Gjest Imsdal Skrevet 15. mai 2009 #42 Skrevet 15. mai 2009 Utrolig bra episode idag! "Holy mascara!" Kjempebra de programlederene for Grand Prix og Halleluja!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #43 Skrevet 15. mai 2009 Beste av det jeg har sett på lenge faktisk;)
Tusle Skrevet 15. mai 2009 #44 Skrevet 15. mai 2009 Jeg ler meg omtrent skakk av FanThomas "Holy mascara" - genialt
Miel Skrevet 15. mai 2009 #45 Skrevet 15. mai 2009 Kjempebra de programlederene for Grand Prix og De var det aller beste! "Give a big handjob..."
Lurvina Skrevet 16. mai 2009 #46 Skrevet 16. mai 2009 Synes det er bra at Jan Thomas tar det med godt humør, føler meg ikke slem når jeg sitter og ler da :gjeiper:
MissStiles Skrevet 22. mai 2009 #47 Skrevet 22. mai 2009 Nå har en ny episode lagt ut. Episode 5. Bra å starte dagen med FanThomas.
Meaty Skrevet 22. mai 2009 #48 Skrevet 22. mai 2009 Dagens episode handler om Petter Stordalen, og det er morsomt å lese at han også synes at det er gøy å bli karikert.
Kirby Skrevet 22. mai 2009 #49 Skrevet 22. mai 2009 Det er så hyggelig at de tar det så pent Dog har de vel ikke snakket med Anne-Kat.?
Inx Skrevet 22. mai 2009 #51 Skrevet 22. mai 2009 Dagens episode handler om Petter Stordalen, og det er morsomt å lese at han også synes at det er gøy å bli karikert. Må si jeg hadde smilt enda bredere om han ikke likte det
Sunshine Skrevet 22. mai 2009 #52 Skrevet 22. mai 2009 Melder meg inn i Fanklubben Ende opp fattigere en Idar Vollvik
Gjest MissBella Skrevet 22. mai 2009 #54 Skrevet 22. mai 2009 "Det der er ikke girspaken, Christoffer" Jeg synes også den var bra! De har så morsomme replikker akkurat i den scenen hvor de setter seg i bilen. "Snart er du gammel nok til å kjøre bil, Christoffer."
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2009 #55 Skrevet 23. mai 2009 Oh - my - God, han er morsom. Må være kjedelig når tegneserieversjonen av deg er mer spennende enn deg selv. Men bra han tar det pent, får håpe Christoffer også gjør det, er han som får gjennomgå mest Jeg stemmer for at Grand Prix neste år for første gang bør ledes av en animert figur.
MissStiles Skrevet 29. mai 2009 #56 Skrevet 29. mai 2009 Å starte fredag morgen med en ny FanThomas episode liker jeg. Morsom episode idag og
Gjest Wacmoc Skrevet 29. mai 2009 #57 Skrevet 29. mai 2009 Haha, den var morsom idag Jævlig artig at de tok med Veldela, liker virkelig ikke ho Nei, nå lo jeg godt
Gjest Imsdal Skrevet 1. juni 2009 #58 Skrevet 1. juni 2009 Haha, den var morsom idag Jævlig artig at de tok med Veldela, liker virkelig ikke ho Nei, nå lo jeg godt Den var kjempemorsom! Synes de er så gode på stemmene deres, er utrolig bra. Han har egen side på facebook der man kan bli fan av han, mye morsomt der. Holy hairdo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå