Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Høres godt ut, spiser du dem alene eller til noe?

Nå har jeg gaflet i meg en stoor skål med popcorn :popcorn: og en haug meg sjokolade!!!

Skal egentlig spises sammen med salsadipp, men det hadde jeg ikke.

Lagde litt kyllingvinger, potetbåter og spicy egg i tillegg. Og det var bra, for den frityroljen jeg brukte til ostebollene var harsk, så det ble ikke noe boller på oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjokolade er farlig godt!!! klarer jo ikke å slutte å spise de, "bare en til" blir fort til maaaaange fler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng over litt a! Har hatt lyst på sjokolade siden i går etter jobb, kom nemlig hjem til et sjokoladetomt hjem og det var ganske stusslig på en lørdagskveld!

Har du hatt en fin helg Janne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du her er mer sjokolade igjen??

Ja helga har vært fin.. Nett ferdig med middag, som i dag var koteletter, coscous, brokkoli og gulrøtter, fløtesaus og hvitløksbaguetter.. Første gangen jeg har smakt coscous, og det smakte jo helt ok, F syns ikke det var noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes couscous er litt vanskelig å spise. Det faller liksom så fra hverandre.. Og så er det litt tørt, på en måte.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kornene faller mellom på gaflen, ang det tørre så hadde jeg på kikoman saus (er det slik det skrives? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen, og det er februar!! Snart bursdag og et år eldre :sukk:

Gleder meg allerede til fredag, tror det kommer til å bli en tøff uke, mye sykmeldinger inne på jobb, det er noe dritt!!

Også har jeg senvakt mandag, onsdag og fredag, syns det er tøft å gå tidlig/sen hele tiden... Men det var jo et "kriterie" når jeg tok jobben, så er vel ingen ting jeg kan gjøre med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen, og det er februar!! Snart bursdag og et år eldre :sukk:

Gleder meg allerede til fredag, tror det kommer til å bli en tøff uke, mye sykmeldinger inne på jobb, det er noe dritt!!

Også har jeg senvakt mandag, onsdag og fredag, syns det er tøft å gå tidlig/sen hele tiden... Men det var jo et "kriterie" når jeg tok jobben, så er vel ingen ting jeg kan gjøre med det..

:vinke: Det går iallefall mot vår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får håpe du har rett mia :) Ser ikke noe til vår tegn enda iallefall.. Er smålei vinteren, men er jo ikke vant til å ha så mye snø og kulde over lenger tid.. Men for all del er bedre med minusgrader enn slaps,, regn og is...

Tidligvakt i dag, skulle egentlig hente komfyr, men tror vi utsetter de til mandag, orker rett og slett ikke... Vi klarer oss uten stekeovn i ei uke til.. Ha en flott dag, i morgen er det lille-lørdag og snart helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille lrdag er et annet navn på onsdag.

:jepp:

Kan ikke spise couscous jeg, for det er laget av hvetekorn og med glutenallergi er ikke det så smart.

Men, jeg har smakt det en gang og syntes det var godt.

Skjønner du ikke ser helt fram til denne arbeidsuka, men for å si det sånn... dagen etter overimorra er det helg!

Ser du sånn på det går det (kanskje) bedre.

Ha en flotters uke, janne!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg får det ikke til å stemme. Blir som med lillejulaften og julaften, liksom. :klø: Lillelørdag burde jo vært fredag, tenker jeg.. Eller er det fredag i morgen.. Nei, det er det ikke, vel..?

litt for tidlig på dagen enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Couscous skal jo ikke være tørt, da er det for lite væske oppi ;)

Går du tidlig og sen hele tiden??? Da hadde jeg blitt små gal. Jeg har tre senvakter og det er tungt nok for min del :ler:

Oppskrift på de ostebollene skal du få når jeg har bedre tid ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God morgen. ;)

Lille-lørdag? I morgen? Hvordan får du det til? :klø:

Er ikke alt man skjønne, ,vet ikke hvorfor onsdag blir kalt lille-lørdag jeg... Er enig i at det burde vært fredag, kanskje vi skal begynne å si lille-lørdag på fredag istedenfor onsdag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille lrdag er et annet navn på onsdag.

:jepp:

Kan ikke spise couscous jeg, for det er laget av hvetekorn og med glutenallergi er ikke det så smart.

Men, jeg har smakt det en gang og syntes det var godt.

Skjønner du ikke ser helt fram til denne arbeidsuka, men for å si det sånn... dagen etter overimorra er det helg!

Ser du sånn på det går det (kanskje) bedre.

Ha en flotters uke, janne!

:klem:

Er bare lei at det hele tiden er sykdom, er ikke bare snakk om en person, men opp til fem.. Blir gal!!!

Likte det du sa at dagen etter i overimorra er helg :Hehe:

Men nå er tirsdagen over, så bare tre dager igjen.. Blir litt feil å hele tiden vente på fredag, skal vel ikke være slik? åååå hektisk yrke dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Couscous skal jo ikke være tørt, da er det for lite væske oppi ;)

Går du tidlig og sen hele tiden??? Da hadde jeg blitt små gal. Jeg har tre senvakter og det er tungt nok for min del :ler:

Oppskrift på de ostebollene skal du få når jeg har bedre tid ;)

:klemmer:

Skal lage coscous flere ganger, så da prøver jeg med mer væske.. Har hørt at det fins i fullkorns variant, det har ikke jeg sett..

Jepp.. går tidlig\sen heeeele tiden, og jeg er begynt å bli litt smågal... Kun tre senvakter på en mnd?????? jeg har 10 senvakter på fire uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...