MarianneE Skrevet 6. februar 2010 #921 Del Skrevet 6. februar 2010 Ny stratos? Idag er det snopdagen min, og jeg har alt peilet meg inn på Walters Mandler. Ang kake: Ta en titt i matboksen min og finn oppskriften på Devil's Face. Saftig, mørk sjokoladekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #922 Del Skrevet 6. februar 2010 Har sjekket ut, fullt mulig det blir kaken din jeg lager.. Ellers blir det muffins.. Merker at kroppen er sliten for tiden.. Sover ikke noe godt og bare vrir meg.. Har vært tøft på jobben, så tror det er årsaken. Ser virkelig frem mot påske, men det er jo evigheter til!!! Skulle ønske jeg kunne lagt på sofan og bare hvilt i dag, men jeg har jo invitert til bursdagsselskap i morgen og her ser ikke ut!!! ingen av rommene er ryddet, så her må det virkelig vaskes og tørkes støv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #923 Del Skrevet 6. februar 2010 har akkurat tilbragt 4 timer på sykehus.. er blitt påkjørt bakifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. februar 2010 #924 Del Skrevet 6. februar 2010 Hva? Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. februar 2010 #925 Del Skrevet 6. februar 2010 Oj, Janne! Går det bra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 6. februar 2010 Går bra etter forholda, etter å ha vært innom 3(!!!!) leger og røtngen så fann de ut at det ikke er noe brudd i skulder/nakke.. Musklene er rett og slett bare forslått, det vil bedre med tiden.. Så nå går det i paragin forte.. jeg som var kommet så godt i gang med trening, så skjer dette!!! blir ikke trening på ei stund nå, og heller ikke jobb på mandag i allefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. februar 2010 #927 Del Skrevet 6. februar 2010 Men du! Det er jo virkelig ikke din skyld at du ikke kan trene, jeg skjønner godt det er irriterende nå som du var så godt i gang, men du kan ikke hjelpe noe for det! Spis smertestillende og bli bedre, det er hovedfokuset akkurat nå, og når du er bedre så tror jeg at du greier å finne tilbake til de gode rutinene dine! Godt det ikke var noe brudd, selv om forslåtte muskler ikke hørtes kjekt ut. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. februar 2010 #928 Del Skrevet 6. februar 2010 Uff. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #929 Del Skrevet 6. februar 2010 I pain killers !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. februar 2010 #930 Del Skrevet 7. februar 2010 Uffa meg. Forslåtte muskler etter en påkjørsel er ikke noe godt. Men det er i alle fall bra at du dro til sykehuset, for da er det dokumentert at du har vært til undersøkelse i tilfelle senskader. Har nemlig noen i familien som sliter veldig med smerter og senskader etter en påkjørsel. Men ettersom det ikke ble noe sjekk etter ulykken, så kan hun ikke bevise noe og får ikke noe hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. februar 2010 #931 Del Skrevet 7. februar 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar 2010 #932 Del Skrevet 7. februar 2010 Å janne.. det der var skummelt! Du får dope deg litt og legge deg i senga. Bare hvile og komme til hektene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 7. februar 2010 Sliter litt i dag, musklene er helt ømme og stive. Har tatt mer smertestillende i håp om at det skal gi seg. Høgre side er verst, det er som scenene ligger i spenn og strekker seg.. Ja Frigg var det jeg og tenkte på, hva som kan skje i ettertid vet man ikke, så da er det greitt å ha det dokumentert.. Natten gikk overraskende bra, ble ikke noe sammenheng søvn, men fikk iallefall sove innimellom.. Er utrolig uggen/ kvalm og dundrendes hodeverk.. Satser på at det blir bedre utover dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. februar 2010 #934 Del Skrevet 7. februar 2010 Huff, stakar deg! Håper smertene går raskt over og at du "bare" ble forslått. Må ha vært fryktelig skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #935 Del Skrevet 7. februar 2010 Har fått skrekken, men må bare prøve å kjøre litt bil igjen.. Vet jo at det ikke er min feil, men jeg kan jo kjøre så fint som bare det, men det hjelper lite når der er idioter ute på veiene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #936 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvilken sesong av one tree hill er det som går i Norge nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. februar 2010 #937 Del Skrevet 7. februar 2010 Så vidt jeg vet var det sesong 6 de viste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #938 Del Skrevet 8. februar 2010 Uff så leit å høre!! God bedring!!! Håper du blir helt bra snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #939 Del Skrevet 8. februar 2010 Skal til legen igjen nå, har fått prikking i fingrene. F tror det bare er fordi jeg ikke har gjort noe, at hendene dovner vekk, og det er jo fullt mulig.. Har jo bare lagt på sofan i to dager.. I tilegg skal jeg sjekke nakken igjen, har så dundrandes hodeverk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. februar 2010 #940 Del Skrevet 8. februar 2010 Skal til legen igjen nå, har fått prikking i fingrene. F tror det bare er fordi jeg ikke har gjort noe, at hendene dovner vekk, og det er jo fullt mulig.. Har jo bare lagt på sofan i to dager.. I tilegg skal jeg sjekke nakken igjen, har så dundrandes hodeverk.. Uffameg!! Lykke til!! Masse god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå