Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Benja Golden skrev:

Jeg antar du mener 7th heaven. Ja i familie serier så er de som spiller tenåringer som regel ekte tenåringer.  Men i High School serier så er de sjeldent det.

Nå er det ikke helt riktig at de alle var den alderen de spilte altså av de som spilte barna

Barry Watson som spilte Matt er i virkeligheten født i 1974. Mens karakteren han spilte er født i 1980

 

Wow en person mot 5-6 skuespiller.

Det er endel high school serier med skuespiller som er ca rundt den alderen de spiller. Både fra 80-90-00 tallet,akkurat som det er mange filmer og serier hvor skuespillerer som er mye eldre.

Anonymkode: 75557...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Benja Golden
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow en person mot 5-6 skuespiller.

Det er endel high school serier med skuespiller som er ca rundt den alderen de spiller. Både fra 80-90-00 tallet,akkurat som det er mange filmer og serier hvor skuespillerer som er mye eldre.

Anonymkode: 75557...d93

Her ser vi et perfekt eksempel på en bruker som gjør seg dummere en det hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Benja Golden skrev:

Her ser vi et perfekt eksempel på en bruker som gjør seg dummere en det hun er.

Hvordan da at jeg påpeker at det finnes filmer med skuespiller som spiller yngre enn det de er, og det finnes filmer og tv serier med skuespiller som spiller rundt den alderen de er?

Jeg skal gjøre meg enda dummere, ved å si at det finnes filmer og tvserier hvor det er blanding av skuespiller som spiller rundt sin egen alder OG skuespillerer som spiller yngre enn det de er, det finnes faktisk noen som spiller eldre enn de er også :tongue:

Anonymkode: 75557...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politidamer i skinny jeans, skinnjakke og høye hæler som løper etter skurker. :dry:

Og rettsmedisinere som driver med politietterforskning. Du skal obdusere lik, ikke intervjue vitner eller drive etterforskning! :ohmy:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en person blir kidnappet, og låst inne. Men denne personen klarer på en eller annen måte å komme seg løs, og finner en mobiltelefon - uten at kidnapperen legger merke til dette. Men den personen som har blitt kidnappet ringer aldri direkte til politiet først!

De ringer ALLTID til en eller annen person, som de kjenner. For eksempel kjæresten / samboeren sin, foreldrene eller noen søsken, eller noen andre man kjenner. Men den personen de velger å ringe til har jo selvfølgelig ikke muligheten til å finne ut hvor den kidnappede personen  egentlig befinner seg hen. Men hvis den kidnappede hadde ringt til politiet, så kunne de sikkert ha funnet ut nøyaktig hvor denne personen befinner seg - og sendt hjelp dit!

Når den kidnappede personen ringer til noen, så sier de som blir oppringt at den kidnappede må ringe til politiet med en gang. Noe den kidnappede aldri rekker å gjøre, ettersom  kidnapperen som regel dukker opp igjen akkurat i det de skal til å ringe nødnummeret til politiet. Hvis den personen som hadde blitt kidnappet hadde ringt til politiet umiddelbart etter å ha funnet en mobiltelefon, så kunne situasjonen ha blitt løst veldig mye raskere. :angry:

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fra film eller serier men tar det med.  Når folk som synger oooooverdriver leppe og tungebruk når de mimer på videoer.  Britney Spears går meg på nervene. Hun stikker tunga ut ved annenhvert ord, kvalmende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 04, 2016 den 2.58, DreamOn skrev:

Ikke fra film eller serier men tar det med.  Når folk som synger oooooverdriver leppe og tungebruk når de mimer på videoer.  Britney Spears går meg på nervene. Hun stikker tunga ut ved annenhvert ord, kvalmende!

Enig. Skulle tro de gjorde det sånn at døve skulle få med seg teksten eller noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, October 03, 2016 den 22.20, Miss-T skrev:

Jeg synes det er irriterende at de skjeldent låser bilene sine på film og tv 

Enig. Sjeldent jeg ser de låse bildøren uansett hvor de parkerer hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2016 den 0.18, Nasse Nøff ❤ skrev:

En ting som irriterer meg er.. puffing. Altså å puffe røyk.
Har sett alt for mange filmer i det siste, og de fleste gjør dette. Men, det er unge skuespillere som oftest. I den jeg ser nå så er det Selena Gomez. 

Forstår jo at de ikke røyker til vanlig. Men de røyker ikke alltid sigaretter på film, men "falsk" og naturlig sigaretter. Så det å lære seg teknikken på å faktisk trekke det ned til lungene er ikke for mye å forvente. 

Å puffe er å "suge" inn røyk, for så å slippe det rett ut. Du inhalerer det ikke, røyken stopper i munnen og går ikke ned til lungene. Ser idiotisk ut. 

OT, men hvilken film?

Anonymkode: d5c60...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 5.10.2016 den 19.21):

OT, men hvilken film?

Anonymkode: d5c60...8d8

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 20.8.2016 den 9.05, Rose11 skrev:

Hater når skuespillere blir byttet ut. Blir bare feil. Hvis den opprinnelige skuespilleren ikke vil jobbe der mer, så får de heller la karakteren dø. Samme gjelder i filmer. Når castingen nesten er helt ny i film nr 2. Som f.eksempel Grease 2 og Dirty Dansing 2. 

Grease 2 handler jo om en helt annen gjeng enn Grease 1. Det er til og med konstatert i starten at det er noen år senere. Hun med det rosa håret var med i eneren også, men er tilbake på skolen for å ta opp igjen noen fag eller noe i toeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Når de snakker i mobilen i øs pøs regn. "Syv liv" for eksempel. Mobilene de bruker er ikke vanntette og ville ikke en gang tålt å være på badet om noen dusjet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skuespiller i flere roller i serier.  Ser på gammel Friends episode hvor Rachel dater en som spilles av Bruse Willis. Spilte ikke han faren hennes i en annen sesong??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, DreamOn skrev:

Samme skuespiller i flere roller i serier.  Ser på gammel Friends episode hvor Rachel dater en som spilles av Bruse Willis. Spilte ikke han faren hennes i en annen sesong??

Rachel dater en karakter av Bruce Willis, og Bruce Willis spiller faren til en ung kvinne som en annen karakter (Ross Geller?) gikk ut med? :P

Anonymkode: d67d8...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DreamOn skrev:

Samme skuespiller i flere roller i serier.  Ser på gammel Friends episode hvor Rachel dater en som spilles av Bruse Willis. Spilte ikke han faren hennes i en annen sesong??

Nei han har aldri spilt Rachels far

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rachel dater en karakter av Bruce Willis, og Bruce Willis spiller faren til en ung kvinne som en annen karakter (Ross Geller?) gikk ut med? :P

Anonymkode: d67d8...c8c

Rachel og Ross dater far og datter, jfr episoden der begge har dratt til familihytta i 'hemmelighet' med sine respektive kjærester og Rachel finner Ross bak sofaen.

Anonymkode: b28b3...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rachel og Ross dater far og datter, jfr episoden der begge har dratt til familihytta i 'hemmelighet' med sine respektive kjærester og Rachel finner Ross bak sofaen.

Anonymkode: b28b3...ef6

 Jepp, det er omtrent slik jeg husker det også ja! :fnise:

Anonymkode: d67d8...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...