Gå til innhold

FanThomas


Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Dagens var morsom :ler: Mira Mira... :)

Helt enig! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig serie! Jeg digger den like mye som ungene. :fnise:

Synes det er helt utrolig at en mann er alle stemmene! :dåne:

Gjest Gjest
Skrevet

Synes den er slem mot JT jeg. Nå har jeg ikke sett så mye av Fanthomas, men det jeg har sett er morsomt nok isolert sett, men når jeg tenker på at JT må leve med å bli latterliggjort slik uke etter uke er det egentlig ikke noe gøy lenger. Noen som husker "Finn Kalvik nyhetene" til Harald Eia og Bård? Finn Kalvik har jo i ettertid sagt at han ble nedbrutt av dette selv om han latet som han ikke ble det.

Sikkert det samme med JT.

Hvorfor sånn hets av et enkeltmenneske som ikke gjør noen fortred? JT er vel litt vel amerikansk, men so what - live and let live sier nå jeg. Han virker som et godt menneske og det er vel det viktigste. La gå at han er opptatt av det ytre og ikke er "dyp" nok i manges øyne. Uansett fortjener han ikke å bli driti ut dag ut og dag inn.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes den er slem mot JT jeg. Nå har jeg ikke sett så mye av Fanthomas, men det jeg har sett er morsomt nok isolert sett, men når jeg tenker på at JT må leve med å bli latterliggjort slik uke etter uke er det egentlig ikke noe gøy lenger. Noen som husker "Finn Kalvik nyhetene" til Harald Eia og Bård? Finn Kalvik har jo i ettertid sagt at han ble nedbrutt av dette selv om han latet som han ikke ble det.

Sikkert det samme med JT.

Hvorfor sånn hets av et enkeltmenneske som ikke gjør noen fortred? JT er vel litt vel amerikansk, men so what - live and let live sier nå jeg. Han virker som et godt menneske og det er vel det viktigste. La gå at han er opptatt av det ytre og ikke er "dyp" nok i manges øyne. Uansett fortjener han ikke å bli driti ut dag ut og dag inn.

Vel.. når du har stukket trynet ditt ut i offentligheten så får du tåle at folk tuller med deg.

Skrevet
Synes den er slem mot JT jeg. Nå har jeg ikke sett så mye av Fanthomas, men det jeg har sett er morsomt nok isolert sett, men når jeg tenker på at JT må leve med å bli latterliggjort slik uke etter uke er det egentlig ikke noe gøy lenger. Noen som husker "Finn Kalvik nyhetene" til Harald Eia og Bård? Finn Kalvik har jo i ettertid sagt at han ble nedbrutt av dette selv om han latet som han ikke ble det.

Sikkert det samme med JT.

Hvorfor sånn hets av et enkeltmenneske som ikke gjør noen fortred? JT er vel litt vel amerikansk, men so what - live and let live sier nå jeg. Han virker som et godt menneske og det er vel det viktigste. La gå at han er opptatt av det ytre og ikke er "dyp" nok i manges øyne. Uansett fortjener han ikke å bli driti ut dag ut og dag inn.

Signerer

Skrevet (endret)

Jeg tror Jan Thomas er en stor gutt som vet hva han står for, og selv vet at det han står for fort kan tøyses litt med.

Dessuten vil jeg ikke kalle denne fremstillingen av ham som mobbing, men som en morsom karikatur. I episoden hvor Jan Thomas ser på en episode av Jan Thomas påpeker han jo selv at dette var "right on", og at han til og med har på seg like klær under intervjuet som i episoden.

Nei, jeg tror han virkelig tar dette med et smil, jeg :)

Endret av FoxyFish
Skrevet

Jeg glemte å se den nye episoden på fredag men jeg fikk sett den nå. Ler og smiler som bare det nå. :fnise:

Gjest Wacmoc
Skrevet

Er så deilig å starte dagen med latter :)

Måtte le av Linni imitasjonen. :ler:

Skrevet
Er så deilig å starte dagen med latter :)

Måtte le av Linni imitasjonen. :ler:

Helt enig, Linni ble tatt paa kornet der. Bye er en utrolig imitator.

Skrevet

Kom igjen, Bolla :hoho: Veldig morsom episode!!!

Skrevet

Jeg lo godt i dag!!! Holy celebrity! :hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er så lei av aldersforskjellvitsene... har hørt hundrevis, bare to av dem har vært morsomme. For et par år siden. Serie-Christopher er laget veldig søt, lett å like karakteren. Men den virkelige ser jo voksen ut.

Linniparodien var veldig bra. :ler:

Skrevet

Jeg så Christopher på Fridays i går :lur:

Skrevet

Dagens var kjempemorsom! :hoho:

Gjest Glør
Skrevet

Jeg synes dagens var litt kjedelig, eneste høydepunktet var linni meister.

Skrevet

Lo meg skakk av "diaklekten" til Vendela!''

Og at Christopher er bare barnet å sitter på gulvet å leker!

Kan tro kjendisene strømmer til i skrekkslagen fryd på nettet el i stua si, sitter klistret hver episode tipper jeg!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg så Christopher på Fridays i går :lur:

Bestilte han barnemeny? ;)

Skrevet

Når tid kommer neste episode?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...