AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2601 Del Skrevet 5. mars 2018 On 4.3.2018 at 5:29 PM, Maleficenta said: Eller motsatt. Mannen hun er med slår ned den andre mannen som er helt uten skyld i at damen prøver seg på han. Like irriterende er det når en fyr prøver seg på en dame i en bar. Så kommer dama hans og klikker mongo på dama han prøver seg på. Han er drittsekken men hu stakkar dama som ikke hadde anelse om at han hadde dame må løpe for livet så ikke den gale dama skal slå henne helseløs. Sex og singelliv. Anonymkode: 1e5c5...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mars 2018 #2602 Del Skrevet 5. mars 2018 Noen ungdomsserier. En som liker å feste å drikke seg full i helgene har et alkoholproblem og en kompis eller venninne må ta en alvorsprat med vedkommende for det er kun denne personen som drikker. De andre vennene oppfører seg alltid ordentlig. Altså hallo. De skal være tenåringer. Er vel sånt de gjør på fest.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. mars 2018 #2603 Del Skrevet 5. mars 2018 Hvis det begynner å regne midt i en episode, starter det alltid med et tordenbrak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2604 Del Skrevet 6. mars 2018 Sukk, enda mer Kattpiss Neverclean på NRK... Anonymkode: 6f911...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. mars 2018 #2605 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. mars 2018 #2606 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) 20 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser gossip girl... og det er en ting jeg irriterer meg grønn over. Du har 2 personer (søskenpar) fra Frankrike. De snakker med en Fransk aksent når de snakker med andre.. og hverandre! Hvorfor i helsike snakker de ikke Fransk seg imellom? Det gir null mening at de to skal snakke Engelsk. Samme med sin mor og presten, som også er fra Frankrike. Ja, det husker jeg! Herregud, noe så teit 🙈 hvis jeg og broren er i et annet land, så snakker vi jo norsk sammen! En annen ting som irriterte meg var at det var SÅ mye vingling mellom Blair og Chuck! "Kan du ikke bare si at du elsker han?!" tenkte jeg hele tiden. Sånn frem og tilbake opplegg klarer jeg ikke. De ble sammen i siste sesong, men det tok tid før de ble sammen igjen. Endret 13. mars 2018 av smalls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. mars 2018 #2607 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) smalls skrev (På 13.3.2018 den 18.31): Ja, det husker jeg! Herregud, noe så teit 🙈 hvis jeg og broren er i et annet land, så snakker vi jo norsk sammen! En annen ting som irriterte meg var at det var SÅ mye vingling mellom Blair og Chuck! "Kan du ikke bare si at du elsker han?!" tenkte jeg hele tiden. Sånn frem og tilbake opplegg klarer jeg ikke. De ble sammen i siste sesong, men det tok tid før de ble sammen igjen. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #2608 Del Skrevet 13. mars 2018 3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: unødvendig mye vingling ja. Han er egentlig ganske svak person. Når et kvinnfolk sier "GÅ!" så mener de "ikke forlat meg, men gi meg 5 min alene". Han tar det som om at hun skal dø og kutte han ut for alltid. Så han gjør da noe idiotisk som å ligge rundt. De blir sammen igjen og hun finner ut også er det på'en igjen! Har bare 1 sesong igjen, har litt lyst til å gi opp. Men må fullføre. Er 4. gangen jeg har sett hele fra start til slutt. Blir nok siste gang på mange år for å si det slik. Hvorfor gidder du å se den greia hele FIRE ganger da? Anonymkode: 3b27c...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. mars 2018 #2609 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.3.2018 den 21.13): Hvorfor gidder du å se den greia hele FIRE ganger da? Anonymkode: 3b27c...704 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 15. mars 2018 #2610 Del Skrevet 15. mars 2018 På 13.3.2018 den 18.22, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser gossip girl... og det er en ting jeg irriterer meg grønn over. Du har 2 personer (søskenpar) fra Frankrike. De snakker med en Fransk aksent når de snakker med andre.. og hverandre! Hvorfor i helsike snakker de ikke Fransk seg imellom? Det gir null mening at de to skal snakke Engelsk. Samme med sin mor og presten, som også er fra Frankrike. Har gjerne med at skuespillerne ikke er franske i virkeligheten og dermed ikke kan fransk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 20. mars 2018 #2611 Del Skrevet 20. mars 2018 Er vel smålig av meg men det som er irriterende er når i en serie så er det ofte at lederene i en gruppe sier f.eks slik de gjør i the100 refererer de «folkene