juni 2009 Hvem skal den nynorske programlederen i serien fremstille i virkeligheten?
MissStiles Skrevet 26. juni 2009 #83 Skrevet 26. juni 2009 Siste episode er lagt ut! Men uten ordentlig avslutning.. hm.. da kommer det flere! Jippi!
Miel Skrevet 26. juni 2009 #84 Skrevet 26. juni 2009 Åååå jeg hater sånne avslutninger! Håper det ikke blir lenge til neste sesong.
Gjest MissBella Skrevet 27. november 2009 #85 Skrevet 27. november 2009 En ny sesong er i gang! Fint å ha noe å le av hver fredag!
Gjest Shock Skrevet 27. november 2009 #86 Skrevet 27. november 2009 En ny sesong er i gang! Fint å ha noe å le av hver fredag! Jeg lagde en tråd om sesong 2.
MissStiles Skrevet 27. november 2009 #87 Skrevet 27. november 2009 Jeg koste meg med alle 3 episodene idag. Siden jeg ikke har fått sett dem hittil. Veldig morsomt!
superior Skrevet 28. november 2009 #88 Skrevet 28. november 2009 Klarer ikke bestemme meg for hva jeg synes om FT. Egentlig er det bare teit i mine øyne, men jeg ler like mye hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå