Gå til innhold

FanThomas


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er bare måten Fanthomas snakker på som er så morsomt :fnise: "Ikke spill det spillet i bilen Kristoffer, da blir du bare kvalm".. hihi

Videoannonse
Annonse
Gjest Imsdal
Skrevet (endret)

Så dere Jan Thomas på Gullruten eller? Gikk med Fanthomas tskjorte under dressskjorta :ler:

Tydligvis fan han også!

Endret av Imsdal
Gjest Christabelle
Skrevet

Digger den serien! Ler meg ihjel! Når kommer episodene?

Gjest Imsdal
Skrevet
Digger den serien! Ler meg ihjel! Når kommer episodene?

Legges ut ny episode hver fredag, så skal det være 10 episoder totalt.

Virker som de lager de fortløpende, i episode 2 kaller jo Anne Kat. dem for drittunger, akkurat slik hun faktisk hadde gjort til noen barn..

Gjest Miley
Skrevet

Herlig serie. Jeg ler så jeg griner, Christoffer er bare herlig!

Skrevet

Kjempefestlig :skratte:

:popcorn:

Gjest Imsdal
Skrevet

Han snakker liksom i samme toneleiet hele tiden :)

Lurer på hva han kommer til å gjøre med Rybak jeg, hehe.

Er så morsomt der de er på disco i Tyskland :ler:

Gjest dalieo
Skrevet

Ler meg ihjel! "Christoffer, ikke spill spill i bilen..."

Og stemmen er så spot on. Haha, ler bare av tanken. Noen som vet hvor mange epiosder det kommer?

Gjest Imsdal
Skrevet

Tror jeg leste 10 episoder der et sted, altfor lite! :)

Alt er så gjennomtenkt, han skyter botox sprøyer og bruker voks og "glossy magasines" som "våpen" :fnise:

Skrevet

Bra laget ja. Jeg tror jeg så første episode den dagen den ble lagt ut, og husker at jeg tenkte; nå kommer det til å bli grining og bråk fra Jan Thomas.

Stor var overraskelsen da Jan Thomas tok det så sporty. Det hadde jeg ikke ventet.

Flink gutt JT. Den skal du faen meg ha!

Gjest Gjest
Skrevet
Gleder meg til ny episode i morra..

jeg også:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går daglig forbi Jan Thomas sitt studio. Og nå kan jeg ikke gå forbi der uten å begynne å nynne, Fanthomas, bappaparappapa :skratte:

Får håpe Christoffer tar det like bra som Jan Thomas, der han sitter i baksetet med sykkelhjelm, mister en melketann osv :ler:

Gjest Tanita
Skrevet

Og da han lagde designet på cd-coveret til singelen hans! Strekmanntegning! :ler: Morsomt da. Tror ikke de tar seg nær av det men syns det er morsomt også, får iallefall håpe det!

Skrevet
Gleder meg til ny episode i morra..

Me too! :hoppe:

Skrevet

Utrolig bra episode idag! "Holy mascara!" :ler:

Skrevet

Ja veldig morsom episode! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...