sine» som my people. »i need to ask my people first» Og som en over meg sier så er det litt frustrerende når folk fra et annet land ikke snakker språket sitt når de snakker med sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2612 Del Skrevet 20. mars 2018 På 15.3.2018 den 23.21, Maleficenta skrev: Har gjerne med at skuespillerne ikke er franske i virkeligheten og dermed ikke kan fransk? Da burde de heller gitt rollene til noen som kan litt fransk, eller krevd at de lærer seg noen setninger på fransk. Blir så lite troverdig når de snakker engelsk sammen Anonymkode: 1368c...269 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2613 Del Skrevet 20. mars 2018 På 13.3.2018 den 18.22, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser gossip girl... og det er en ting jeg irriterer meg grønn over. Du har 2 personer (søskenpar) fra Frankrike. De snakker med en Fransk aksent når de snakker med andre.. og hverandre! Hvorfor i helsike snakker de ikke Fransk seg imellom? Det gir null mening at de to skal snakke Engelsk. Samme med sin mor og presten, som også er fra Frankrike. I en NCIS episode så begynte to spanjoler å snakke spansk sammen. Men så plutselig begynte de å snakke engelsk til hverandre. Anonymkode: 0fd09...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2614 Del Skrevet 21. mars 2018 Dersom en eller annen mann flørter litt med en kvinne, så er kvinnen fullstendig blind til all denne flørtingen. Men kjæresten (eller samboer / ektefelle) til kvinnen legger jo selvfølgelig merke til at den andre fyren som flørter veldig mye... Men dersom kjæresten forsøker å diskutere dette med damen sin, så ender det ALLTID med at damen blir veldig irritert og grinete mot kjæresten sin... Anonymkode: 3b27c...704 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2615 Del Skrevet 21. mars 2018 Ser på Homeland, som jeg synes er en bra serie, men jeg reagerer på et par ting. Carrie har riktignok ikke veldig høye heler, men det må jo være veldig upraktisk å snike seg rundt med sko som klaprer. Hvis man ikke vil bli oppdaget er joggesko en fin ting. Også overvåker de et hus, men ingen har tid til å sitte og følge med hele tiden. Men når de endelig har tid til å kaste et blikk på skjermen skjer det alltid noe avgjørende. Snakk om flaks.... Anonymkode: 8a12b...33f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2616 Del Skrevet 22. mars 2018 Ser på Hotel Cæsar 2001 Irriterer meg dødsmye at alle kvinnene kan hate Jens August som pesten, men med én gang han blunker litt og og sier noen velvalgte ord, så legger de seg på rygg! Er det muligAnonymkode: c4308...f25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyBoy Skrevet 22. mars 2018 #2617 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg synes det er så rar at de lar folk langt oppe i tjueårene spiller roller som 16-17 åringer. Man kan jo godt se at de ikke er 16-17. Det får hele greia til å virke dumt. Et godt eksempel på det er pretty little liars. Må bare le 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2618 Del Skrevet 22. mars 2018 3 timer siden, SnoopyBoy skrev: Jeg synes det er så rar at de lar folk langt oppe i tjueårene spiller roller som 16-17 åringer. Man kan jo godt se at de ikke er 16-17. Det får hele greia til å virke dumt. Et godt eksempel på det er pretty little liars. Må bare le Grunnen til det er at 16-17 åringer etter amerikansk lov ikke har lov å jobbe like lenge som voksne skuespillere. Anonymkode: 0fd09...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyBoy Skrevet 22. mars 2018 #2619 Del Skrevet 22. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til det er at 16-17 åringer etter amerikansk lov ikke har lov å jobbe like lenge som voksne skuespillere. Anonymkode: 0fd09...f77 Da kunne de brukt 18 åringer i steden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #2620 Del Skrevet 23. mars 2018 5 minutter siden, SnoopyBoy skrev: Da kunne de brukt 18 åringer i steden Sant nok Men det er ihvertfall ikke så ille som Gabrielle Carteris som var 29 år da hun i 1990 spilte den 17 årige Andrea i Beverly Hills 90210. Men det som egentlig irriterer meg mest med slike serier er ikke at de som regel er 20 åringer som spiller tenåringer. Det hender jo at tenåringer spiller tenåringer. Det er jo serier hvor de har 16-19 åringer som spiller tenåringer f.eks I Beverly Hills 90210 var 4 av de 8 som spilte elever på videregående mellom 17 og 19. Mens de andre var fra 21 til 29. Uansett det som jeg finner irriterende er at de gir videregående elever den samme livserfaring som folk i 30-40 årene. Anonymkode: 0fd09...f77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå