toyses Skrevet 8. mai 2009 #21 Skrevet 8. mai 2009 Det er bare måten Fanthomas snakker på som er så morsomt "Ikke spill det spillet i bilen Kristoffer, da blir du bare kvalm".. hihi
Gjest Imsdal Skrevet 9. mai 2009 #22 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Så dere Jan Thomas på Gullruten eller? Gikk med Fanthomas tskjorte under dressskjorta Tydligvis fan han også! Endret 9. mai 2009 av Imsdal
Gjest Christabelle Skrevet 9. mai 2009 #23 Skrevet 9. mai 2009 Digger den serien! Ler meg ihjel! Når kommer episodene?
Gjest Imsdal Skrevet 10. mai 2009 #25 Skrevet 10. mai 2009 Digger den serien! Ler meg ihjel! Når kommer episodene? Legges ut ny episode hver fredag, så skal det være 10 episoder totalt. Virker som de lager de fortløpende, i episode 2 kaller jo Anne Kat. dem for drittunger, akkurat slik hun faktisk hadde gjort til noen barn..
Gjest Miley Skrevet 10. mai 2009 #26 Skrevet 10. mai 2009 Herlig serie. Jeg ler så jeg griner, Christoffer er bare herlig!
Gjest Imsdal Skrevet 12. mai 2009 #29 Skrevet 12. mai 2009 Han snakker liksom i samme toneleiet hele tiden Lurer på hva han kommer til å gjøre med Rybak jeg, hehe. Er så morsomt der de er på disco i Tyskland
Gjest dalieo Skrevet 12. mai 2009 #30 Skrevet 12. mai 2009 Ler meg ihjel! "Christoffer, ikke spill spill i bilen..." Og stemmen er så spot on. Haha, ler bare av tanken. Noen som vet hvor mange epiosder det kommer?
Gjest Imsdal Skrevet 12. mai 2009 #31 Skrevet 12. mai 2009 Tror jeg leste 10 episoder der et sted, altfor lite! Alt er så gjennomtenkt, han skyter botox sprøyer og bruker voks og "glossy magasines" som "våpen"
Satyren Skrevet 14. mai 2009 #32 Skrevet 14. mai 2009 Bra laget ja. Jeg tror jeg så første episode den dagen den ble lagt ut, og husker at jeg tenkte; nå kommer det til å bli grining og bråk fra Jan Thomas. Stor var overraskelsen da Jan Thomas tok det så sporty. Det hadde jeg ikke ventet. Flink gutt JT. Den skal du faen meg ha!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #34 Skrevet 14. mai 2009 Gleder meg til ny episode i morra.. jeg også
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #35 Skrevet 14. mai 2009 Jeg går daglig forbi Jan Thomas sitt studio. Og nå kan jeg ikke gå forbi der uten å begynne å nynne, Fanthomas, bappaparappapa Får håpe Christoffer tar det like bra som Jan Thomas, der han sitter i baksetet med sykkelhjelm, mister en melketann osv
Gjest Tanita Skrevet 14. mai 2009 #36 Skrevet 14. mai 2009 Og da han lagde designet på cd-coveret til singelen hans! Strekmanntegning! Morsomt da. Tror ikke de tar seg nær av det men syns det er morsomt også, får iallefall håpe det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå