Gjest Rekaaa Skrevet 11. februar 2010 #961 Del Skrevet 11. februar 2010 Sjokoladeboller og te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2010 #962 Del Skrevet 11. februar 2010 det var mye :snø: !!! Middagstips til hva da? Til hverdagsmiddag? Vi skal ha spaghetti i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #963 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja er altfor mye snø, kan fint få litt..NB; må hentes selv Ja er hverdagsmiddager, føler det går i det samme hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 11. februar 2010 Sjokoladeboller og te mmmmm god middag det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2010 #965 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja er altfor mye snø, kan fint få litt..NB; må hentes selv Ja er hverdagsmiddager, føler det går i det samme hele tiden.. Ellers takk har nok her også synes jeg! Vil ha vår jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 11. februar 2010 Vår ja! gud så jeg gleder meg!!!! slippe å kle på barna ull, fleece, vinterdress, vintersko, votter, luer osv... Vi har faktisk hatt snø og kulde nå i to mnd, og det gir seg jo ikke heller! vil ha orkan og regn slik at alt blir borte vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. februar 2010 #967 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) er er det også snø og kulde! Huff! I dag tidlig kl 6 var det -19 hos oss Nå er det "bare" -12 heldigvis.... Endret 11. februar 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 11. februar 2010 #968 Del Skrevet 11. februar 2010 Pasta med hjemmelaget saus og (kylling)kjøttboller. Laksepasta. Fiskegrateng. Tunfisksalat. Skinkegrateng (er egentlig omelett stekt i ovn). Moussaka. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 12. februar 2010 Sove middag i 1,5 time, pizzaen er i ovnen. Det er FREDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #970 Del Skrevet 12. februar 2010 Får besøk av søstren m/fam i morgen, trodde de skulle komme en tur søndag, så "panikk" baker jeg ei ostekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 12. februar 2010 #971 Del Skrevet 12. februar 2010 Håper det blir koselig selv om det var litt uventet da Ostekake som er så godt! Sov godt janne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 12. februar 2010 Koselig blir det nok, lenge siden jeg har tante-gullet... Ostekake er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #973 Del Skrevet 13. februar 2010 I dag fikk vi besøk av tantegullet, en liten rakker på 3,5 år og bæsj og promp er det morsomste som fins... Formen var veeeldig fin, kun hodepine, så tenkte at no var ting virkelig begynte å bli bra. Tantegull ville ikke ha kake, så da startet jeg og han å kokkelere for å lage vaffler.. De var her i 2,5 time og vi koste oss mye.. Men en time etter de gikk begynte smertene å slå til, å hjelpe f*** så vondt det var, jeg tok smertestillende og sovnet, men smertene ga seg ikke.. F ble litt irritert, og jeg blir ganske så forbanna når jeg har vondt så jeg kjeftet sef. på han... Hvor lenge skal dette her egentlig vare da? er ei uke siden kræsjet, burdet ikke ting blir bra igjen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2010 #974 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg vet ikke hvor lang tid det tar. Har dessverre ikke peiling. Kanskje du "stresset" litt mer enn vanlig i dag og at det var med på å utløse hodepinen? Kanskje derfor legen har sykmeldt deg 50%, fordi du trenger "ro" ? God bedring! Håper det går over snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja er nok derfor, virket mye bedre så da gjor jeg masse ting, herjet litt med tantegullet og slikt... Nå har lagt strak ut på sofan å spist maaaaaaaaaaaasse m&m, og sett Avatar. Herregud for en utrolig bra film!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 13. februar 2010 #976 Del Skrevet 13. februar 2010 Avatar er jo bare en ny versjon av Pocahontas.. Men jeg liker også Avatar. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 13. februar 2010 #977 Del Skrevet 13. februar 2010 Laks med pesto og pasta? 4 laksefileter (den 4-pakningen man kjøper på Rema 1000) 1 glass Barilla pesto 1 hakket chili 1 (jeg bruker 2, men elsker hvitløk!) båt med hvitløk 2 ss smør Hell dette over laksen i en ildfast form. Deler laksen i to når jeg tror den er ferdig, steker veldig på gefylen, men blir alltid saftig Server med fersk pasta og en god salat. Sist gang hadde jeg salat, tomat, avocado, paprika og en pakke med fetaost/oliven/hvitløk/krydder/olje Veldig enkelt, godt og sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. februar 2010 #978 Del Skrevet 14. februar 2010 håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. februar 2010 #979 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvordan er formen i dag Janne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. februar 2010 #980 Del Skrevet 14. februar 2010 Huff da,leit å lese at du har krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå