loffen Skrevet 5. juni 2009 #62 Skrevet 5. juni 2009 Herlig serie! Jeg digger den like mye som ungene. Synes det er helt utrolig at en mann er alle stemmene! :dåne:
MissStiles Skrevet 9. juni 2009 #63 Skrevet 9. juni 2009 Satser på sesong 2 av FanThomas: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=565588
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #64 Skrevet 16. juni 2009 Synes den er slem mot JT jeg. Nå har jeg ikke sett så mye av Fanthomas, men det jeg har sett er morsomt nok isolert sett, men når jeg tenker på at JT må leve med å bli latterliggjort slik uke etter uke er det egentlig ikke noe gøy lenger. Noen som husker "Finn Kalvik nyhetene" til Harald Eia og Bård? Finn Kalvik har jo i ettertid sagt at han ble nedbrutt av dette selv om han latet som han ikke ble det. Sikkert det samme med JT. Hvorfor sånn hets av et enkeltmenneske som ikke gjør noen fortred? JT er vel litt vel amerikansk, men so what - live and let live sier nå jeg. Han virker som et godt menneske og det er vel det viktigste. La gå at han er opptatt av det ytre og ikke er "dyp" nok i manges øyne. Uansett fortjener han ikke å bli driti ut dag ut og dag inn.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #65 Skrevet 16. juni 2009 Synes den er slem mot JT jeg. Nå har jeg ikke sett så mye av Fanthomas, men det jeg har sett er morsomt nok isolert sett, men når jeg tenker på at JT må leve med å bli latterliggjort slik uke etter uke er det egentlig ikke noe gøy lenger. Noen som husker "Finn Kalvik nyhetene" til Harald Eia og Bård? Finn Kalvik har jo i ettertid sagt at han ble nedbrutt av dette selv om han latet som han ikke ble det. Sikkert det samme med JT. Hvorfor sånn hets av et enkeltmenneske som ikke gjør noen fortred? JT er vel litt vel amerikansk, men so what - live and let live sier nå jeg. Han virker som et godt menneske og det er vel det viktigste. La gå at han er opptatt av det ytre og ikke er "dyp" nok i manges øyne. Uansett fortjener han ikke å bli driti ut dag ut og dag inn. Vel.. når du har stukket trynet ditt ut i offentligheten så får du tåle at folk tuller med deg.
Sandie Skrevet 16. juni 2009 #66 Skrevet 16. juni 2009 Synes den er slem mot JT jeg. Nå har jeg ikke sett så mye av Fanthomas, men det jeg har sett er morsomt nok isolert sett, men når jeg tenker på at JT må leve med å bli latterliggjort slik uke etter uke er det egentlig ikke noe gøy lenger. Noen som husker "Finn Kalvik nyhetene" til Harald Eia og Bård? Finn Kalvik har jo i ettertid sagt at han ble nedbrutt av dette selv om han latet som han ikke ble det. Sikkert det samme med JT. Hvorfor sånn hets av et enkeltmenneske som ikke gjør noen fortred? JT er vel litt vel amerikansk, men so what - live and let live sier nå jeg. Han virker som et godt menneske og det er vel det viktigste. La gå at han er opptatt av det ytre og ikke er "dyp" nok i manges øyne. Uansett fortjener han ikke å bli driti ut dag ut og dag inn. Signerer
FoxyFish Skrevet 16. juni 2009 #67 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg tror Jan Thomas er en stor gutt som vet hva han står for, og selv vet at det han står for fort kan tøyses litt med. Dessuten vil jeg ikke kalle denne fremstillingen av ham som mobbing, men som en morsom karikatur. I episoden hvor Jan Thomas ser på en episode av Jan Thomas påpeker han jo selv at dette var "right on", og at han til og med har på seg like klær under intervjuet som i episoden. Nei, jeg tror han virkelig tar dette med et smil, jeg Endret 16. juni 2009 av FoxyFish
MissStiles Skrevet 17. juni 2009 #68 Skrevet 17. juni 2009 Jeg glemte å se den nye episoden på fredag men jeg fikk sett den nå. Ler og smiler som bare det nå.
Gjest Wacmoc Skrevet 19. juni 2009 #69 Skrevet 19. juni 2009 Er så deilig å starte dagen med latter Måtte le av Linni imitasjonen.
Lancelot Skrevet 19. juni 2009 #70 Skrevet 19. juni 2009 Er så deilig å starte dagen med latter Måtte le av Linni imitasjonen. Helt enig, Linni ble tatt paa kornet der. Bye er en utrolig imitator.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #73 Skrevet 19. juni 2009 Jeg er så lei av aldersforskjellvitsene... har hørt hundrevis, bare to av dem har vært morsomme. For et par år siden. Serie-Christopher er laget veldig søt, lett å like karakteren. Men den virkelige ser jo voksen ut. Linniparodien var veldig bra.
Gjest Glør Skrevet 19. juni 2009 #76 Skrevet 19. juni 2009 Jeg synes dagens var litt kjedelig, eneste høydepunktet var linni meister.
Wonders Skrevet 23. juni 2009 #77 Skrevet 23. juni 2009 Lo meg skakk av "diaklekten" til Vendela!'' Og at Christopher er bare barnet å sitter på gulvet å leker! Kan tro kjendisene strømmer til i skrekkslagen fryd på nettet el i stua si, sitter klistret hver episode tipper jeg!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #78 Skrevet 24. juni 2009 Jeg så Christopher på Fridays i går Bestilte han barnemeny?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå