Kassiopeia Skrevet 14. april 2014 #321 Del Skrevet 14. april 2014 Som mange har nevnt tidligere her: at de går inn med sko. Ellers syns jeg det er veldig rart at de aldri sier ha det når de snakker i telefonen. De bare legger på. Tror jeg hadde blitt furt om noen jeg snakka med bare la på uten å si i fra og si ha det. Ellers så er det merkelig at unga er så store og fine når de blir født. Og: at de aldri slår på lyset når de går inn i et gammelt bygg hvor det er stor fare for at det er en gal øksemorder. Og at de faktisk går inn også. Og at det skal så veldig, veldig mye til før de ringer politiet. Normale folk hadde jo ringt politiet i 99 % av tilfellene hvor skuespillerne forsøker og løse saken selv. Hvorfor irriterer det deg? Jeg har bodd i England og der var det veldig vanlig at man går inne med sko. En ting som irriterer meg er at i veldig mange filmer og serier er at de sover med klær på, oppå dyna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #322 Del Skrevet 14. april 2014 Ja, og at rollefigurene alltid blir kjent med nye folk med en gang. Etter første møte er folk nesten bestevenner. Anonymous poster hash: 1146e...fa1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 14. april 2014 #323 Del Skrevet 14. april 2014 At folk liksom alltid skal være så modige, dvs å gå mot den skumle lyden som alltid viser seg å være morderen. At folk alltid skal falle når de løper fra morderen. At folk alltid klarer å avsløre seg når de gjemmer seg for morderen(nysing og velting av ting er en slager). At det nesten alltid er jenta som er skikkelig tøff og kul, mens gutten er stokk dum og pysete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. april 2014 #324 Del Skrevet 14. april 2014 Dette har sikkert blitt nevnt før men, at de aldri sier "hadet" når de snakker i telefon. De legger jo bare på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. april 2014 #325 Del Skrevet 14. april 2014 Når folk går inn i hus/leiligheter/hotellrom uten å lukke døra etter seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #326 Del Skrevet 14. april 2014 Irriterer meg noe grusomt når det kommer til hotell cæsar: hvis du legger merke til det så har de på sånn cd med restaurant"bråk" på gaius, jævla irriterende. Anonymous poster hash: dcb6a...b5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #327 Del Skrevet 14. april 2014 Når folk bare går rett inn uten å banke på. Det kan gjerne være en person som ikke kjenner alle som bor der så godt. Men så kjenner de kanskje en person, men så kommer de brasende inn og bare "vi må snakke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 14. april 2014 #328 Del Skrevet 14. april 2014 Etter denne tråden kan jeg aldri se på tv-serier igjen, kommer bare til å irritere meg over alt dette helt til jeg hiver fjernkontrollen på tv'en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 14. april 2014 #329 Del Skrevet 14. april 2014 Småfeil irriterer meg. F. eks en episode i friends da det er en person som driver og kikker over i Monica og Rachels leilighet med sånn teleskop, og så sier Joey at samme personen har titta inn med teleskop inn i deres leilighet også. men hvordan går nå det an når de bor over gangen og har sine vinduer rettet ut mot andre siden av gata, over i et annet bygg. Den personen som bor over gata til Monica og Rachel, kan jo ikke ha innsyn inn i Joey og Chandler sinb leilighet, da må jo den personen eie to leiligheter i to ulike bygg. Er faktisk ikke umulig om du ser på bildet her. Kikkeren ser inn gjennom "verandavinduet" i den ene leiligheta, og vinduene over sofaen i den andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #330 Del Skrevet 14. april 2014 Men kikkeren ser jo inn i stua til begge leilighetene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. april 2014 #331 Del Skrevet 14. april 2014 Er faktisk ikke umulig om du ser på bildet her. Kikkeren ser inn gjennom "verandavinduet" i den ene leiligheta, og vinduene over sofaen i den andre. Jeg bare: Wow! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. april 2014 #332 Del Skrevet 14. april 2014 Men kikkeren ser jo inn i stua til begge leilighetene Ja, via verandaen i leiligheten til høyre og inn over sofaen i den til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #333 Del Skrevet 14. april 2014 Ja, via verandaen i leiligheten til høyre og inn over sofaen i den til venstre.får ikke bildet til å stemme jeg helt ifh til plasseringen av rommene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 14. april 2014 #334 Del Skrevet 14. april 2014 Når en karakter får en annen karakter til å skrive en tale for seg til noe viktig, for eksempel til en begravelse, og så har de ikke en gang lest gjennom talen den andre har skrevet før de begynner å lese den høyt foran andre. Ja, jeg skjønner at det skal være morsomt og skape "artige" forviklinger, men jeg blir bare sur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 14. april 2014 #335 Del Skrevet 14. april 2014 Sånne krim-serier hvor, når man har sett på et par episoder, innser at alle scenarioene er ca like, selv om sakene er såkalt forskjellige, og man forstår akkurat hvem som er morderen halvveis inn i episoden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 14. april 2014 #336 Del Skrevet 14. april 2014 får ikke bildet til å stemme jeg helt ifh til plasseringen av rommene.. Jeg skjønner ikke hva du ikke skjønner Kikkeren ser inn ovenfra og ned på plantegningen. Altså, nord-sør hvis vi tenker at oss leilighetene er et kart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 14. april 2014 #337 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Jeg blir stressa når noen står og tar avskjed i det vide og det brede og prater og kysser og klemmer og gråter - mens bussen venter. I den virkelige verden kjører bussen! Og når noen skal hentes av taxi somler de like mye, rollefigurer driter tydeligvis penger. Og noen her nevnte usannsynligheten i at folk i beskjedne stillinger har råd til store flotte sentralt beliggende boliger - jeg reagerer mer på at rollefigurer som skal være leger, advokater og lignende, ikke har råd til å bo for seg selv, men må ha flat mates! Skjønner det ikke!! Endret 14. april 2014 av Pringle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 14. april 2014 #338 Del Skrevet 14. april 2014 De går aldri på do!!!!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #339 Del Skrevet 14. april 2014 De går aldri på do!!!!!!!!i noen serier så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #340 Del Skrevet 14. april 2014 Irriterer meg på såpeoperaer om noen er gravid eller naken så står de alltid strategisk gjemt bak en stor potteplante eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå