Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?

Gjest irr

Anbefalte innlegg

Hvis f.eks en kontormedarbeider sliter med noe privat er hun aldri på jobb og er kanskje bare innom jobben for å prate med en kollega, og det er helt greit.  Ikke så farlig at hun ikke har møtt på jobb i de 14 siste dagene. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.3.2020 den 21.41, sofie777 skrev:

Har de ikke skrukork i USA, da? Det virker som de har samme "tykkelse" som våre korker, men med gjenger så de kan skrus lett av. (Kun basert på hva jeg har sett på tv)

Det er ganske vanlig med slike twist-off korker i USA. Har det på noen typer import-øl i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper unna avfyrte skudd, -flyr, -og løper i taket, andre idiotiske ting som bare ikke er mulig...

-Hollywood har fått flere datatrics en de klarer å deale med... -Blir for dumt ..!

Blæh...

a.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I amerikanske krimserier må de alltid, ALLTID innom en strippeklubb hvor en bikinikledd kvinne svinger seg i poledance.

Det er helt ufarlig å bli stlått i hodet så man besvimer i timevis. Jeg er ikke lege, men hvis noen er besvimt en time etter et slag i hodet ville jeg vært veldig bekymret for hjerneskade. Det er ikke noe man rister av seg. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iowa skrev:

Det er ganske vanlig med slike twist-off korker i USA. Har det på noen typer import-øl i Norge også.

Dette var et svar på et spørsmål som ble stilt. Jeg antar at det er skrukorker siden det ser sånn ut på tv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I legeserier bruker legene alltid fritida si på å henge i en bar sammen. 

Veldig sannsynlig det.... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ikke film eller serie men... 100% hotter.  De skal forandre stil på  alle andre men frisøren, stylisten og sminkøren har hatt nøyaktig samme stil, hår og sminke i ALLE episodene!!!   

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har i flere år hengt meg opp i at programledere på  Norsk TV bruker "juksekort". 

De bør slutte med det, de får det jo til i andre land så det bør være fult mulig i Norge også. Spesielt på programmer som ikke er live er det irriterende. Men også på live TV bør de slutte. 

Anonymkode: c8fe0...4a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i flere år hengt meg opp i at programledere på  Norsk TV bruker "juksekort". 

De bør slutte med det, de får det jo til i andre land så det bør være fult mulig i Norge også. Spesielt på programmer som ikke er live er det irriterende. Men også på live TV bør de slutte. 

Anonymkode: c8fe0...4a1

Har du sett The Graham Norton Show? Eller Ellen DeGeneres?

Synes det er greit at de har kort, jeg. Ikke alltid prompteren henger 100% med (om de har det) og det er greit å kunne se på nøkkelordene som er markert med farger. De fleste er ikke skuespillere så de husker alle setninger og noen ganger svarer intervjuobjektene noe annet enn det de har avtalt. Da er det greit å referere tilbake til kortene sånn at de havner på riktig spor igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg alltid henger meg opp i, er når de i filmen /serien har småbarn (babyer) og legger bare går inn på rommet deres, legger dem, sier god natt og skrur av lyset, går ut og LUKKER DØRA bak seg.

Lett som en plett, ingen skriking eller styr. Ingen sutring, ingen som drar ut tiden med spørsmål, "jeg er ikke trøtt!" eller "jeg er sulten, jeg vil ha vaaaann!" Og døra får være helt lukket. Alle med småunger vet at dette er ufattelig usannsynlig. 😆

Anonymkode: ec936...7cf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Familiene i sitcoms skal gjerne være sammensatt på en helt spesiell måte.  Moren skal være nesten kvelende i sin omsorg for barna, mens far blir som et fjerde barn som gjør ugang han må skjule for kona.  På overflaten er han nærmest uinteressert i barna og kan ikke vente til de flytter ut.  Spesielt gjelder dette sønnene.  Eldstebarnet skal være ei veldig pen, men ganske dum, jente.  Hun dater hele tiden.  Barn nummer to skal være veldig smart på en nerdete måte, men være mye mindre pen og håpløs på datingfronten, noe det gjøres et stort poeng ut av gjentatte ganger.  Kan være jente, men som oftest er dette gutt.  Det tredje barnet er en del år yngre, veldig rar og veslevoksen.  Nesten alltid gutt.

Anonymkode: ffdfa...0d5

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Familiene i sitcoms skal gjerne være sammensatt på en helt spesiell måte.  Moren skal være nesten kvelende i sin omsorg for barna, mens far blir som et fjerde barn som gjør ugang han må skjule for kona.  På overflaten er han nærmest uinteressert i barna og kan ikke vente til de flytter ut.  Spesielt gjelder dette sønnene.  Eldstebarnet skal være ei veldig pen, men ganske dum, jente.  Hun dater hele tiden.  Barn nummer to skal være veldig smart på en nerdete måte, men være mye mindre pen og håpløs på datingfronten, noe det gjøres et stort poeng ut av gjentatte ganger.  Kan være jente, men som oftest er dette gutt.  Det tredje barnet er en del år yngre, veldig rar og veslevoksen.  Nesten alltid gutt.

Sååå mange sitcoms fra 2000-tallet som passet inn der 😂 Det er jo nesten oppskriften. 8 simple rules var det første som poppet opp i hodet mitt

Anonymkode: 85a7d...3c4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent modern familiy!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Nuttery skrev:

Omtrent modern familiy!

I Claire og Phil sin husstand iallefall passer beskrivelsen perfekt 😅 

Anonymkode: 85a7d...3c4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Dette gjelder som oftest i familiefilmer og sitcoms: Barn oppdrar de voksne. De voksne virker umodne og mindre smarte. Mens barna har svaret på alt, og stiller de spørsmål så er det ikke for å få svar, men for å ydmyke de voksne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg alltid henger meg opp i, er når de i filmen /serien har småbarn (babyer) og legger bare går inn på rommet deres, legger dem, sier god natt og skrur av lyset, går ut og LUKKER DØRA bak seg.

Lett som en plett, ingen skriking eller styr. Ingen sutring, ingen som drar ut tiden med spørsmål, "jeg er ikke trøtt!" eller "jeg er sulten, jeg vil ha vaaaann!" Og døra får være helt lukket. Alle med småunger vet at dette er ufattelig usannsynlig. 😆

Anonymkode: ec936...7cf

Ofte har de heller verken pledd eller dyne på seg, spesielt ikke om de sover på dagen.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan samtlige nummer utenat, og alle som blir oppringt tar telefonen på sekundet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist
1 time siden, Fliip skrev:

Alle kan samtlige nummer utenat, og alle som blir oppringt tar telefonen på sekundet. 

Bortsett fra når det er en nødsituasjon og den som ringer må ha tak i vedkommende. Da tar ikke vedkommende tlf 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen skal avbryte en annen i en dialog, men så blir det en teit pause i stedet for å bli skikkelig avbrutt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen lukker lokket på en laptop så slutter alt, musikk, videoer, hva det skulle være. Ja, jeg vet det er default-innstilling på mange maskiner, men er det ingen som har fikset på den funksjonen? Det er noe av det første jeg gjør når jeg får en ny pc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...